Stránka 2 z 2

Napsal: ned črc 13, 2008 23:27
od Hurikán
Čerpadlo podle mě nedá tak velký tlak, aby přetlačilo jehlový ventil. Pokud je tedy ventil v pořádku, samozřejmě. Membrána pracuje potom naprázdno, resp. nepracuje asi vůbec. Zůstne v dolní poloze a nevrací se, neboť vratný pohyb vykonává pružina. Benzín z prostoru nad membránou nemá kam uniknout, takže pružina zůstane stlačená. Vačkou se membrána stahuje do spodní polohy.

Napsal: pon črc 14, 2008 09:39
od Saša
Funkci přesně popsal Hurikán .
Problém s dosedací (netěsnící plochou) bych vyřešil jednoduše . Rozebrat celé čerpadlo , na rovnou plochu (sklo) nalepit smirkozý papír a zabrousit dosedaci plochu do roviny . Funguje to spolehlivě .

Napsal: pon črc 14, 2008 22:04
od utia
Tak vyreseno - koupe noveho cerpadla za 350 (na klasiku, jen jsem otocil smer proudeni). Spodek stareho cerpadla byl dost zdevastovany Saso-smirkovym papirem bych to brousil tyden slo snad o 4-5mm ze stan kde byly prostrceny srouby bylo vyhnuto dopredu, zakonite po stranach velke mezery. Vyklepat by to nejspis neslo. Nyni vse v poho, tesni na 100%. Diky vsem za rady, moderatori - prosim VYMAZAT...

Napsal: pát srp 15, 2008 22:08
od jaroslav
ja som raz menil na 2101,iba som dal spravne podlozky-papierove tesnenia /hrubka,je predpisana,kolko ma mat potom zdvih tlacna tycka/,namazal olejom tesnenie,a je OK,uz cca 2 roky.
A dosadacie plochy kontrolujem aj u novych-rovinnost,ap.

Napsal: sob srp 16, 2008 09:54
od Atex
Napisu to tady.. najde se nekdo kdo vi neco o fordackych motorech? budu totiz davat do sveho Zentoura elektricke palivove cerpadlo, sehnal sem si vracecku z forda 1.6 karbec. Zarazilo me ale ze motor z forda ma take klasickou mechanickou pumpu na bloku, co me zajima je jestli ta vracecka unese takovy tlak z elektrickeho cerpadla Lada, jestlize by nestihala "vracet" tak by se vsechen tlak opiral o jehlovy ventil na plovakove komore, mam strach aby to nedelalo nejaky binec.

Napsal: sob srp 16, 2008 13:36
od Trevor
No pokial to ma vratnu trubku tak s tlakom by nemal byt problem pretoze prebytocny benzin ma kde odtekat. Horsie by to bolo ak by si chcel pouzit lada ickove cerpadlo na klasicky karburator.

Napsal: sob srp 16, 2008 15:53
od Atex
Trevore nic proti, ale napsal si mi jen to co vim :-D

Napsal: ned srp 17, 2008 08:51
od Trevor
Potom sa ale pytas to co uz vies :D

Elektricke cerpadlo vie vyvinut omnoho vecsi tlak ako mechanicke a preto pri pouziti na karburator bez spetnej trubky je problem pretoze to moze ten ventil pretlacit. Ak je ale karburator urobeny s vratnou trubkou tak tam problem nemoze nastat na kolko prebytok benzinu pojde spet do nadrze a do plavakovej komory pojde iba tolko benzinu kolko ten ventil pusti.

Napsal: ned srp 17, 2008 09:47
od Atex
Trevore ty me porad nechapes :-) ja vim co jak ma byt a fungovat, ptal sem se konkretne na tu vracecku z forda jestli je schopna plnit svou funkci na Lada cerpadle.

Napsal: ned srp 17, 2008 12:18
od Trevor
no ked vies co ma ako byt a fungovat tak potom musis vediet ze to bude fungovat aj s lada cerpadlom :D