Stránka 2 z 3

Napsal: úte kvě 20, 2008 12:43
od Malda
dmatej píše:Taky nevím proč, kontakty jsou ok.
Ja zil v domeni, ze to je vysada bimetalu. Ta prodleva je doba nez se poprvy ohreje ten drat. Ale kde je pravda ... Saso povez :D

Napsal: úte kvě 20, 2008 20:08
od Hurikán
Hmm, zajímavý. Žádné prodlevy jsem si nikdy nevšiml. A to ani u 02, ani u Jahody 03 a ani u 05. :roll:

Možná máte nějaký pomalý proud. :finga:

Napsal: úte kvě 20, 2008 20:47
od Vašátor
Maldo, já ti to říkám pořád, že bimetal prodlevu nemá :finga: ... a ty mi stejně nevěříš :evil:

Napsal: úte kvě 20, 2008 20:54
od Malda
Vašátor píše:Maldo, já ti to říkám pořád, že bimetal prodlevu nemá :finga: ... a ty mi stejně nevěříš :evil:
No jestli mam pomalej proud, tak mi nepomuze nic :weedman:

Napsal: úte kvě 20, 2008 21:05
od Vašátor
Malda píše:
No jestli mam pomalej proud, tak mi nepomuze nic :weedman:
Na to jsou prej dobrý takový modrý pilulky :finga:

Ale vážně ... pokud máš pomalý náběh blinkrů, bude tam někde přechodový odpor, či vyhřátý přerušovač.

Napsal: čtv kvě 22, 2008 19:06
od dmatej
Hlavně když to bliká :)

Napsal: ned srp 29, 2010 13:44
od MartasBrno
Můžete mi říct, v čem se liší 7mi a 8mi pinový přepínač varovek? Jediné co jsem pochopil je, že existují alespoň 3 typy. Jeden 5ti pinový do 06ky který funguje s původním přerušovačem bliken, no a pak dva typy do krabic které jdou dokupy s 5ti pinovým krabicoidním přerušovačem bliken. Když má Marťas na prodej ty dva novější, tak kterej chtít, aby to bylo co nejjednodušeji zapojitelný, pokud možno s původním přerušovačem bliken. Díky.

Vypátral jsem že 8mi pinový je v 05ce od který je v Tůmovi schema. 7mi pinový je v čem a jak zapojený?

EDIT: Netřeba se mými výlevy zaobírat, našel jsem schema 07čky - jak náročné :oops: - a poradím si s tím.

Napsal: ned srp 29, 2010 14:34
od Marťas
MartasBrno, Já mám v autě zapojený 8mi pinový, který dokonce spolupracuje s původním přerušovačem. Ale bohužel ti neřeknu, jak je to tam zapojený, protože elektrice zrovna nehovím :| (a nezapojoval jsem to já)

Napsal: ned srp 29, 2010 14:38
od MartasBrno
No, já si právě řek, že bych adaptoval některou z origo variant do 01. Nejbližší je varianta 06 s 5ti pinovým vypínačem varovek... Ale nemám ho...

Napsal: čtv zář 02, 2010 21:13
od Hrubi
Kucíííí, a jak to mám udělat já? :lol:
MartasBrno píše:Netřeba se mými výlevy zaobírat, našel jsem schema 07čky - jak náročné :oops: - a poradím si s tím.
Ty jo, že bys mi to potom taky zapojil, jestli se ti to podaří na tvým? :roll: Akorát už asi nebude k disposici vypínač... :lol:

Napsal: pát zář 03, 2010 06:56
od Luděk Musil
Hrubi píše:Kucíííí, a jak to mám udělat já? :lol:
MartasBrno píše:Netřeba se mými výlevy zaobírat, našel jsem schema 07čky - jak náročné :oops: - a poradím si s tím.
Ty jo, že bys mi to potom taky zapojil, jestli se ti to podaří na tvým? :roll: Akorát už asi nebude k disposici vypínač... :lol:
Sežeň si nějaký vypínač varek a nový blinkrový relé a já Ti schema zapojení (dle sehnaných ingrediencí) nakreslím. L.

Napsal: pát zář 17, 2010 19:20
od Little Red Riding Hood
hele a přerušovač co se používá u hranáčů??.. jsou dva typy, jeden 4 vývodovej a druhej 5 vývodovej.. v čem je rozdíl??..

další věc, mohl by někdo poradit kam připojit drát z centrálu, nejspíš někam k výstražným, tak aby to dobře fungovalo??.. :) aventuálně tak aby se nespalilo relé v jednotce??..

Napsal: pát zář 17, 2010 20:30
od MartasBrno
Jak moc výkonovej je výstup té jednotky? Jestli je tam relé, mohlo by snášet i proudy bliknama... Ale bude to na něm napsaný.

Napsal: sob zář 18, 2010 18:57
od Saša
výstup na blinkry musí mít dva galvanicky oddělení dráty . Buď to pomocí relé a dvěma kontakty , nebo se musí každý drát oddělit diodou

Napsal: stř zář 22, 2010 12:26
od Little Red Riding Hood
Saša, tak zkus nahodit nějaké schématko kam a jak to zapojit??.. mam v autě vystražné, kabeláž z 07..