Stránka 2 z 3

Napsal: ned lis 18, 2007 21:37
od Majo
alebo rovno hotovu hlavu od madarov.

Ja som z 1,7 na karburatore spokojny, ale moj nazor je, ze aj SPI je lepsie ako karburator.
Samozrejme pokial je auto na LPG tak je to uz trosku ine, pretoze na benzin sa tam jazdi minimalne a klasicky system LPG je rovnako na h.vno ako pri karburatore.
Cize v podstate suhlasim s Markom.

A k hlave: mozem hovorit zo skusenosti a nie z toho co kde nejaka baba povidala.
Hlavy su vsetky stejne, aj tie na 1,7i. Ine hlavy su, ale mam ju ja a este par ludi z klubu spocitatelnych na prstoch. Je to hlava pouzivana na MPI. Ma vacsie ventily, vpredu snimac na vacku a nema vystup vody na vyhrievanie sacieho potrubia. Kto tu hlavu zozenie je umelec! To je jednoduhsie zohnat rovno MPI.

Napsal: pon lis 19, 2007 06:44
od Pája
Na tom, co říká LRRH něco bude. Když sem měnil hlavu na 17tce za 15kovou, tak mi klesly tlaky. A to měla bejt ta 15ková snížená o 1mm.

[ Komentář přidal: Majo: po listopad 19, 2007 11:45 ]
to neberiem, podla mna si mal len na tej 15kovej nahovno zapastovane ventily

Napsal: pon lis 19, 2007 07:06
od Acibuk
A o kolik? Btw pozdrav od nás Magdu:)

Napsal: pon lis 19, 2007 07:08
od Acibuk
ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.

Napsal: pon lis 19, 2007 13:33
od Laďuša
Acibuk píše:ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
Majo píše:.....
A k hlave: mozem hovorit zo skusenosti a nie z toho co kde nejaka baba povidala.
Hlavy su vsetky stejne, aj tie na 1,7i....
Jestli to nebude tim.... Zásobu hlav udělali v roce 1976 a jedou na ní furt :mrgreen:

Napsal: pon lis 19, 2007 15:17
od Maysner
Acibuk píše:ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
nektere maji cccp nektere russia. ale neni na zadne napsany ze je to typ 21011

Napsal: pon lis 19, 2007 15:29
od dusin
No,když bajlaj voko vemu v potaz,že 1700 má o 3 mm větší vrtání než 1600 a teorii,že hlava je stejná,vyjde mi že dojde ke zvýšení kompresního pomněru(tlačim víc do stejně velkýho objemu hlavy jako 1500/1600/1300*/1200**)



*-tyto motory maj klasickou unifikovanou hlavu 21011
**-první 1200 měli vyšší kompresní poměr(hlavy 2101)ale od hocijakého roku(pravděpodobně s nástupem 1500) se to montuje jak to přijde pod ruku a typem 21011

To že Ivan nechal zrobït nový formy a zapomněl na ně vytvořit označení na věci nic nemění...

Napsal: pon lis 19, 2007 20:13
od Pája
To Majo: Lepší sedla si asi ještě neviděl.
To Aci: Průměrně cca o 1,5 atm. Pozdravuju..

Napsal: pon lis 19, 2007 21:24
od Majo
vsetky sedla su rovnake/rozbor materialu som ale nerobil/,
az teraz citam co pisal LRRH(asi sucasne so mnou len to skor odoslal) a ja by som na to povedal ze jednoducho kus, ktory rozoberal, mal znizenu hlavu.
Ja som totiz priestor v hlave meral a vyska i tvar boli rovnake...

Napsal: pon lis 19, 2007 22:20
od Little Red Riding Hood
to že by byla hlava snižena si nemyslím, navíc všechny hrany měly skosení, které po snižení samozřejmě nezůstává... ale nebudu se tu dohadovat, můj názor jsem řek, tim končim....

ještě otázka: jak chcete dát stejnou hlavu na motor s vrtáním 76 a taky s 82.. myslím že vrámci těsnění je to dost na hovno, já jsem to boužel nezměřil, ale připadlo mi že "vrtání" v hlavě bylo přibližně stejné jako vrtání 1700...

Napsal: úte lis 20, 2007 08:19
od Acibuk
celkem správná poznámka - proč je těsnění pod hlavu jiný? to přece musí být jiná i hlava, resp. nějaké její tvary?

Napsal: úte lis 20, 2007 09:55
od Trevor
Tesnenie je podla mna rovnake akurat sa lisi kvalitou spracovania. To je hadam prve tesnenie ktore vyzera normalne.

Proste ber to tak ze rozdiel bude iba v kompresii v nicom inom takze ak sa ti to bude zdat malo tak tu hlavu das liznut. Nerataj ze to budu nejake velke rozdiely vo vykone.

Napsal: úte lis 20, 2007 10:27
od Acibuk
Hlava je lizla o 1,5mm, to myslim postacuje. Pokud to bude moc zrat, udelam z toho icko na lpg s vyssi kompresi.

Napsal: úte lis 20, 2007 10:53
od Trevor
No pokial vychadzame z toho ze hlavy su rovnake tak pri znizeni hlavy 1,5mm by kompresny pomer mal byt 10,25 co je tak akurat

Napsal: úte lis 20, 2007 11:36
od Acibuk
mm: 1500 1600 1700
0,0 8,5 8,5 9,3
0,2 8,61 8,60 9,41
0,4 8,72 8,70 9,53
0,6 8,84 8,81 9,65
0,8 8,96 8,92 9,78
1,0 9,08 9,03 9,91
1,2 9,21 9,15 10,04
1,4 9,34 9,27 10,18
1,6 9,47 9,39 10,32
1,8 9,61 9,52 10,46
2,0 9,76 9,65 10,61

chápu dobře ? - červená hodnota byla, modrá bude..