Stránka 2 z 124

Napsal: úte dub 01, 2008 13:32
od zelvotron
MP: No jednou sem jel na 260 v sedmistovce s těmahle dveřma, ale ta měla dokonce prosklený i střední a zadní až dolu :shock: kdyby se chtělo třeba někomu najít fotku.... ;) Myslím že to bylo z garáží Vršovice.
Když mě to tak napadá, tak na 260 se vůbec dalo potkat dost exotickejch vozů, třeba jednou dvoudvéřovej linkáč, jindy bus s úplně oddělenou kabinou řidiče a prostorem předních dveří.

Laďuša: a ještě otevřu okýnko :-P (když se k němu dostanu) Lepší se otužovat, než dejchat bacily ;)

Napsal: úte dub 01, 2008 13:42
od Laďuša
zelvotron píše:Laďuša: a ještě otevřu okýnko (když se k němu dostanu) Lepší se otužovat, než dejchat bacily
No vůbec...to eště otevření dveří jsem schopnej pochopit, ale okna a stropní větráky v zimě :axe: nikdy
To jsme ale jednou udělali takovou krejzy věc, když jsme jeli ve druhým voze T3 a poslední zastávku před konečnou všichní z něj vystoupili... :P Takže všechny 3 stropní větráky otevřít, všechny okna dokořán... :mrgreen: No myslim, že po tom čekání na točně asi nově nastoupivším byla řádná klendra :twisted:

Napsal: úte dub 01, 2008 14:40
od Honza 21061
Busů s prosklenými dveřmi bylo tuším pět, fotky pohledám. V současné době jsou všechny vyřazené.
Bus s odděleným prostorem řidiče, viz. výše popisovaný 5636. :)

S tím otevíráním dveří a okne v zimě plně souhlasím, samozřejmě, všeho s mírou. Zrovna dneska jsem byl z cesty busem nas*aný až běda. Vedle mne přes uličku přisedly nějaké turistky Asijské národnosti a jedna sotva dosedla, začala chrchlat. Chvíli byl klid, začala podruhé a já začínal pěnit. Po třetím zachrchlaní jsem na ni vrhl vzteklý pohled a se symbolickým zavrčením jsem vstal a odsedl si jinam!! :evil:
Protože nenávidím, když někdo v mé blízkosti chrchlá, nebo kejchá. Vždy mne to doslova paralyzuje a jsem na to hodně vysazený! :evil: Sice si dotyčná osoba může zakrýt pusu, ale pokud je to jen rukou, jakoby se nestalo. Pak se člověk diví, že jsou tady různé nemoce. Abych pravdu řekl, sám mám teď po dnešku lehké obavy. :?
No a otevřené dveře nebo okénko je jeden ze způsobů, jak alespoň trochu vyměnit vydýchaný a zaprskaný vzduch.
Pokud mi nastoupil někdo s nezastavitelným kašlem a seděl i se svou nemocí, se kterou má ležet v posteli, na přední sedačce (byť autobus byl prázdný), vypnul jsem přední radiátor a pustil naplno větráky, pokud to osobě nedošlo, po každém zachrchlání jsem se na ni otočil se stejně nasupeným výrazem, případně jsem naznačil, zda by byla od té nesobeckosti a šla si sednout laskavě jinam... A stejně jim to nedocházelo. :evil:
Po příchodu na bus jaro- podzim u mne platilo, otevřít okamžitě co nejvíce oken, u Citybusu nepřetržitý provoz odsávání, klidně už ve 4 ráno.
Stejně se tomu člověk nevyhne a ty chrchle, sople a všechny možné i nemožné bakterie od tisíců lidí denně stejně jdou na řidiče, protože vzduch z autobusu uniká řidičovým oknem ven. Stačí, když někomu táhne z pusy a na někoho mluví. Může sedět třeba veprostřed busu, je to cítit u řidiče. :roll: Chce to odolnost a zkusit na to nemyslet...

Napsal: úte dub 01, 2008 21:33
od zdenda
Tak ta kabinka byla na vozech řady 800. Což byly 700, ale určené na export do SNS. Měly ještě nějaké drobnosti.

