Stránka 2 z 20

... odpovede ...

Napsal: sob říj 25, 2008 13:29
od slama
To Jimmi: mala by to byť 06 a napovedá tomu hodne vecí. Skôr tam bola daná len maska z 03. Možno to tak nevypadá, ale času to zabralo hodne no :roll: ...

To Saynerm: ja tam tú 1.7i už mám namontovanú a aj mi pekne funguje, počkaj chvíľu aj to tu zdokumentujem ;) ...

To Jelen: Dík. A je to tak ako hovoríš, je tam proste len maska z 03 a nemaj strach, pôjde tam trošku upravená maska z 06 ;)

To mayo456: Dík. Tiež dúfam, že sa mi táto práca vyplatí :) . Btw. s elektródou by si takéto zváranie robil donekonečna, ide to strašne zle. Skúšal som ...

To Laďuša: nie je to nič ťažké. S CO2 je radosť zvárať, chce to trošku potrénovať ale potom to už ide samo :) ...

To Pavel V.: Dík. Stačí trošku tréningu a vyvaríš si žigulika sám. Smelo do toho ;) ...

To Cory: až na malé pokusy na kúskoch plechu, som sa s tým učil i ja zvárať priamo na aute :D ...

To Vašátor: Dík :) ...

To ger007: Vďaka a dúfam s tebou :D ...

... zvárame ďalej

Napsal: sob říj 25, 2008 14:16
od slama
No tak, ďalšie z častí ktoré som zdokumentoval po prevarení. Samozrejme bolo ich omnoho viac, no už ma nebavilo to fotiť :D

... ja ...

Napsal: sob říj 25, 2008 15:38
od slama
No, ja v práci s najpotrebnejším náradím - kladivom :lol: ...

.. zrepairovaný podvozok ..

Napsal: sob říj 25, 2008 16:01
od slama
Ďalšie z dôležitých miest, ktoré boli prevarené sú "L-ká" pod nohami jazdca a spolujazdca vpredu kde je i umiestnený držiak na hever. Staré časti boli vypílené a nahradené novými plechmi. Taktiež iné z ďalších mnoho dier som vyvaril. Nasledovalo očistenie novo prevarených miest ale a následný nástrek základnou farbou. Taktiež pôvodný gumo-asfalt bol očistený od blata a iného bordelu. Na to som rovno aplikoval "gumo-asfalt" na podvozky značky "presto". Dutiny som sa snažil kvalitne vystriekať prípravkom RESISTIN. Dúfam, že sa mi takáto práca a investícia vyplatila a podvozok nejaký ten čas vydrží :) .

Nasledovalo nasadenie plastových podbehov, ktoré som uchytil pomocou nitov. Keďže asi mnohý z Vás vedia aké to je nasadzovať ich a často krát vôbec nechcú pasovať. Ja som si pomohol teplovzdušnou pištoľou a vcelku to šlo.

Taktiež som povymieňal niektoré z čapov na riadení, keďže niektoré z nich už boli dostatočne vybité. Vymenil som aj zadnú hadičku na brzdovú kvapalinu (bola už dosť popraskaná) a skontroloval brzdové platničky (boli vcelku v poriadku). Taktiež bolo vymenené brzdové lanko od ručnej brzdy za nové a kontrolou prešli aj zadné brzdové bubny (na jednom trošku slzil piestik -> bude treba časom vymeniť :) ).

Ďalšie foto onedlho :) ...

slama :twisted:

Napsal: sob říj 25, 2008 17:15
od rosta
dobrá práce :wink:

Napsal: sob říj 25, 2008 19:23
od mayo456
no zacina to vizerat celkom dobre :P Inak tu elektrodu som uviedol ako priklad typu mozneho zvarovania.nebolo to myslene ze s elektrodou by som chcel vyvarat auto.To by som ani v zivote neskusal

Napsal: sob říj 25, 2008 20:55
od Puhi
jej chlape, mas to fakt pekne, budem ti držať palce nech z toho bude žihadlo :wink: :D

Napsal: ned říj 26, 2008 14:58
od Kopr
Hodně dobrá práce rád se dívám na takové fotky mě to pak taky motivuje k dalším činům :D (akorát neví jestli byl dobrý nápad nýtovat hlavně přední plastové podběhy co si jenom tak matně vzpomínám já je za rok co je mám asi desetkrát sundával )

Napsal: ned říj 26, 2008 15:18
od Vašátor
Koukám, že to bereš opravdu od podlahy :D . Jen tak dál :thumbleft:

... príprava na uloženie motora ...

