Stránka 2 z 2

Napsal: pon lis 12, 2007 17:35
od Honza 21061
Popisky ani hodnoty bohužel vyznačeny nejsou. Je to trochu rozmazané, ale snad to nevadí... :oops:

Napsal: pon lis 12, 2007 18:25
od Dusan
No neviem ale jeden otackomer co som mal zo skodovky obsahoval 3 tranzistory :) fakt neviem co ich tam tolko robilo :D

Napsal: pon lis 12, 2007 19:54
od Křečík Barbuška
Mrknu na to, hodnoty dodám, jen strpení.

Napsal: čtv lis 15, 2007 18:38
od Wenca084
Ahoj, zdravím všechny!! Otáčkoměr jsem vyměnil za jiny ( funkční ) .. Už mě to ukazuje od 0 až skoro na doraz - je to nádhera. Chtěl bych všem co se mi snažili poradit nebo pomoct stašně a hodně poděkovat. DĚKUJI Venca

Napsal: úte čer 24, 2008 17:52
od Miuvek
Mám 2107, rv1986 a sporadicky mi začal vynechávat otáčkoměr, až přestal fungovat úplně. Otáčkoměr má tři vývody: +12V, kostra a signál (impulsy od zapalovací cívky). Otáčkoměr je s deskou plošných spojů přístrojovky pomocí tří vodičů. Za tímto účelem jsou k plošnému spoji přinýtovány tři fast-on konektory a jak jsem nakonec zjistil, na těchto plechových konektorech napájecí napětí nebylo, přitom v plošném spoji prokazatelně ano. Na první pohled zde nemohla být závada, protože konektory byly přinýtovány opravdu nafest - žádný náznak vůle. Po propájení spoje je všechno OK. :shock: Ani nevím, který byl špatný, pro jistotu jsem propájel všechny tři.
Tož jenom tak pro zajímavost, kdyby to někoho podobně vypeklo. 8)

Napsal: úte čer 24, 2008 18:46
od Kewint
mám taky problém mě zas otáčkoměr třeba když nastartuju na sytič...tak vylítne až na 8000 otáček a po chvíli se vrátí...asi kostra co?

Napsal: úte čer 24, 2008 19:04
od Marek89
To, že ti vyletí je normálna vec, ale žeby až na 8000 vyletel, tak to sa mi ako normal nezdá. Mne na plný sytič vyletí na cca 3000 a potom klesne na 2500. V ktorom aute to robí ?

Napsal: úte čer 24, 2008 21:18
od Maysner
me u 061 pri otoceni klicku do prvni polohy priblikne kontrolka blinkru ale blinkry nebliknou :P neresil bych. za jizdy chodi? nesahat :lol:

Napsal: úte zář 23, 2008 16:37
od Miči
Mě zase pozastavuje při zrychlování dá se říct že ve stupnici jde celkem ve čtyřech krocích, a už mě to leze na nervy. Netušíte někdo jak to dát dohromady?

Napsal: úte zář 23, 2008 17:52
od Petr HC
Buďto drhne ručka o stupnici (jednoduchá oprava) nebo jsou v měřícím systému železné pilinky (a to už je "ořech")

Napsal: úte zář 23, 2008 18:10
od popest
Marek89 píše:To, že ti vyletí je normálna vec, ale žeby až na 8000 vyletel, tak to sa mi ako normal nezdá. Mne na plný sytič vyletí na cca 3000 a potom klesne na 2500. V ktorom aute to robí ?
Normální věc? To asi né... To mě taky na plný sytič běží motor nejdřiv kolem 2500 a potom to klesne na 2000, ale to klesnou skutečné otáčky motoru, je to slyšet. Né jen ručka na otáčkoměru... Tedy snad jsem pochopil jak si to myslel.

Napsal: úte zář 23, 2008 18:34
od Marek89
No ono je to tak, že keď štartujem na plný sýtič, tak k tomu mám aj stlačení pedál plynu.