Stránka 2 z 2
Napsal: pon lis 12, 2007 17:35
od Honza 21061
Popisky ani hodnoty bohužel vyznačeny nejsou. Je to trochu rozmazané, ale snad to nevadí...

Napsal: pon lis 12, 2007 18:25
od Dusan
No neviem ale jeden otackomer co som mal zo skodovky obsahoval 3 tranzistory

fakt neviem co ich tam tolko robilo

Napsal: pon lis 12, 2007 19:54
od Křečík Barbuška
Mrknu na to, hodnoty dodám, jen strpení.
Napsal: čtv lis 15, 2007 18:38
od Wenca084
Ahoj, zdravím všechny!! Otáčkoměr jsem vyměnil za jiny ( funkční ) .. Už mě to ukazuje od 0 až skoro na doraz - je to nádhera. Chtěl bych všem co se mi snažili poradit nebo pomoct stašně a hodně poděkovat. DĚKUJI Venca
Napsal: úte čer 24, 2008 17:52
od Miuvek
Mám 2107, rv1986 a sporadicky mi začal vynechávat otáčkoměr, až přestal fungovat úplně. Otáčkoměr má tři vývody: +12V, kostra a signál (impulsy od zapalovací cívky). Otáčkoměr je s deskou plošných spojů přístrojovky pomocí tří vodičů. Za tímto účelem jsou k plošnému spoji přinýtovány tři fast-on konektory a jak jsem nakonec zjistil, na těchto plechových konektorech napájecí napětí nebylo, přitom v plošném spoji prokazatelně ano. Na první pohled zde nemohla být závada, protože konektory byly přinýtovány opravdu nafest - žádný náznak vůle. Po propájení spoje je všechno OK.

Ani nevím, který byl špatný, pro jistotu jsem propájel všechny tři.
Tož jenom tak pro zajímavost, kdyby to někoho podobně vypeklo.

Napsal: úte čer 24, 2008 18:46
od Kewint
mám taky problém mě zas otáčkoměr třeba když nastartuju na sytič...tak vylítne až na 8000 otáček a po chvíli se vrátí...asi kostra co?
Napsal: úte čer 24, 2008 19:04
od Marek89
To, že ti vyletí je normálna vec, ale žeby až na 8000 vyletel, tak to sa mi ako normal nezdá. Mne na plný sytič vyletí na cca 3000 a potom klesne na 2500. V ktorom aute to robí ?
Napsal: úte čer 24, 2008 21:18
od Maysner
me u 061 pri otoceni klicku do prvni polohy priblikne kontrolka blinkru ale blinkry nebliknou

neresil bych. za jizdy chodi? nesahat

Napsal: úte zář 23, 2008 16:37
od Miči
Mě zase pozastavuje při zrychlování dá se říct že ve stupnici jde celkem ve čtyřech krocích, a už mě to leze na nervy. Netušíte někdo jak to dát dohromady?
Napsal: úte zář 23, 2008 17:52
od Petr HC
Buďto drhne ručka o stupnici (jednoduchá oprava) nebo jsou v měřícím systému železné pilinky (a to už je "ořech")
Napsal: úte zář 23, 2008 18:10
od popest
Marek89 píše:To, že ti vyletí je normálna vec, ale žeby až na 8000 vyletel, tak to sa mi ako normal nezdá. Mne na plný sytič vyletí na cca 3000 a potom klesne na 2500. V ktorom aute to robí ?
Normální věc? To asi né... To mě taky na plný sytič běží motor nejdřiv kolem 2500 a potom to klesne na 2000, ale to klesnou skutečné otáčky motoru, je to slyšet. Né jen ručka na otáčkoměru... Tedy snad jsem pochopil jak si to myslel.
Napsal: úte zář 23, 2008 18:34
od Marek89
No ono je to tak, že keď štartujem na plný sýtič, tak k tomu mám aj stlačení pedál plynu.