Napsal: ned říj 26, 2008 15:20
od slama
Starý 1.5 motor sme vybrali, priestor okolo motora som najprv odmastnil, následne odstránil nedržiace vrstvy farby (niekto, kto to prestriekaval pred tým to striekal na mastný podklad a farba nedržala). Prebrúsil a nasledoval nástrek základnou farbou (viz. foto). Samozrejme potom nasledovala vrchná čierna farba a priestor pre nového 1.7 tátoša bol pripravený.

Motor som taktiež najprv poriadne očistil, následne prebehla kontrola rozvodovej reťaze, v alternátore boli vymenené ložiská (uhlíky boli v poriadku). Nasledoval nástrek krytu hlavy motora.

Taktiež sa mi podarilo zohnať tento výfuk (tuším LADA sport, alebo také niečo to je, ak nie tak ma opravte). Zvody boli nedávno menené a tak spolu s 2 časťou výfuku dostali náter silikónovou farbou na výfuky.

To Puhi, Kopr, rosta: Díky páni za podporu. Btw. nejak nevidím dôvod dávať predné podbehy dolu, ale možno na to prídem :D ...

... elektrika ...

Napsal: ned říj 26, 2008 15:33
od slama
No a pomocou týchto obrázkov (pôvodne tu odtiaľto, teda z fóra ladaklubu) som skladal kabeláž k motoru keďže som ju dostal v hodne posekanom stave :roll: . Bývalý majiteľ motora sa s tým nepáral a strihal káble kde sa dalo a tak bolo to trošku trápenia, ale nakoniec sa mi podarilo dať komplet elektriku dokopy. Zapojil som komplet všetko, teda až na snímač otáčok z prevodovky keďže ten tam ani nebol.

Napsal: ned říj 26, 2008 15:48
od zigul01
hmm dobrá práce jen tak dál :) držim palce

... naložený a spojazdnený motor ...

Napsal: ned říj 26, 2008 15:54
od slama
A takto to vypadadalo po naložení motora a ostatných vecí, ktoré tam patria. Samozrejme bolo treba upraviť pár vecí. Napríklad bolo treba prerobiť páčkové ovládanie ( kedysi od karburátoru) na lankové a ešte pár drobností ale nič čo by sa nedalo zvládnuť 8) . Motor bol pôvodne z LADA 21044i v dobrom stave a tak motor bez väčších problémov pekne naskočil tuším na 4 otočenie kľúčika (ešte boli prázdne palivové trubičky/hadice, tak chvíľku trvalo kým čerpadlo natlačilo dostatok benzínu :) ). No potom som bol milo prekvapený a motor vrčí naozaj pekne. taktiež už som to bol trošku prevetrať a ide to slušne :) .

Palilvovú nádrž som nechal pôvodnú a do nej som spravil ďaší otvor na držiak čerpadla. Ten som taktiež musel trošku upraviť, keďže ten bol pôvodne z niváckej nádrže (čiže plochej). Následne som doňho umiestnil staré čerpadlo (taktiež zo spomínanej nivy) lenže bolo nefunkčné. A tak som si objednal nové čerpadlo. Po dlhom dohadovaní s predajcom či je to na 1.7i mi stále tvrdil, že je to ono. Avšak keď mi zásielka prišla a ja som balíček otvoril čakalo ma nemilé prekvapenie v podobe nevhodných parametrov čerpadla (tlak 3,5 baru - teda pre 4 bodové vstrekovanie). Tu na fóre som sa dočítal, že jednobodové vsrekovanie potrebuje menší tlak. A tak som to poriešil jednoduchou pomôckou a to tak, že som do obvodu pre čerpadlo zapojil výkonový odpor, čím sa výkon čerpadla znížil približne na 1/3 čo by malo odpovedať hodnotám potrebným pre 1.7i. Ak budete chcieť, tak môžem neskôr pridať aj foto nádrže.

Tak a nadnes by to je všetko. Onedlho ďalšie pokračovanie :) ...

slama :twisted:

Napsal: ned říj 26, 2008 16:09
od zigul01
:shock: ty jsi nejakej rychlej nee :mrgreen: ,, no hodne dobrá práce :wink:

Napsal: ned říj 26, 2008 20:27
od Puhi
jee parada, nemaš cestu na východ na také 3 dni? :P chcel by som dať do poriadku 2 autá :mrgreen: ale je to vážne super prácička a ešte k tomu taká rýchlovka :shock: