Stránka 2 z 2
Napsal: stř čer 25, 2008 21:53
od Michal Pokorný
tak já mám u mojí 21044
vlevo od hodin - levá : nezapojená
- pravá : CHECK ENGINE
vpravo od hodin - levá : vyhřívání zadního skla
- pravá : brzdy (zatažená ruční brzda+ málo kapaliny)
Napsal: čtv čer 26, 2008 16:10
od Laďuša
Pokud tě bliká při zataženej ručce, ale nesvítí kapalina, pak to bude nejspíš kontaktama v plováku. Že nefunguje jsi předpokládam zjistil při zatlačení na zkušební tyčku (jak psal Maysner) a nebo při odšroubovaným víčku. Jestli je tomu tak, pak rozeber víčko a očisti kontakty, rádi se tam zasírají a oxidujou
Pokud ani nebliká ručka, pak bude chybka třeba v žárovce nebo drátkach....
Napsal: čtv čer 26, 2008 16:46
od Pepa
U mojí 21073 r.v. 96 je to takhle, z leva do prava
oranžová- vyřívání zadního okna
červená- hladina brzd.kapaliny a ruční brzda, svítí nepřerušovaně při zatažený ručce i nízký hladině kapaliny
červená- pásy, nezapojená(u mě kontrolka větráku chladiče)
CHECK ENGINE
Napsal: čtv čer 26, 2008 19:11
od Lada_BV
děkuji přátelé za Vaše rady,
ale vyhodil jsem i palubovku, pojistkovou skříňku a prošel prvně dráty od brzdových světel až ke spínači a teď jsem to udělal obráceně - prošel jsem dráty postupně od kostry přes spínač na nádobce brzdové kapaliny, dále přes konektory v pojistkové skříni, až k samotné žárovce.
Verdikt - někdo si to pozapojoval jak se mu chtělo. Teď už to funguje, jen musím všechno smontovat.
Moje nervy - první majitel - starší pán - vášnivý "síbíčkář" si elektroinstalaci upravil dle svého gusta.
1. kontrolka na palubovce - bliká při zatahlé ruční brzdě
2. kontrolka brzd na středovém panelu - svítí při zatahlé ruční brzdě a taktéž svítí při nedostatku brzdové kapaliny v nádobce.
s Pepou se shodnu, také to mám tak zapojené
už jsem zase
a ještě si dám s tím autem tu práci, že roztahám kostru drátama, hlavně dozadu, protože při stávajícím stavu můžu klidně jet s autem do lampiónového průvodu
Napsal: čtv čer 26, 2008 19:28
od Hurikán
Jestli měl auto před tebou vášnivý CB-čkář a hojně vrtal i do el. instalace, tak ti tedy opravdu nezávidím.
Lada_BV píše: ... a ještě si dám s tím autem tu práci, že roztahám kostru drátama
Tohle je podle mě fakt blbost a zcela zbytečná práce. Pokud nemáš většinu dílů karosérie nahrazenou laminátem, tak je to opravdu naprostá blbost. Kostry se dají spravit i jinak, než taháním drátů až někam dopředu. Zadní světlo můžeš v nouzi přikostřit přímo u světla na zadní čelo. Jinde potom analogicky podobně.
Napsal: čtv čer 26, 2008 20:50
od Lada_BV
Napsal: pát čer 27, 2008 13:38
od Saša
Lada_BV píše: když tam stejně budu tahat i jiné dráty
Tak to se potom pochlub kolik jich tam je navíc . Doufám že mně netrumfneš
Jen do předních dveří mi vede 14 drátů . A to bylo ještě před nynější GO a "modernizací" .
Ať se Ti daří .
Jen pro inspiraci
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=180
Napsal: pát čer 27, 2008 21:02
od Lada_BV
Sašo !!!
na Tebe nemám a ani se o to radši nesnažím, páč Ty na rozdíl ode mne elektrice rozumíš
Napsal: pát čer 27, 2008 23:10
od Křečík Barbuška
Nesmíš se poddávat, ty elektrony stejně nikdo ještě on-line neviděl
.