Stránka 2 z 2
Napsal: stř zář 24, 2008 13:11
od Puhi
kôli hmotnosti??

Napsal: stř zář 24, 2008 15:52
od popest
Majo píše:To ze v Suranoch nedokazu zmerat hadzavost neznamena, ze ohnute polosy nie su bezne

A mosty naprav detto, lenze to sa pozna tazko, pokial to neni ohnute fakt fest...
Preco sa asi tak zadne napravy na zavody vyztuzuju pasovinou

Dobře, tak řekněme, že se ten most malinko ohnul... na co to může mít vliv?
Napsal: stř zář 24, 2008 17:10
od Dusan
Zvyseny hluk pri jazde a zvysene opotrebovanie diferencialu a jeho sucastiiii

Napsal: sob zář 27, 2008 20:40
od Laďuša
popest píše: Rychlost na to v podstatě nemá vliv...Jestli jedu 50 nebo 100 tak ty zvuky jsou pořád stejný. ...
No...jestli to při stovce slyšíš stejně jako při 50, tak bych spíš řek, že na to rychlost má vliv

Napsal: ned říj 05, 2008 10:09
od popest
Trochu hloupost ne? Ale jinak nic proti...

Napsal: pon říj 06, 2008 09:58
od Laďuša
Na první pohled hloupost, ale když se zamyslíš.....při stovce přece dělá auto větší randál než při pade

Napsal: čtv říj 23, 2008 22:00
od popest
To mážná jo, ale to je tak maximálně aerodynamickej hluk, hluk motoru a podob. věci. Ale tam ty zvuky to dělá pořád stejně a je jedno kolik jedu. Rychlost na to nemá vliv.

Napsal: pát říj 24, 2008 15:04
od Laďuša
Takže to vlastně při kilu slyšíš míň, ne?

Napsal: ned říj 26, 2008 17:00
od popest
JJ začíná se to v tom ostatním hluku ztrácet.

. Ještě lepší je pustit si rádio. Takže, problém vyřešen. Stačí pustit rádio a je po problému.
Napsal: ned říj 26, 2008 18:59
od Laďuša
Paráda, takže jsme se vlastně jenom nemohli pochopit. Nu a to je hlavní, čim rychlejš jedeš, tim je to vlastně víc v pořádku
