Stránka 2 z 3

Napsal: stř lis 05, 2008 07:20
od Pája
No podle toho nákresu by to mělo bejt 34mm, ale není problém kanál v hlavě i těsnění přispůsobit na požadovaných 38-39mm.

Jo a včera sem byl v tý firmě Kalmar Motorsport a na Ladu dokážou sehnat sání, ale za 8300kč :shock:

Napsal: stř lis 05, 2008 08:23
od Maniac
To je víc jak cely karbecy, tak je fakt že to sání se zhání mnhem hůř jak cely karby
:D. 8300, je drsná pálka. A to ti vyrobí na míru?

Napsal: stř lis 05, 2008 09:09
od Trevor
ja ti za 5000sk donesem nerezove 8)

Napsal: stř lis 05, 2008 09:40
od Saša
Pokud plánek od EMI rozměrově "sedí" (dá se ověřit) tak nevidím problém s výrobou . Stáhnout do foto šopu zvětšit a upravit . Známý tak vyrbí svody a výfuky na UL letadla . Příruba se vyřeže kovová vodou a v případě rovných trubek "banalita" (dají se vyrbit i kónické) se v přípravku (stará hlava) "připájí" mosazí . Bylo by to sice trochu těžší než hliníkové , ale cena "home made" určitě nepřesáhne 2000kč .

Napsal: stř lis 05, 2008 10:13
od Maniac
Saša píše:Bylo by to sice trochu těžší než hliníkové , ale cena "home made" určitě nepřesáhne 2000kč .
Tak já to beru jestli to by si to zvládl , řekni co potřebuješ atd:)

Trevor píše:ja ti za 5000sk donesem nerezove

Za tři bych je bral,ale pět je moc. :wink:

Napsal: stř lis 05, 2008 10:20
od Pája
S tou váhou si myslim, že budeš tak nějak nastejno. Viděl sem hliníkovej odlitek a to je pěkný bago.
Jo a proč pájet mosazí? Není lepší to normoš svařit? Já jen že ty karbce sou na tý páce(na svodech) dost těžký, tak aby se to nevylomilo z příruby...

Nicméně se stavim do fronty hned za Maniaca, nebo možná i před něj. :lol:

Napsal: stř lis 05, 2008 10:42
od Maniac
Nevadil by mi ten odlitek. :mrgreen:

Napsal: stř lis 05, 2008 10:51
od Saša
Pája píše:Jo a proč pájet mosazí? Není lepší to normoš svařit?
Může se to bodnout na "mistě" CO-čkem ale nedá se to vařit celé . Je si třeba uvědomit že vaříte jedničku plech na 5mm přírubu , to neprovaříte dokonale . Mosaz zateče po celé ploše a není náděj to odtamtuď mechancky dostat .
Maniac píše:Tak já to beru jestli to by si to zvládl
Nebyl by problém , ale byl to pouze návod na domácí výrobu (home made) , proto ta cena . "Průser" je v dnešní době čas .
Skuste si představit čas : úprava plánku na data v PC , cesta pro matroš , nechat vyřezat (2x cesta tam a spět) nařezat trubky , spasovat , zavařit , přežíhat , zabrousit . Bejt jich 50 neřeknu ...

Napsal: stř lis 05, 2008 19:44
od EMI
já to stahnul někde na maďarských stránkách kdysi. ruku do ohně bych za to nedal ale vypadá to reálně

Napsal: čtv lis 06, 2008 10:07
od dusin
Jestli jde o ty příruby,tak vám je za lahev rumu nařežu v dostatečnym množství(mám tu dostatečně silnej laser)

Napsal: čtv lis 06, 2008 11:37
od Maniac
a dokázal by si to i zhotovit svařit? :?: potom bych vjenoval víc než flašku

Napsal: čtv lis 06, 2008 11:55
od dusin
Svařit bohužel už nee.Dokážu pouze řezat a ohýbat.

Napsal: čtv lis 06, 2008 12:09
od Vašátor
Svaření už není takový problém. Myslím, že COčkem tu disponuje celkem dost lidí.

Napsal: čtv lis 06, 2008 12:46
od Maniac
dusin píše:Svařit bohužel už nee.Dokážu pouze řezat a ohýbat.
Tak jestli by si to zvládl nařezat tak snad pak jo a ty konicky trubky by si asik nesehnal že? :shock:
Svařit bych to už někde nechal.

Napsal: čtv lis 06, 2008 13:02
od Saša
Maniac píše:ty konicky trubky by si asik nesehnal že?

Kónické se nedaj "splašit" hlavně tuten průměr na danou délku . Výroba je jednoduchá . Stočíš Si plech , vystřihneš "V" a svaříš autogénem ! . Pak svár ještě za tepla překlepeš pomocí kladiva a železné koule navařené na tyči (postačí i malá činka) . Svár pak skoro není znát . Pak přežíhat (prostě zahřát celé plamenem) zlehka-ani né do červena , pro odstranění pnutí . NEVAŘIT CO-čkem svár je nesmírně tvrdý a při vybracích to rádo praská hned vedle :wink: .
Foto pro představu je to z mého rogala motor Trabant v úpravě UL a dělaný laděný výfuk "Smola" (první část svody) vše je plech .