Stránka 2 z 6

Napsal: čtv pro 20, 2007 21:50
od Dusan
No retaze vydrzia dost vela aspon stare kvalitne vid ludek :) Skor by som pouvazoval o skontrolovani napinacej listy ci nieje zlomena opora pripadne nadstavenie napinaka o 0,5-1 cm podla potreby. Menej prace.. Ono zavisi v akom stave je retaz a ozuben kolesa :)

Napsal: čtv pro 20, 2007 21:52
od Cory
Neviem v akom su stave,nemozem to porovnat so ziadnym inym motorom,lebo som amater,ktory nemal tu cest zoznamit sa s retazovym motorom :) ale myslim si,ze ked uz robit,tak vsetko.

Napsal: čtv pro 20, 2007 21:58
od Dusan
NO zavisi ako dlho ten motor res auto bude eset zit :) ci sa oplati taky vymena vseho :) to uz potom aj simeringy menit :D

Napsal: čtv pro 20, 2007 22:04
od mirecc89
simeringy ešte tesnia dobre podľa mňa tam len stači toto urobiť ešte donastaviť spojkovu pedal a bude isť jak omega

Napsal: čtv pro 20, 2007 22:37
od Maysner
kdyz uz je tu toto tema ma 1700 stejny rozvody jako 1500(1600) ??

Napsal: čtv pro 20, 2007 22:43
od Vašátor
Délka rozvodů je stanovena podle zdvihu motoru. Má-li 1.7 stejný zdvih jako 1.5/1.6, řetěz bude stejný (momentálně mám hlavu vymaštěnou z matiky)

- pozor na rozdílnost řetězů + pozor na rozdílnost napínacích lišt - dle motoru jak psal Hurikán.
-ventily se při výměně řetězu seřizovat nemusí, ovšem když už je to rozdělané, doporučuji to udělat.

Napsal: pát pro 21, 2007 20:01
od dmatej
Cory píše:Pravdepodobne to budem robit ja. Ako dlho by trvala oprava,ak by bola vopred stiahnuta remenica a zhodeny chladic s vekom vntilov a prsiami? :P Retazovy motor som este nerobil, remenaky ano.
Dělal jsem to na Laďce, celkem se vším všudy jedno odpoledne na první pokus.

Doporučuju si koupit nový těsnění na prsa, možná se roztrhá.

V Krči mě stály rozvodový kola + řetěz + napínáky + těsnění celkem 914 Kč

Bacha na nový napínáky a tlumiče řetězu - jsou to šmejdy a praskaj (měnil jsem tlumič).

Napsal: pát pro 21, 2007 20:10
od Cory
dmatej píše:sou to šmejdy a praskaj (měnil jsem tlumič).
myslis aj diely,ktore su z ruska?

Napsal: pát pro 21, 2007 21:27
od Dobi
Dotaz:
jak má vypadat měrka na žigulácké ventily? V chytré knize se , tuším, píše, že je to něco jiného, než klasické měrky. ( širší, delší ???) :?:

Napsal: pát pro 21, 2007 21:28
od Cory
Je sirsia, moze mat okolo 2,5cm na sirku.

Napsal: pát pro 21, 2007 21:29
od Maysner
Dobi: omrkni tu

Napsal: sob pro 22, 2007 11:51
od Vašátor
Při troše zkušeností stačí i klasická měrka šířky 10mm. Ovšem s tou širší se prý pracuje lépe. Já to dělám klasickou a no problemo.

Napsal: sob pro 22, 2007 11:55
od Cory
Ja takisto klasickou, lebo siroku som stratil :oops:

Napsal: sob pro 22, 2007 16:46
od Marek
A já mám doma pás (původní rozměr 1000 x 80 mm) pružného plechu o síle 0,15 mm, z něhož si odlamuju potřebné kusy na měření ventilů. Když u mě byl Pajas na opravu motoru, taky si jednu odvezl.

Napsal: sob pro 22, 2007 18:15
od popest
Opravdu je nutné menit i ozubena kola? Po novem roce se na to take chystam a menit kola jsem vubec nemel v planu.