Niva vs UAZ

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

na co by mu taky byl........???
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Motyka
Příspěvky: 8
Registrován: pát dub 18, 2008 19:42
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Motyka »

Když to tak čtu musím se přidat, mám obě auta. Vyjíždka jen tak do terénu, tak to určitě Nivka, je pohodlnější, lehčí ovládání. Ale těžká práce v lese, tak tam Niva nemá šanci, jakmile zapřáhnu kárku tak je konec. Uaz snese strašně moc, skoro jako ruský lid,nesouhlasím s tím, že zadní poloosy jsou slabé. Mám ho deset let, leju do toho jen benzín a musí tvrdě makat, zatím bez jedíné poruchy. Můžu obě auta srovnat s Arem 240, to je v terénu teprve notorik a co se týká poruchovosti, tak to je teprve nářez, ještě teď se budím strachy, že nemám dost náhradní poloos, protože s ním jedno trvdší zapadnutí v lese = jedna poloosa. O brzdách s hliníkovými prasátky a spojce ani nemluvě. Rumuni to asi dělají s plechovek od paštiky. Ke spotřebě, Uaz v terénu, protože jinde s ním nejezdím 15-19 když si vezme 20 musí si je zasloužit. Niva mám LPG, silnice kolem 80-90 km/h 10-11litrů, terén už jsem zažil i 17. Aro silnice 15-17 v terénu 22 není vůbec, ale vůbec problém přelézt přes 25. Sohlasím s lidmi výše, že je třeba volit auto podle svých tužeb a přání.
Nemáš-li dost velkou páru, nechtěj řídit MULTIKÁRU
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

Tedky sem se vratil z akce poradane Niva klubem Ceska Lipa. Konala se v Libouchci.
zavodu se zucastnila krom jinych znacek aut Nivka jen jedna, moje :lol:
2 UAZy, oba diesely, a jeden mel vepredu speru.(zadni nemel, protoze po namontovani roztrhl v mezi kos)
3 Ara, z toho jedno dieselove.

Takze z praxe,,,,, trialech jsou na Nivu bez sance...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

vik2, pokud máš NIVU upravenou, zvedlou a tak dále, tak to potom ano, Kdyby to samé udělal někdo s UAZem, tak nevim nevim. Docela by mě zajímalo, jak by si vedla sériová NIVA...
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

vik ma v podstate seriovku :lol:

Navyse ma zhorseny rejd pretoze tam ma nejaky nemecky posilovac riadenia ktory tolko nezataca takze straca body cuvanim.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

mam na Nivce par predelavek to ano. Ale co se tyce vysky,,,, tak zvedlou cca o 5cm... vpodstate mam jednu z nejnizsich Nivek tady na foru....

Diesel v UAZu me taky prijde jako predelavka. a uzaverka taky.
No a jinak? UAZ muzes tak upravit vetsima kolama, ale s tim krizenim asi moc neudelas. Listova pera :(

Jako videl jsem to v akci,,,,,, a muj osobni nazor. Lepsi koupit Nivku a upravit si ji....
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Novejsi UAZy maji jak uzaverku, tak diesel.
Nejsem si jistej, jestli starsi uazy maj uzaverku, ale mam takovej dojem, ze jo.
Uživatelský avatar
chmelař
Příspěvky: 50
Registrován: úte led 29, 2008 19:00
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od chmelař »

Starší uazy uzávěrku nemají. Někdo tu ale říkal že by mohl mít levné náhradní díly na uaze a ani se neozval a přitom já nechci zlevu zadarmo. Dík Pepa :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

brat polsky diesel ako plus? Asi mam zastarale nazory :shock:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

samozřejmě beru jako + origu 2,5L benzin. Diesel zminil Vik, ale zas to s tím míň žere...
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

Ty UAZy meli diesel Alfa romeo. Ptal sem se tech kluku....
Myslim ze diesel ma vetsi silu a bere uz odspodu......coz je v terenu vyhoda.

Uzaverky origo UAZ nema, ale daji se sehnat vackove 100% samosvory za cca 9tis. a mene.... Ovsem hrozi roztrhani kose difu....
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

vik2 píše:Ty UAZy meli diesel Alfa romeo. Ptal sem se tech kluku....
Myslim ze diesel ma vetsi silu a bere uz odspodu......coz je v terenu vyhoda.

Uzaverky origo UAZ nema, ale daji se sehnat vackove 100% samosvory za cca 9tis. a mene.... Ovsem hrozi roztrhani kose difu....


100% samosfor ? to nieje uz uzamknuty dif ?
Ved to iste sa da docielit aj zavarenim difu :P =rovnaka tazna sila na obe kolesa ,len nevim kolko by to vydrzalo v terene ,driftov to vydrzalo zatim pozehnane :twisted:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

ach jo.......
Tak jinak, neni to nijak mechanicky ovladane. takze tomu muzeme rikat samosvor, nebo taky aut. uzaverka. kazdopadne to umoznuje v urcitem rezimu provozu rozdilne otaceni kol na naprave. Ale kdyz mu das "napit" tak se tam ty "vacky" nebo "kolicky" zapriceji a uplne se to uzamkne.......


nasel jsem toho fotku:
Přílohy
003.jpg
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Vaz2112
Příspěvky: 29
Registrován: pon črc 14, 2008 18:09
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Niva vs UAZ

Příspěvek od Vaz2112 »

utia píše:Premyslim ze bych si koncem roku poridil nejake auto na vyblbnuti se do terenu, zatim mam vybrane jako kandidaty bud NIVU nebo stary armadni UAZ. Chtel bych se zeptat jake mate nazory na jednotliva auta a co bude "lepsi". Cenove by to bylo zruba tak stejne, u UAZe bych mel celkem levny prisun ND. Dik za vase nazory :D


Já tvůj problém vyřeším snadno, nejlepší volbou je Chevrolet Suburban - benzin 5,7 nebo 7,4 l, diesel 6,2 l, pohon všech nebo pouze zadních kol, komfort osobního vozu, průjezdnost vcelku solidní. Toť můj názor.
Naposledy upravil(a) Vaz2112 dne stř srp 27, 2008 18:28, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“