Stránka 2 z 4
Napsal: čtv čer 19, 2008 16:13
od Luděk Musil
96 kilo stačí
Postup (já to tímto postupem měl za 20 minut nasazený a vážím 90 kg)
1. hlava spalovacím prostorem dolů, ventil je nasazen
2. ventil podložíme M8 matkou tak, aby zůstal v zavřené poloze
3. nasadíme tenkou podložku, obě pružiny, talíř ventilu
4. roztáhneme kombinačky tak, aby byly mimo díru na talíři ventilu
5. zmáčkeme kombinačkami (je vhodné si pod dlaň dát několikrát složený hadřík) talíř ventilu a vložíme klínky
Bod 3 - 5 opakujeme u každého ventilu. Zhruba od 4. ventilu přidáváme hrubá slova neboť dochází síly. Po 6. ventilu uděláme krátkou přestávku protože již téměř necítíme ruku a pak to za mohutného sakrování "dorazíme".
L.
Napsal: čtv čer 19, 2008 17:48
od Luděk Musil
Diskusi, týkající se kluzné napínací lišty jsem přesunul do samostatného topicu Zajímavé úpravy a vylepšení/Náhrada třecí lišty rozvodového řetězu. L.
Napsal: čtv čer 19, 2008 18:49
od Roman
Ja som si spravil jednoduchy pripravok ktory uchytim do vrtackoveho stojanu, hlava je pritom podlozena doskou na ktorej su prilepene male spaliky co podopieraju ventily. Ide to uplne bez namahy

Napsal: čtv čer 19, 2008 19:14
od kubahosi
asi blbej napad vymenit retez rozvodovy co? Bych musel i ozubeny kola
Napsal: čtv čer 19, 2008 20:58
od Kopr
Roman, Dobrá práce sto lidí sto nápadů na co se dřít když mozek vždy něco vyplivne

Napsal: čtv čer 19, 2008 23:04
od Hurikán
Ano, nápad je to perfektní. Jenže u mě bohužel nerealizovatelný - nemám stojan k vrtačce.

Napsal: pát čer 20, 2008 00:25
od Cory
kubahosi píše:asi blbej napad vymenit retez rozvodovy co? Bych musel i ozubeny kola
Ano, treba to menit vsetko naraz
Napsal: pát čer 20, 2008 08:07
od Marek
Faktem je, že kolikrát jsem si říkal "Udělej si přípravek na ventilové pružiny, udělej - nikdy nevíš, kdy se bude hodit", zatímco pokaždé se s tím prcám jako kretén (dělám to roztaženými kombinačkami, ale je třeba druhých rukou, co nasadí klínky).
Napsal: pát čer 20, 2008 10:21
od Little Red Riding Hood
drobná rada na nasazování ventilu z olomouce: nasadit ventil, všechny podložky a pružinky.... vzít si dvě kladiva a chytnout je za kovovou část a rukojetí (topůrkem) se opřít o horní misku ventilu a tlačit a tlačit a tlačit.... druhej člověk tam cpe pulměsičky....
Napsal: pát čer 20, 2008 12:40
od Ivo
Little Red Riding Hood píše:opřít o horní misku ventilu a tlačit a tlačit a tlačit
a nezapomenout si k tomu vzít papír

. samozřejmě, že způsobů je asi hodně, každý přijde na všechno, ale mi se to nejlíp dělá s přípravkem z Tůmy. Dokonce i takové zámečnické kopyto jako já, si ho bylo schopno vyrobit. Sice na to nevypadal, ale fungoval. Nakonec mi ho Atex trochu poupravil, tak teď už to dokonce i nějak vypadá.
Napsal: pát čer 20, 2008 13:43
od Roman
kubahosi píše:asi blbej napad vymenit retez rozvodovy co? Bych musel i ozubeny kola
ak by si sa rozhodol pre ten blby napad, tak tato sada je k dispozici:
Napsal: pát čer 20, 2008 14:04
od Luděk Musil
A neboj se - není zdaleka. V podstatě by se jednalo o dopravu Most - Praha. L.
Napsal: pát čer 20, 2008 14:40
od Marek
To Kubahosi: Určitě je dobré spolu s řetězem měnit i kola - samotný řetěz není právě rozumné. Sice pár korun ušetříš, ale řetěz odejde velmi rychle znovu, protože ho nutíš běhat po opotřebených kolech (navíc nesedí časování).
Napsal: pát čer 20, 2008 18:31
od kubahosi
je normalni ze ty mensi ventily maji misto karbonu neco jako vodni kamen bo co to je? docela velka vrstva ze by to zralo vodu?
Napsal: pát čer 20, 2008 18:45
od Nemo
To jsou naprosto běžné usazeniny z benzínu.