Stránka 2 z 2
Napsal: stř pro 19, 2007 13:13
od Laďuša
Pajas píše:.....
Co se bude dít zůstane-li ventil stále otevřený? Na volnoběh to poběží, ale....? Nevíte někdo? Zhoršené startování, větší spotřeba.... Či něco jiného?
Nestane se nic - ventil se otevírá se zapnutím elektriky v autě, takže při startování už je otevřenej, při chodu motoru je otevřenej, zavírá se s vypnutím motoru, a kvůli tomu tam je - samozápaly u teplýho motoru a taky se nepřeplaví při doběhu - ovšem jestli jsou ty samozápaly tak žhavý... karb 2101 to nemá a nevim o tom, že by to ňák zlobilo. Asi jak psal Honza, maximálně to zabrblá...
Jinak v Tůmovi jsou v kapitole o autě 2103 uvedeny odlišnosti na karbu, a ta kapitola hned začíná obsáhlým vysvětlením a popisem elmag. ventilu

Napsal: stř pro 19, 2007 13:52
od Little Red Riding Hood
na ten ventil se vys*r a dej ho pryč, místo něj klasickou trisku, mam to tak taky (čím mín eletriky tím líp) a žádnej problém se samozápalama... (jinak celej topic sem nečet, píšu svůj názor a zkušenost..)
Napsal: stř pro 19, 2007 18:35
od Pajas
Laďuša píše:Jinak v Tůmovi jsou v kapitole o autě 2103 uvedeny odlišnosti na karbu, a ta kapitola hned začíná obsáhlým vysvětlením a popisem elmag. ventilu

I am sorry, už sem to našel a pročetl si to. Takže je to tak jak jsem si myslel - ventil zůstal zaseknutý v otevřené poloze, proto mi to na volnoběh nechcípe. Takže to nechám jak to je, akorát dám pryč ten drát, ať cívka zbytečně nežere proud.
Myslel jsem, že zhoršené startování teplého motoru by mohl mít na svědomí právě tenhle ventil, protože když se nezavře, tak by třeba hladina benzínu mohla "utýct" (spadnout) zpátky někam níže a pak by chvilku trvalo než ji čerpadlo dostane zpátky nahoru, kde má díky zavřenému ventilu zůstat... Zní to docela logicky, ale asi to tak nebude.
Napsal: čtv pro 20, 2007 10:06
od Jimmi
Kdysi mi přestalo startovat auto. Marně jsem hledal chybu, pak jsem nějak spíš automaticky zapnul zapalování a otevřel kapotu. Zarazilo mě zvláštní bzučení. Bylo to od toho ventilu, který se nějak povolil a tak neotevřel přívod benzínu. Stačilo ho našroubovat zpátky, utáhnout, a zase to jelo. Od té doby si přesně pamatuju, kde ten ventil je
