Stránka 2 z 2
Napsal: čtv zář 25, 2008 22:13
od Křečík Barbuška
Nemaje zkušeností s vadnou poloosou na svém vozu, vždy bych volil cestu implantace dobré kompletní poloosy z jiného "vraku" byť vlastním sadu náhradních ložisek. Saša má pravdu, pokud se neprojeví vyšší moc, je poloosa nesmrtelná. Tou vyšší mocí myslím nehodu (naražení) či "opravu" výměnu ložiska a kroužku za nové.
Napsal: čtv zář 25, 2008 22:23
od Little Red Riding Hood
já to rozdělával proto že sem potřeboval poloosy soustružit a proto že sem na ně daval jinej pajšl.. ted mě napadá že jedna poloosa na mim autě byla servisovana.... že by byl tam problem??... když sem měl dřiv obě poloosy z auta kde byly "ošetřeny" servisem taky byly KO...
Napsal: pát zář 26, 2008 08:05
od Majo
Saša píše: S 02 a 043 mám najeto dohromady přes 800ť km ! a nezažil jsem poruchu ložiska poloosy .
Čím je spůsobeno že "odejde" ložisko ? (mimo to že v difu není olej , nebo někdo neumí jezdít se zadním náhonem a praští kolem o obrubník).
Ja som uz menil loziska aj na Nive, ktora mala vtedy nabehanych necelych 20tkm. Jedno bolo uplne znicene - vola na kolese ako sfin.
Co nici loziska? Zvysena hadzavost diskov, rozsirovacie podlozky obludnych rozmerov a hmotnosti, velke a siroke kolesa, no a samozrejme samotne nekvalitne loziska. U mna to bola prave extremna hadzavost kolesa co totalne znicila lozisko...
Avsak loziska menim viac-menej preventivne, ked zacnu vykazovat co len trosku zvacsenu volu
Nie je to nic zlozite, povodne kruzky narezat flexkou a zbuchat, loziska idu lahko...
Naspat nerobit ziadnu vedu, lozisko pod lisom za studena a kruzok mierne nahriat a rovnako pod lisom... Ked sa kruzok nenahreje, sice ho tam dostanete ale doryhujete polos a kruzok sa "nezahryzne" tak ako ma a hrozba je na svete... Este horsie vsak je, ked tie kruzky prehrejete do cervena, tak ze sa roztiahnu prilis a uz sa neztiahnu na povodnu velkost... Odporucam nenahrievat autogenom ale pekne supnut do rozpalenej truby...