Stránka 2 z 10

Napsal: úte srp 26, 2008 08:42
od rudo.
Chester, nie je na Lade problém ani urobiť doma geometriu. Keď zvládneš spojku, tak geometria podľa návodu by bola pre teba hračka. Ináč poloos v tom návode kde netreba vybrať prevodovku úplne, zostala na svojom mieste.

Napsal: úte srp 26, 2008 10:33
od Chester
rudo., no to ale musí být dost problém dostat spojku zpět, vystředit a tak

Napsal: úte srp 26, 2008 21:00
od rudo.
Motor musí byť podložený kôli hadiciam a prevodovka je tak isto podložená, no odsunutá od motora. Radia použiť prípravok na vystredenie spojky (na Tavrii som niekedy na to použil kúsok drevenej rúčky z metly) :) No ideálne by boli obrázky s českým popisom, tak ako som to navrhol včera. Stroje podľa mńa na rozdiel od ľudí majú logiku. Držím ti palce. :wink:

Napsal: úte srp 26, 2008 22:37
od Chester
rudo., když sem to rozebral tak už to i složim :) (aspoň doufám) a vystředění už mám vyřešení, on je totiž ten tisícihran stejnej jako na krabicích, a tam na to používáme kus tý hřídele z nefunkční převodovky takze to nebude problem :D

Napsal: ned srp 31, 2008 22:50
od Chester
tak už jezdí a dokonce mi ani nezbyly šroubky :D

Napsal: pon zář 01, 2008 09:02
od rudo.
Gratulujem, keď sa chce, tak sa všetko dá. Veď predsa nemôže byť nejaká sprostá ruská Lada neriešiteľným problémom. :D

Napsal: ned lis 16, 2008 21:20
od žež
Po umytí motoru vapkou a dvoudením stání v garáži mně přirezla lamela k přítlačáku. Bylo to docela překvápko, když chcete odjet a po nastartování nemůžete zařadit. Vyřešil jsem to tak, že jsem zařadil pětku, vymáčkl spojku, podržel brzdu a otočil starterem. Pak se to trhlo a bylo vše ok. Uf.. :roll:
Zajímavá zkušenost!

Napsal: pát srp 21, 2009 10:07
od plavec
Drnčí mi ložisko v poloze spojkový pedál nahoře, při sešlápnutí pedálu už nedrnčí.Takže se táži: je dost možné, že by se mi vysypalo zanedlouho, nebo většinou trvá než se vysype a nechá se s tím nějakej čas jezdit?Jsou nějaké předzvěsti, že ložisko odejde ihned- třeba silnější drnčení a tak...? Kolik tak stojí?Předpokládám že je vhodné spojku udělat celou, když už to bude rozebráno.
Ještě nahlédnu do moudré knihy, zda-li se nedozvím nějaký postup jak na to (polopatismu), ale kdyby někdo měl nějaký tipy a triky, tak bych to uvítal též.Dále pak otázka pro ty, kteří znaj moji "nešikovnost" :Mám se do toho vůbec pouštět :?:

EDIT: Tak jsem mrknul na starý ceník pop-artu a ložisko maj za 337kč a sadu spojky za 2490kč. Co sada spojky obsahuje a má cenu ji kupovat?

Nová spojka škube při rozjezdu

Napsal: ned lis 22, 2009 09:49
od zelvotron
Takže tu máme první dost nepříjemnej problém. Mám novou spojku (lamela, přítlačák, ložisko) a při rozjezdu to škube jak prase. Normálně se to ještě dá vydržet, ale při manévrování při parkování a zejména do kopečka je to tragédie, jde to trochu zmírnit použitím vyšších otáček (≈2500), na volnoběh po rovině jen pouštěním spojky to mlátí celým motorem i autem.

Od výměny najeto asi 800 km s dost městským provozem, takže už moc nedoufám, že by si to sedlo nebo se to zajelo. Vyměnili jsme taky silentblok motoru (ten boční, na kterým motor visí), je pravda, že ten původní už toho měl za sebou dost a mírně se to zlepšilo, ale příčina bude ve spojce....

Napsal: ned lis 22, 2009 18:42
od plavec
Ještě mě tak napadlo.Nemohlo by být něco přidřenýho na převodovce- rozvodovce? V rozjezdu to přes to přidření škube všude možně a když už jedeš, tak se to nějak srovná.. Asi blbost co?

Napsal: ned lis 22, 2009 20:51
od zelvotron
Asi je, před výměnou to nedělalo.

Napsal: ned lis 22, 2009 21:02
od žež
Jakou značku spojky jsi tam namontoval?

Napsal: ned lis 22, 2009 21:19
od zelvotron
značku CS Autolada :lol:

Napsal: ned lis 22, 2009 21:34
od žež
Pokud jsi to dobře složil, tak bude krpa buďto v přítlačáku, nebo v lamele.
Co ta "sranda" od CS stála?

Napsal: čtv lis 26, 2009 12:38
od zelvotron
Celková cena byla obdobná, jak tu naznačil Plavec za sadu.