gratuluji to je origo sovětský výfuk-ještě kvalitaMartin píše:Jj, díky za názory. Jedná se o polsední díl výfuku, výrovce neznám, páč mám vejfuk z druhé ruky. Nechám si ho a jakmile bude potřeba, zkusím namontovat. Uvidíme, jak bude nebo nebude pasovat. Příkládám foto označení ...
výfuk 01 a 06 - rozdíl?
Moderátor: Moderátoři
Re: vejfuk
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ten "dvouplášťovej" je na h...o, mimo toho, že je zbytečně těžký a hnije pod tím plechem, rád uhnívá přímo na vstupu trubky. Chtěl jsem teď kupovat komplet Bosal, ale sehnal jsem mix dílů za hubičku, takže z toho nic nebylo. Jen přemýšlím, jestli jsem opravdu ušetřil, neb jsem se při "dvoudenní" montáži a vychytávání polohy tak navztekal, že se to ani penězi vyčíslit nedá a stejně nejsem s ustavením spokojen neb mi v tom dělá bordel právě ten koncový díl 2106.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Není dvouplášťový, jako dvouplášťový. Některé vydrží docela dlouho, jiné odejdou velmi rychle. Mezi ty druhé patří bohužel i Bosal. Sice má dobré tvarování, takže s montáží nebývají problémy, ale životnost patří mezi kratší.
KL: jestli jsi nechával na autě původní první díl, tak se problémům při instalaci nových dílů ani moc nedivím. Osazoval jsem nyní tvůj původní druhý díl a pěkně jsem se u toho zahřál. Měl naprosto špatný rádius v prvním ohybu, takže tlumič byl 5cm mimo správnou polohu. Několik ran kladivem a hever coby lis to nakonec zvládlo.
Tím jsem chtěl říct, že máš možná problém s prvním dílem, který původně kompenzoval odchylku dílu druhého.
Ještě připojím foto výfuku Bosal po asi třech letech provozu.
KL: jestli jsi nechával na autě původní první díl, tak se problémům při instalaci nových dílů ani moc nedivím. Osazoval jsem nyní tvůj původní druhý díl a pěkně jsem se u toho zahřál. Měl naprosto špatný rádius v prvním ohybu, takže tlumič byl 5cm mimo správnou polohu. Několik ran kladivem a hever coby lis to nakonec zvládlo.
Tím jsem chtěl říct, že máš možná problém s prvním dílem, který původně kompenzoval odchylku dílu druhého.
Ještě připojím foto výfuku Bosal po asi třech letech provozu.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
ee, první dva díly mám "téměřfunglovky" jakéhosi méně známého výrobce, ale řemeslné zpracování více než fortelné, jediné co je pofidérní na tom prvním díle je nutnost užití spony 48 z čehož vyplývá nekompaktibilita s běžnými středními díly, kde se užívá 45, naštěstí mám původní první neprávem podezřívaný z defektu uschován pro budoucnost, jediné co mi v tom dělá binec je ten zadní, aby to jako celek nebouchalo o podlahu bylo třeba upravit uchycení u převodovky podložením matkou a vyosením dvojice střed - zadní díl mimo horizontální rovinu, takže už to skoro netluče, musím chytit pod krkem dodavatele výfuků, slibuje mi nějaký lepší poslední díl .
Hurikáne, výrobce a typ toho mnou zavrhnutého středního dílu je naprosto stejný jako výrobce a typ toho tvého původního. Nicméně u výroby jednoho z těch dvou dílů byla asi odlišná hladina ethanolu v krvním řečišti pracovníků výrobního závodu.
Hurikáne, výrobce a typ toho mnou zavrhnutého středního dílu je naprosto stejný jako výrobce a typ toho tvého původního. Nicméně u výroby jednoho z těch dvou dílů byla asi odlišná hladina ethanolu v krvním řečišti pracovníků výrobního závodu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107