Ostřikovače
Moderátor: Moderátoři
Jemným až hrubým potažením páčky stěračů k sobě, to znamená k volantu.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
na ziguloch motorcek kraasne vrci.. vrci aj tebe ked nie je problem niekde hlbsie nefim teda aky styl nadrzky na kapalinu mas ale ja musim mat svoj motorcek zavodneny inac sa to so mnou ani nekaamarati
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Takže jsem to zkoušel a motorek vrčí přesně tak jak jste psali(hlasitě), takže tam problém nebude. Napadlo mě jestli není třeba to zalít nějakým způsobem aby se čerpadlo chytlo a začlo tlačit kapalinu,jak tedy na to?? Předpokládám že sundat nahoře nádobky tu hadičku kterou má jít kapalina ven a tudy dolívat kapalinu až když to bude plné.
LADA 2105 r.v. 1984
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Zalít není třeba, čerpadlo samotné je ponořené v kapalině a tudíž nemá žádné ventilky, které by měly držet čerpadlo zavodněné, takže zalíváním přes hadičku bys skončil naplněním nádobky na kapalinu po okraj.holmer83 píše:Takže jsem to zkoušel a motorek vrčí přesně tak jak jste psali(hlasitě), takže tam problém nebude. Napadlo mě jestli není třeba to zalít nějakým způsobem aby se čerpadlo chytlo a začlo tlačit kapalinu,jak tedy na to?? Předpokládám že sundat nahoře nádobky tu hadičku kterou má jít kapalina ven a tudy dolívat kapalinu až když to bude plné.
Sundej hadičku a zkus jestli čerpadlo tlačí, pokud ano, foukni do hadičky. A taky pročti tohle téma znovu.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Tak už jsem přišel na to, kde je zakopaný pes, je to prasklé dole na té plastové přírubě kde je umístěna vrtulka(tá je také naprasklá u středu) takže tam není podtlak a nenasaje to kapalinu. Nevíte někdo jestli se dá tá plastová část někde koupit, není to pro mě nějak důležité, ale kdyby to bylo za pár peněz tak bych zainvestoval, ale musel bych sehnat i tu vrtulku, protože tá by taky už moc dlouho nevydržela.
http://img210.imageshack.us/my.php?image=47280019.jpg
http://img210.imageshack.us/my.php?image=47280019.jpg
LADA 2105 r.v. 1984
Pokud nedbáš na originalitu tak navštiv první vrakovište a dej tam motorek ostřikovačů (zubové čerpadlo) ze Škodovky (105-120) . To je snad jedinná dobře fungující věc na tomto voze . A pokud ho nenecháš zmrznout bude dobře sloužit . Dává velký tlak .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Přesně tak. Na ty originál čerpadla, jsem se už vyprdl.Saša píše:Pokud nedbáš na originalitu tak navštiv první vrakovište a dej tam motorek ostřikovačů (zubové čerpadlo) ze Škodovky (105-120) . To je snad jedinná dobře fungující věc na tomto voze . A pokud ho nenecháš zmrznout bude dobře sloužit . Dává velký tlak .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš to, a mě krásně tlačí, stříká parádně až nahoru na okno a to i u spolujezdceIvo píše:Přesně tak. Na ty originál čerpadla, jsem se už vyprdl.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
To je náhoda.Do mojí 06 jsme u Ivoše zkoušeli asi 4 motorky a s každym něco bylo.Nakonec jsem z nich pracně seskládaljeden normálně funkční.Laďuša píše:No vidíš to, a mě krásně tlačí, stříká parádně až nahoru na okno a to i u spolujezdceIvo píše:Přesně tak. Na ty originál čerpadla, jsem se už vyprdl.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
JJ, mixéry už nechci ani vidět. Problém nikdy není v motorku samotném, ale v plastových součástkách, které časem zkřehnou a následně začnou praskat. Nejdřív "odejde" plsatová spojka mezi motorkem a hřídelkou. Za další čas praskne vrtulka a nakonec různě popraská samotný odlitek mixéru.
Postupně jsem poskládal asi ze čtyř kusů jeden. Funguje k plné spokojenosti a má dokonce i solidní tlak. Pro jistou jsem všechny díly při montáži ještě zesílil různými lepidly, takže nyní by mixér po mechanické stránce již mohl vydržet. O motorky se nebojím, ty mám asi další 4 funkční.
Postupně jsem poskládal asi ze čtyř kusů jeden. Funguje k plné spokojenosti a má dokonce i solidní tlak. Pro jistou jsem všechny díly při montáži ještě zesílil různými lepidly, takže nyní by mixér po mechanické stránce již mohl vydržet. O motorky se nebojím, ty mám asi další 4 funkční.