Stránka 2 z 3

Napsal: úte pro 18, 2007 17:24
od rudo.
Musím ešte podotknúť, že okrem iného aj to zhorenie káblovačky ma motivovalo si robiť všetko na aute sám a nedávať to robiť kadejakým fušérom, ktorý v jednom kuse nadávajú na Rusov a dve ruky im nestačia. Lebo práve ich, keby som mohol, tak by som deportoval na Sibír. :)

Napsal: stř bře 05, 2008 19:51
od Marek89
Fungoval by tento cyklovač AEV252 aj v iných Ladach bez nutnosti úprav ?

Napsal: pát bře 07, 2008 12:15
od zelvotron
Marek89: myslim, že ne, teda v Samaře možná, ale v krabicích těžko, myslím, že tam jsou nutný zásahy do zapojení páček pod volantem a stěračů, v tech. sekci je k tomu téma...

Napsal: sob bře 15, 2008 19:39
od zelvotron
No takže jsem zjistil, že v desítkách je možnej výskyt i trošku jiný pojistkový skříňky než mám já, liší se tim, že relátko cyklovače neni ve spodní řadě (po vyklopení) nasvislo, ale víc nahoře naležato, co je ale hlavní, zapojení je úplně stejný, jsou tam i stejně očíslovaný zdířky, takže to tam jde zapojit a běhá to tam taky, jak sem popsal.

Napsal: úte kvě 26, 2009 20:29
od Raduz
Tak jsem na tom ciklovači trochu zapracoval a podařilo se mi ten tišťák(ŠKODA) natransplantovat do té origo krabičky (LADA). Od Čahouna jsem si vzal ciklovač s té bouračky co v současné době vlastní a k mému úžasu jsem zjistil že je ta krabička ještě menší a tudíž asi nepoužitelná! Zkusím se zeptat zda li se nedělá ještě nějaká menší verze než je od ŽELVOTRONA (myslím že říkal že to je z Feldy, tak třeba Fabka bude mít nenší). Když tak na to zpětně koukám tak Želvotron také asi nahrazoval ten menší originál.

Napsal: úte kvě 26, 2009 21:36
od zelvotron
Jo tu původní krabičku jsem měl menší než ty. Z fabky a jinejch novejších vw tam nepůjde, ta má úplně jinej (horší) systém cyklovače - 4 pevný rychlosti cyklování (podobně jako Š 100 :roll: ), který se řadí zvláštní páčkou na páčce stěračů. Nic lepšího, než to relé z feldy neexistuje :P

Napsal: úte kvě 26, 2009 21:42
od Maysner
vzdyt na prioru sedi jen s upravou naky vyplne nebo co to majo vyrezaval :lol:

Napsal: úte kvě 26, 2009 21:44
od zelvotron
jj, vždyť to určitě obšleh odsud :-P :mrgreen: , no u desítky tam to relátko nepasuje (kvůli uspořádání vývodů), tak se musí dát mezikabel a relátko pohodit vedle, ale zase se nemusí nic řezat :P

Napsal: stř kvě 27, 2009 21:54
od tavri
Jsou nejmíň 3 velikosti cyklovačů pro 2110. Největší je ze Samary, prostřední mám na Ladě a nejmenší mají na Koněvce jako ND. Tu velkou krabku mi ukazoval pan Vozáb, měl tam 1 ks... Stojí přes 3 kila.

Napsal: čtv kvě 28, 2009 06:50
od zelvotron
Jo, ale myslím, že jsou všechny záměnný. Sranda je v tom, že to z feldy stojí o kilo míň a poskytuje daleko lepší službu 8)

Napsal: ned kvě 31, 2009 08:33
od rudo.
Len úplne mimochodom, cena relátka s cyklovačom na Desiatku je v Užhorode okolo 5 Eur.
Je menšie ako pôvodné relátko a nemá chybu.

Napsal: ned kvě 31, 2009 11:05
od zelvotron
Co je to za relátko, funguje jako to z feldy?

Napsal: pon čer 01, 2009 20:24
od rudo.
Cykluje od 0 do 45 sek, cyklus sa nastavuje dvoma spôsobami. Neviem ako gunguje relátko z Feldy. :cry:

Napsal: pon čer 01, 2009 20:33
od zelvotron
No buďto se cyklovač nastavuje automaticky na čas mezi dvojím zapnutím páčky stěračů (Felda) nebo má několik pevnejch intervalů pomocí zvláštního přepínače (Š100, Fabia...) či potenciometrem plynule.

Napsal: pon čer 01, 2009 20:57
od rudo.
Z polohy prerušovane do polohy vypnuté a čas v polohe vypnuté po zapnutí späť do polohy prerušovane sa prenesie do tejto polohy a je tam ešte jedna možnosť, ktorú si nepamätám, lebo som ju ešte nepoužil.