Přebíjení
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Těžko radit, píšeš o check engine, takže máš asi stříkačkovou sedmu s nějakým "modernějším" alternátorem. Já osobně bych nejdříve zkontroloval, zdali není volná pojistka G68 buzení alternátoru včetně tuhosti kontaktů, zdali nejsou volná pera v pojistkovce. Dále bych zkontroloval fastony na alternátoru, jestli nejsou zoxidované, případně očistil a nakonzervoval. Možná bych alternátor demontoval a sundal regulátor a přečistil jeho spoje s alternátorem a zkontroloval uhlíky, předpokládám, že regulátor je také tak blbě dostupný jako na alternátoru G222, proto to vytažení z auta.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107