No ty prosklené dveře vzácnost, toto jezdilo ještě v říjnu 2005 v Jihlavě:-))
http://jihlavskymhd.ic.cz/fotky/afotky/ab301a.JPG

Napsal: úte dub 01, 2008 21:45
od Michal Pokorný
Něco ze stránek www.sht.cz :


Chabařovická pouť 2008 - patnáctý ročník
Tak jako každý rok bude SHT partnerem města Chabařovic při příležitost konání tradiční Chabařovické pouti. I letos bude SHT zajišťovat dopravu historickými autobusy na trasách linek A Zalužany, pouť - Chabařovice - Nové Předlice - Ústí nad Labem, Mírové náměstí v pravidelném intervalu 20 minut; B (Teplice, Somet - Modlany - Roudníky) - Zalužany, pouť - Chabařovice - Přestanov - Strádov - Chlumec - Chabařovice - Zalužany, pouť - (Roudníky - Modlany - Teplice, Somet) v intervalu cca 40 minut, zajíždění do Teplic pak cca po 1,5 hodině. Poslední linka E bude vyhlídková k napouštěnému jezeru Milada.
V areálu návštěvníci najdou opět stánky, atrakce tak jako každý rok. Letos se představí i prodloužená trasa úzkorozchodné železnice uvnitř areálu, na které se bude možno svézt.
Údaje, včetně jízdních řádů budou po schválení uveřejněny na připravované stránce o Chabařovické pouti 2008.

Napsal: stř dub 02, 2008 07:05
od Michal Pokorný

Napsal: stř dub 02, 2008 07:21
od zelvotron
No tak mě spíš zaujalo, že DPP ve svých inzerátech na řidiče autobusů vždycky požadoval aspoň C, no a teď koukám, že už stačí i jen B, copak to jde dělat z B rovnou D (nebo C+D)?Co si pamatuju tak tam musí bejt snad nějaká praxe na C, nebo mi něco uniklo?

Napsal: stř dub 02, 2008 07:29
od Michal Pokorný
zelvotron píše:No tak mě spíš zaujalo, že DPP ve svých inzerátech na řidiče autobusů vždycky požadoval aspoň C, no a teď koukám, že už stačí i jen B, copak to jde dělat z B rovnou D (nebo C+D)?Co si pamatuju tak tam musí bejt snad nějaká praxe na C, nebo mi něco uniklo?
Ale oni požadují D.
Jinak na udělání D dnes stačí B. C není nutné

Napsal: stř dub 02, 2008 07:35
od zelvotron
No tak to je tedy úpadek... :roll:
Já jsem mluvil o DPP ne o tom tvým odkazu ;)

Napsal: stř dub 02, 2008 07:37
od Michal Pokorný
zelvotron píše:No tak to je tedy úpadek... :roll:
Já jsem mluvil o DPP ne o tom tvým odkazu ;)
Aha, tak to jo. A jim stačí opravdu B. No, to už jsou tedy zoufalci :P

Napsal: stř dub 02, 2008 07:55
od zelvotron
No taky vždycky co sem viděl jejich inzerát, tak scháněli tak max. 10 řidičů a teď 25, takže už si asi opravdu nevybíraj...

Napsal: stř dub 02, 2008 08:05
od Michal Pokorný
No, s tím vybíráním mi to něco trochu připomělo. Když jsem nastupoval do současného zaměstnání na funkci seřizovač tak byla volná tři místa.
Na ně bylo vypsáno výběrové řízení a přišli jsme dva uchazeči :D

Napsal: stř dub 02, 2008 12:15
od Honza 21061
No a to samé je s řidiči. DPP dělá už i nábory v Polsku. A proč jsou zoufalci? Když odmyslíme dnešní provoz, (ne)lukrativnost tohoto povolání a na zodpovědnost relativně nízká mzda, nepravidelná prac. doba, vstávání ve 2,30 ráno, nebo naopak v 1,30 v noci konec, nelze se divit už teď.
No a k tomu připočtěme programovou buzeraci řidičů u DPP, za každou maličkost strhávání peněz, nebo lítání po vedoucích, vysvětlování stížností, vysvětlování proč jsem si vyměnil autobus a jak je možné, že jako řidič člověk usoudí, že je závada, zatímco garážmistr ze své kanceláře ví, že závada to není apod... Prostě je to na palici postavená práce, takže noví adepti se na garáži jen zatočí a jdou raději pryč, zbývají mazáci 2- 5 let před důchodem, nebo kamarádíčkové s novými vozy a lukrativními linkami a pořadími. Jsem zvědavý, kdo za těchto podmínek bude jezdit za 5 let... Že by já?? Asi to tak vypadá, když po půlroční odmlce mám neudržitelný absťák... Jak říkám, na druhou stranu je to pěkná práce, ale to "pěkné" si na tom najdou jen ti skalní. :roll:

Jo, s těmi kurzy: V podniku chybí hodně přes 25 řidičů, to je velmi slabé číslo, ale je to počet lidí do kurzu pro nově přijaté.

Napsal: stř dub 02, 2008 12:18
od Laďuša
Hele odpornící, co znamená Karosa LTC 735?

Napsal: stř dub 02, 2008 12:21
od Honza 21061
LTC 735? :shock: To jsem nikdy neslyšel, ale LC 735 je "odlehčená" verze zájezdové LC736, bez stropních ventilací nad sedadly, jednoduchými síťkami na zavazadla a s klasickým motorem 152 kW (Turbo) z městských a meziměstských verzí. (LC736 má 189 kW :twisted: )