Stránka 2 z 3

Napsal: úte říj 21, 2008 21:38
od Little Red Riding Hood
super super.. zavařenej dif ma i Laman, ze slovensko co jezdí rally...

Napsal: úte říj 21, 2008 22:16
od ger007
drzim palece chalani nech sa vam dari a nieze to niekde rozchniapete 8)

Napsal: stř říj 22, 2008 00:19
od George DeLorean
Mega gratulace!!!!! 8) 8) Jen tak daaaal, co jeste nejakej hlinikovej ram do auta????

Napsal: stř říj 22, 2008 06:10
od Wenca084
Rám, to je další věc, a myslím dosti důležitá , kterou bych chtěl udělat, ale na hliníkové trubky a jiný takto lehký material zatím nemá náš tým peníze, a ani by jsme se nedoplatily kdyby nám to něgdo svářel, tak bych volil rám z slabostěných trubek a dobře vymyšlenou konstrukcí kvůli pevnosti atd, co ty na to Čermi??...wenca

Napsal: stř říj 22, 2008 06:21
od Pája
Samosvor za osmičku? Kde? Kupuju!

Napsal: stř říj 22, 2008 07:40
od Cory
Na UA som ho mal v ruke a ked sa nemylim, lebo to uz bolo davnejsie, tak asi 14 000sk.

Napsal: stř říj 22, 2008 08:29
od Yellow01
Jenže to je jenom půlka ne? Se stálým převodem je to o 10 tisíc dražší. Někde to tu někdo psal. A asynchronní převodovku by to fakt chtělo, když už rally auto, tak pořádně. A ohledně toho rámu, na amatérský úrovni se dělá z ocelových trubek. Sice to váží víc, ale tak zase na oplátku vyházet všechno co v autě není nutný. Takový čalounění a odhlučnění je postradatelný, skla vyměnit za makrolom apod...

Napsal: stř říj 22, 2008 11:15
od Wenca084
No my už jsme z auta vyndali všechno co šlo, tam jsou akorát sedačky, pedály, volant, řadička a ručka, vše je jinak vykuchaný, musím to promyslet s nějakám odborníkem jestli to vůbec s těch slabostěných trubek pujde, když né tak se to udělá ze silnějších....wenca

Napsal: stř říj 22, 2008 11:16
od Wenca084
yellow 01 -

skla vyměnit za makrolom apod...[/quote]

To je bezpečnostní plexi?? Kolik asi stojí, a kde by se dalo sehnat??

Napsal: stř říj 22, 2008 12:00
od Martin-MTX
Diky kluci za podporu, kdyz to tady ted ctu uplne mam chut zapracovat na aute (a taky na sobe protoze se bohuzel nepovazuji za nejakeho maxi-borce :-) a vim, ze obcas delam spousty chyb znichz jedna je asi ta, ze toho naseho cervenyho draka setrim :-))

vsechno sem z auta vyndal a jede podstatne lepe, je to desne znat az sem to necekal jak je zive, samozrejme na ukor neustaleho hrabani zadku, kterej je ted jeste snad o 10 cisel vejs :-D kazdopadne trubkovy ram to zatizi a baterka pujde taky do kufru

pres zimu bysme chteli udelat takove ty klasicke veci jako podvozek, ram, motor a pod... proste vsechno :-)

kdyby vas napadlo nejake vylepseni, rady, tipy - privitame vsechno
cus bus

Napsal: stř říj 22, 2008 12:08
od Drobek81
Wenca084 píše:To je bezpečnostní plexi?? Kolik asi stojí, a kde by se dalo sehnat??
je to MakroloN (obchodní název)
třebas zde: http://polykarbonatove-desky.cz/ceniky
pokud to bude aktuální, zjistím firmu od které sme brali a případně jestli se dá nějaká sleva vydindat

Napsal: stř říj 22, 2008 12:12
od Martin-MTX
to by bylo super, dalsi kila dolu Muhahahaa :-)

mate nekdo zkusenost s vyrobou laminatove kapoty, dveri a kufru, nebo uz prehanim? :-)

Napsal: stř říj 22, 2008 12:15
od Drobek81
Martin-R9 píše:mate nekdo zkusenost s vyrobou laminatove kapoty
nooo pokud si pamatuju tak svého času to řešil Pája, tak snad s tím nějak pokročil...
Jinak to plexi sme brali na krytování mašin a docela dobře se to za tepla ohýbalo, stačila jen šablona. Navíc je to snad nerozbitné, teda nevím jak celá tabule, ale kamenem se nepodařilo rozbít malou tabulku. Dá se to řezat pilkou na železo, na dílně ale používali mafla a dobře se s tím dělalo...

Napsal: stř říj 22, 2008 12:19
od Saša
Makrolon se dá lépe tvarovat používá se na "zasklívání" kabin UL letadel ale má jednu nevýhodu NESNÁŠÍ se s benzínem . Pokud dojde k polití (a není ihned omýt alespoň vodou s mýdlen - nestačí otřít) dojde k narušení struktůry a popraskání .
Co se týče výroby laminátových prvkú dělali jsne kapotáže na UL letadla . Je to celkem jednoduché ale jako kusová výroba pracné a drahé , poněvač se musí napřed vyrobit "kopyto" a pak dělat "výrobky" Dnešní cena epoxidu je taky vysoká . V případě zájmu mohu poradit (prosím přes SKYPE) . Nerad píšu.

Napsal: stř říj 22, 2008 14:42
od Puhi
Jakub Metelka píše:
Puhi píše:ale skodarny su pretačave na snehu jak svina
Když víš jak na nu tak se daji zvladnout do snehu jsou vyborne. :wink:
Jasne že hej, na normálne jazdenie, ale ja by som s tým na preteky na snehu nešiel, jednoducho ak to chalani dobre so žigou vymyslia, bude určite rýchlejšia ako škody :) držím palce :P