Stránka 2 z 2
Re: vejfuk
Napsal: čtv kvě 01, 2008 07:39
od rosta
Martin píše:Jj, díky za názory. Jedná se o polsední díl výfuku, výrovce neznám, páč mám vejfuk z druhé ruky. Nechám si ho a jakmile bude potřeba, zkusím namontovat. Uvidíme, jak bude nebo nebude pasovat. Příkládám foto označení ...
gratuluji to je origo sovětský výfuk-ještě kvalita
Napsal: čtv kvě 01, 2008 09:32
od Křečík Barbuška
Ten "dvouplášťovej" je na h...o, mimo toho, že je zbytečně těžký a hnije pod tím plechem, rád uhnívá přímo na vstupu trubky. Chtěl jsem teď kupovat komplet Bosal, ale sehnal jsem mix dílů za hubičku, takže z toho nic nebylo. Jen přemýšlím, jestli jsem opravdu ušetřil, neb jsem se při "dvoudenní" montáži a vychytávání polohy tak navztekal, že se to ani penězi vyčíslit nedá a stejně nejsem s ustavením spokojen neb mi v tom dělá bordel právě ten koncový díl 2106.
Napsal: čtv kvě 01, 2008 11:22
od Hurikán
Není dvouplášťový, jako dvouplášťový. Některé vydrží docela dlouho, jiné odejdou velmi rychle. Mezi ty druhé patří bohužel i Bosal. Sice má dobré tvarování, takže s montáží nebývají problémy, ale životnost patří mezi kratší.
KL: jestli jsi nechával na autě původní první díl, tak se problémům při instalaci nových dílů ani moc nedivím. Osazoval jsem nyní tvůj původní druhý díl a pěkně jsem se u toho zahřál. Měl naprosto špatný rádius v prvním ohybu, takže tlumič byl 5cm mimo správnou polohu. Několik ran kladivem a hever coby lis to nakonec zvládlo.
Tím jsem chtěl říct, že máš možná problém s prvním dílem, který původně kompenzoval odchylku dílu druhého.
Ještě připojím foto výfuku Bosal po asi třech letech provozu.
Napsal: čtv kvě 01, 2008 11:36
od Křečík Barbuška
ee, první dva díly mám "téměřfunglovky" jakéhosi méně známého výrobce, ale řemeslné zpracování více než fortelné, jediné co je pofidérní na tom prvním díle je nutnost užití spony 48 z čehož vyplývá nekompaktibilita s běžnými středními díly, kde se užívá 45, naštěstí mám původní první neprávem podezřívaný z defektu uschován pro budoucnost, jediné co mi v tom dělá binec je ten zadní, aby to jako celek nebouchalo o podlahu bylo třeba upravit uchycení u převodovky podložením matkou a vyosením dvojice střed - zadní díl mimo horizontální rovinu, takže už to skoro netluče, musím chytit pod krkem dodavatele výfuků, slibuje mi nějaký lepší poslední díl
.
Hurikáne, výrobce a typ toho mnou zavrhnutého středního dílu je naprosto stejný jako výrobce a typ toho tvého původního. Nicméně u výroby jednoho z těch dvou dílů byla asi odlišná hladina ethanolu v krvním řečišti pracovníků výrobního závodu.
Napsal: stř kvě 28, 2008 16:41
od martinz
Vyzkoušel jsem už hodně výfuků.I s Bosalem mám zkušenost,že kolikrát vůbec nesedí tvarově a za dva roky shnije.Nejlíp je koupit original výfuk v Mělníce zadní díl 950kč a ten vydrží tak šest let ostrého provozu na LPG.Je z oceli dost odolné korozi.