napeti po startu motoru + napeti po protoceni do otacek
Moderátor: Moderátoři
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Mne na Tolede tak fungoval altik asi pol roka. Mal som utrhnuty privod od budenia (vnutri v altiku ) a kym som ho po nastartovani nevytocil na cca 4000ot tak nedobijal. Blbe pri tom bolo, ze kontrolka doijania nesvietila a tak si to musel clovek uvedomit vzdy podla otackomera. (na naftozrutovi sa otacky pre otackomer snimaju z altika ) Neviem ake si to drzalo potom napatie, ale vsetko svietilo a nic neodislo, tak mi to trvalo toho pol roka, kym som sa dostal do altika.....
Roman
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
tak nam na fieste staci cca 1500 ot/min aby se vybudil, pak uz jede v poho..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Jak na kterém (u mě se otáčky motoru snímají ze snímače otáček motoru). Ale neřízené D nebo TD motory mají snímání otáček z alternátoru, protože snímač otáček motoru nepotřebují (a dávat ho do motoru jen kvůli otáčkoměru je opravdu luxus).Roman píše: (na naftozrutovi sa otacky pre otackomer snimaju z altika )
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Jo tak to sedí, taky musím favorita trošku prošlápnout a kontrolka zhasne.Ale stačí jen lehce prošlápnout není třeba dupnnout na plnej plyn.Atex píše:ano je to normalni, muj otec ma na sve Fieste alternator z Facka a automaticky pri startu musi malinko protocit, kontrolka zhasne a altik zacne fungovatMarek píše:Favority i některé Felicie se po startu musely maličko "prošlápnout", aby zhasla kontrolka a alternátor začal dávat.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Malý detail: např. Peugeot 405 D i TD má od počátku zvlášť snímač otáček u setrvačníku. Budou ho mít i vozy bez otáčkoměru, protože se tam podle něj nastavuje čerpadlo a HÚ.
Zůstanu-li u Peugeota, tam se objevilo něco podobného, bylo nutné jen lehce zvednout otáčky, aby začal dobíjet. Později začalo kolísat napětí a potom přestal dobíjet úplně- uhlíky.
Zůstanu-li u Peugeota, tam se objevilo něco podobného, bylo nutné jen lehce zvednout otáčky, aby začal dobíjet. Později začalo kolísat napětí a potom přestal dobíjet úplně- uhlíky.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Podle změření voltmetrem to dobíjí KOLIK???? Slovo "dobře" není hodnota.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
To moc dobře není , chce to alespoň 13.8V .jakke píše:tak nevim jestli je to dobře
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
No, tak to je právě špatně!! Dobíjení se měří při zapnutých potkávacích světlech a zvýšených otáčkách (cca 1000-1200ot). Voltmetr pak musí na baterce ukázat hodnotu okolo 14,2V (cca 13,8-strop max14,5V).
Chybu bych hledal v uhlíkách, špatných a zoxidovaných kontaktech či špatném regleru.
Chybu bych hledal v uhlíkách, špatných a zoxidovaných kontaktech či špatném regleru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/