Stránka 2 z 2
Napsal: stř lis 26, 2008 20:46
od vik2
zablokuji to modre. Modrou barvu ma i kos, takze to splyva.
Jeste jsem nasel jeden...
Jo a ukazka mych dokurvenych kolicku, uz se vyrabeji nove. Za original chteli totiz 80,-Kc/Ks
No a samozrejme probehne jejich tuning, aby uzaverka nevypadavala. Tak se uvidi...
Napsal: čtv lis 27, 2008 20:30
od vik2
nove vyrobene kolicky alá "vik-tune"
samozrejme je do kuzele vyfretovane kolecko kam zapadaji. Padl na to diamantovej brousek...
tak jsem zvedavej jak budou fungovat...
Napsal: úte říj 20, 2009 15:29
od Tremor
Muzu se zeptat, proc je tam vlastne jeste mezinapravovy dif a neni to napevno porad? Je to tak ze je vetsi pomer prenasen na zadni napravu a min to pak zere? Leva-prava chapu kvuli zataceni, ale predek-zadek, nerozumim...
Napsal: úte říj 20, 2009 16:46
od hush
Protoze kdyz jedes do zatacky tak zadni kola opisuji jinou kruznici nez predni. Pokud by tam ten mezinapravove dif nebyl tak s tim nemuzes jezdit na such ,protoze to kolo si nema kde prohrabnout a neco by kruplo.To je nevyhoda vozu s priraditelnym predkem jako je Patrol nebo moje Terrano kteri mezinapravove dif nemaji.U nivy se da uzavrit a potom je pomer predek x zadek - 50 x 50.
Napsal: úte říj 20, 2009 17:17
od Tremor
Ajo, ted si to vybavuju, ze vlastne zadni kola jedou v zatacce kratsi drahu. Tak to diky, ted uz to chapu
Napsal: úte říj 20, 2009 17:20
od Majo
Takže uzaviram toto téma, pro vysvetleni je to napsano a zobrazeno dost informaci!
Pokud nekdo nepochopi princi Fulltime 4WD ze schematu, ktere pridal Vik2. nepochopi to ani kdyby se tu o tom kecalo donekonecna!