Stránka 2 z 8
Re: SAMARA vs. FAVORIT
Napsal: stř led 09, 2008 17:02
od miso2087
Štěpán Getsko píše:SAMARA- Trochu víc se musí šlápnout na brzdu, ale na to se snadno zvykne
A čo myslíš, ako "brzdí" Favorit??? Tak, že skoro nebrzdí
a má veeelmi pomalý nástup brzd.
Napsal: stř led 09, 2008 17:06
od JmJ
Zas se dete hadat o kokotinach?
jeden tvrdi "brzdi!" druhy rika "nebrzdi!"
ja sem ve favoritu objel 600 km za tyden a brzdilo to uplne normalne
Napsal: stř led 09, 2008 17:31
od Cory
V samare ide pedal brzdy tazsie, ale nemozeme tu porovnavat 2 auta a usudzovat z toho vlastnosti pre oba typy.Co ked prave auto, o ktorom piseme, ma zavzdusnene brzdy, alebo vadny posilovac, alebo neviem co..... Nechapem co tu riesite
Napsal: stř led 09, 2008 17:41
od miso2087
Ono vieš, taký majiteľ Favoritu keď nemá možnosť jazdy s iným autom (autami) ani nemusí zbadať, že mu to nebrzdí. Mal som možnosť ísť zatiaľ dvomi Fáčkami, z toho jedno bolo tunované, druhé udržiavané (skoro leštenka) a obe brzdili o dosť horšie ako je normál na ktorý som zvyknutý. Toľko vlastná skúsenosť.
Napsal: stř led 09, 2008 18:00
od Cory
Diskutabilne
Napsal: stř led 09, 2008 19:20
od Atex
facko bych bral, uz jen kvuli toho ze to neni lada, to myslim ale v dobrem, vim jak by to dopadlo ze samarou, zase bych to zacal pulirovat, a opravovat, a garazovat, a shanet dalsi auto.. na hrani uz mam jedno, s fackem pekne pojezdim do konce technicke a hura do srotu. Dalsi vec je to precejen nastupce nasi oblibene "stodvacitky", taky si tam polovinu veci clovek dokaze opravit doma v garazi
Napsal: stř led 09, 2008 19:46
od Štěpán
Kolik lidí tady vyzkoušelo sedět aspoň pár set km v SAMAŘE za volantem?
Napsal: stř led 09, 2008 20:10
od Cory
Ja
..... asi 800km
Napsal: stř led 09, 2008 20:30
od Křečík Barbuška
Štěpán Getsko píše:Kolik lidí tady vyzkoušelo sedět aspoň pár set km v SAMAŘE za volantem?
Zkusil bych, osobně mě Samara trošku lákala i láká, ale přece jen je mi borgská krychle více oku lahodící a mám ji již trošku ošahanou a hlavně nd nasyslené. I když, kdybych z nějakého důvodu přišel o nynější, buď bych koupil nějakou jedničku libovolného stavu a stal by se ze mě dobytek na silnicích, nebo bych možná šel do Samary. To by asi hlavně záleželo na finanční situaci, momentálně by to byla ta jednička
. I Favorita do 5 tis. bych akceptoval, ale byl by to dělník bez nároku jakékoliv nadbytečné pozornosti.
Napsal: stř led 09, 2008 21:12
od Miči
ok díky moc, hlavně se tu nehádejte, s brzdama je to všude diskutabilní - máme doma feldu 97 rok a brzdy jsou po celkový GO (toto léto), výměna komplet všeho a stejně mi 2105tka brzdí líp/jinak - totiž sice nemá tak ostrej nástup brzd, ale zase vůbec nevadnou. Na felicii párkrát dobrzdíte a je po kotoučích (nejsou vnitřkem chlazené tak se zkroutí..), stačilo na to 10km závodní jízdy - nadoraz na silnici třetí třídy (konkrétně okres Třebíč: silnice Pyšel - Tasov -> je to část erzety HR) zkoušeli jsme to s civilní feldou 1,3mpi nadoraz brzdy to nezvládly, když jsem to zkoušel s žigem brzdy nezačaly ani vadnout...
Jenže je zase diskutabilní jak brzdí žigo a jak felda a jestli žigo v těch místech třeba nebrzdilo z nižších rychlostí atd.. no je to taky pravda...
Napsal: stř led 09, 2008 23:30
od Atex
no myslim ze Tavria ma ze samarou hodne spolecneho ne? to je takovy mensi dvojnik
nevim sice jestli je samara taky tak dobra, spolehliva, pohodlna a provozne levna, tavrijka je BOMBA kara!!
Napsal: stř led 09, 2008 23:34
od Cory
Myslim, ze tavria ma motor 1,1, ktory sa daval aj do samary.
Napsal: stř led 09, 2008 23:38
od Atex
o motor nejde.. mimochodem ta 1.1 byla az prekvapive ziva pri spotrebe tak 6l/100km.. dalsi krasna vec byla hrozne velka 5. rychlost, tu jsem tam dal ve 100 a motor si potichoucku septal
uzasna viditelnost z kabiny, velike celni i bocni skla, z kabiny slo jen trosku slyset "susteni" pneumatik a jak uz sem psal bezporuchovost. Malem sem brecel jak sem ho predal ve sberne..
Napsal: stř led 09, 2008 23:39
od Cory
Tavrie su aj Pick up-y. Na ukrajine su na kazdom kroku
Napsal: stř led 09, 2008 23:44
od Atex
jaj tech bylo