Stránka 2 z 2

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Napsal: ned črc 15, 2012 21:07
od Netopýr
a dlouhodobé zkušenosti na asfaltu má někdo?

Majo nahoře od toho dost odrazuje :c(

Net.

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Napsal: pon črc 16, 2012 08:34
od Majo
ale menej nez od toho prevarenia. Nech som to prevaril akokolvek, vzdy sa to ohlo alebo prasklo vedla zvaru. Sice sa nakoniec ukazalo, ze to preto lebo sa mi cap zasekaval o zbytky uchytu stabilizatora, ale aj tak som od toho upustil. Teraz mam capy origo a menim ich kazdych 10tkm. Viac taky zaklon nevydrzia.

K tomu otoceniu a vymeneniu pravej strany za lavu - treba to tam patricne dopasovat(pribrusit) inak sa to pri namahe bude mierne ohybat. Najlepsie pochopis, ked pod to vlezies...

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Napsal: pon bře 25, 2019 17:58
od Mara
Tak jsem taky zkusil po radě otocit ty tyce rizeni a toto tema nasel az ted :D Onehda jsem tyc otocil jednu a jel to projet. Jizda naprd. Otocil jsem i druhou a bylo to pouzitelne a odjezdil tak par tis km. Ted jsem to dal zpatky jak to ma byt a spokojenost. Po zkusenosti potvrdim jak psal Majo, ze gumy maji tendenci piskat a neni to nic moc zazitek, odezva rizeni se zmeni, je ostřejsi ale kola nejedou idealni stopu. Podle me, kdyz jsem nad tim uvazoval, tak se hlavne zmeni delka ridicich tahel a to asi odhadem skoro o centimetr na kazde strane. Tim se kola natoci pri zatoceni kazde trochu v jinem uhlu nez by melo. Otoceni tech tahel na tehlici donuti ke zkracenejsimu nastaveni cepů pri nastaveni geometrie. Napada me ale verze, ze by se ty tahla na tehlici pri "teplotě" ohly kousek do rovna, zhruba o ten necely centak na kazde strane a docilila by se stejna delka ridicich tahel jak ma puvodne byt. To prozatim teoreticky. :)

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Napsal: pon bře 25, 2019 20:23
od Ondra1,7mpi
No já to teď prohodil, ty hokejky a otočil čep a uvidím... Zatím stojí... Pak dám report... Moc km nenalita... Tak to asi nechám...