Stránka 2 z 5

Napsal: stř črc 09, 2008 20:36
od Maysner
ale cena neni kolem 300 za kus

Napsal: stř črc 09, 2008 21:02
od popest
A ty zesílený seženu na Koněvce?

Napsal: pát črc 11, 2008 09:05
od Majo
Ja som ich kupoval u Vasenkova ale aj aj na UA som videl tie zosilnene :P

Napsal: pát črc 11, 2008 10:19
od Hurikán
Někteří kupovali zesílené rameno i v Bělehradu. :P

Napsal: pát črc 11, 2008 19:02
od Little Red Riding Hood
otázka zní jestli zesílené rameno je opravdu zesílene... :mrgreen:

Napsal: pát črc 11, 2008 20:37
od Dusan
Co mi nepredaju bud zaprasene zaolejovane a balene v ruskom mastnom papiery ..tomu neverim :D rameno som kupoval nove vyzeralo bytelne.... nieje snim problem.

Napsal: sob črc 12, 2008 21:04
od Křečík Barbuška
Little Red Riding Hood píše:otázka zní jestli zesílené rameno je opravdu zesílene... :mrgreen:
To je dobrá otázka, mě to také přišlo nic moc, zejména ty srandovní čepy co na něm byly. Každopádně ta modrá barva určitě něco vydrží oproti běžnému černidlu.

Napsal: sob črc 12, 2008 21:09
od Michal Pokorný
Aha tak ono je to zesíleno barvou, tak to potom jo 8)
Přeci jen budu raději věřit remenům z roku 1972 v mojí 2101, vypadají dostatečně pevně. Oproti těm co mám ve 21044 r.96 jsou výrazně fortelnější ! :wink:

Napsal: úte led 27, 2009 14:41
od Drobek81
Drobek81 píše:to mi připomnělo, že jezdím bez jednoho šroubu co drží tlumič...ale drží v poho i na tom jednom tagže pohodička. Těma dvouma šroubama je to stejně předimenzované 8)
ehm...tak jeden sroub to sice chvili udrzel, nicmene vcera to nejak nedal(kdyz se neco ma podelat, stane se tak v nejnevhodnejsi dobu)...ustrelil a po prdeli. Rozhodl sem se to opravit hned bo tlumice mam nove a nerad bych to nejak znicil. Resil sem to tak, ze sem rameno sundal, odrizl vsechny srouby(i na stabilizator-i kdyz byly v poradku), vyvrtal diry, udelal zavity M8, zasrouboval urizle srouby(zavitovou cast bez hlavicky) tak, aby zustalo misto pro svar zevnitr(zasroubovane o cca 1mm niz), zavaril, obrousil a drzi to dobre...Obrousit jdou v pohode, mala flexa tam dosahne.

Napsal: úte led 27, 2009 15:10
od Pája
Já sem ukroutil jen jeden šteft, co drží tlumič. Vzal sem desítku závitník a vytočil tam závit a našrouboval šroub stejně jako Drobek, ale bez sváření. Zatim to drží dva roky Bilstein B6 sport. Ťuk, ťuk.

Napsal: pon bře 23, 2009 16:35
od Pavel V.
Nebudu dlat nový vláknisko.....

Na STK mi zjistili smrtelně raněný horní čep na nápravě jak v předu jak na to?Rady a triky prosím. Pány prosím o shovívavost jsem manuálně běžně zručný a jedná se o VETERÁNA tudíž budeme opravovat. :P

Napsal: pon bře 23, 2009 17:11
od Jelen
Přijeď, vyměníme, je to akce na deset minut. Pokud ten čep nebude zarvanej v úchytu náboje kola. To je pak strašná věc. Pokud to chceš patlat sám, tak sundáš kolo, povolíš tři šrouby co drží čep k rameni, povolíš velkou matku, co drží čep na opačný straně a vyrazíš ho ven. Nový zandáš, utáhneš a je to ok. Hlavně kup nějakou kvalitu, aby měly maznice, ne ty co jsou v tý hmotě zalitý. Vrzaj a mám s nima blbý zkušenosti.

Napsal: pon bře 23, 2009 20:06
od Hurikán
Jak psal Jelen. Pouze bych upřesnil, že je při tomto úkonu nutné auto zvednout za spodní rameno, nebo jej alespoň podepřít stabilním špalkem.

Čep kup opravdu nějaký kvalitní. Nejlépe Lemforder nebo Moog. Ani jedny ale mazničky nemají. Po pravdě ani nevím o tom, že by nějaké dnešní kvalitní horní čepy mazničky měly. :scratch:

Napsal: pon bře 23, 2009 20:13
od Křečík Barbuška
Na mazničky se již nehraje, dej tam to co píše Tajfun, klidně můžeš použít i Fenoxy, ale jen ty co vypadají jako Lemfordery. Na sedmě mám přes dva roky na jedné straně Fenoxy, na druhé Moogy a naprosto v pohodě. Dokonce i na kombajnu mám horní svisláky Moog, jak jsem zjistil minulý týden :mrgreen: , ale ty jsem tam nedával já.

Napsal: pon bře 23, 2009 20:16
od Jelen
Fenox nějak moc nedoporučuju. Moogy a nebo Lemfordery jsou dobrý ;)

Jen dodám, že já to za rameno nezvedal. V dolní poloze drží spodní rameno tlumič, takže to jde vyndat i tak, navíc je nad ramenem víc místa. Ovšem při zpětné montáži je dobré si přizvednout spodní rameno heverem, aby jsi nezápasil s nandánim čepu do horního ramena.

p.s.: když už to budeš dělat, tak to udělej pořádně a vyměň čepy všechny. Vyplatí se to, hlavně tam dát kvalitu, člověk má pak od toho pokoj na dlouho.