Stránka 2 z 18
Napsal: pon říj 15, 2007 20:35
od Tommel
Samé lepší zprávy

duležite je že to nebude zhnile

celkově mě potěšilo když se do podlahy nemuselo téměř šahat

Napsal: pon říj 15, 2007 20:37
od Maysner
pokud je to kvalitni tmel tak nebude(pokud se udela i dobre zaklad pod lak). podobne vypadaj vsechny mozny tuningovy auta pred pripravou na lak. a na srazech na show and shine nemaj v laku praskliny. a to ver ze kitu pouzili strasne moc
a plechy nesedej. jak vidno na mojich prazich. oba od vasenkova aoba maj toleranci jak k.....(dobytek)
Napsal: pon říj 15, 2007 20:37
od Petanek2101
no pokavad to ma dobře provařeny tak by mu to praskat nemuselo
Napsal: pon říj 15, 2007 20:39
od Petanek2101
no myslim že u tech tuningovejch kár to ani nema moc moznost praskat,kor u show and shine,pač toho moc nenajezdej
Napsal: pon říj 15, 2007 20:39
od Křečík Barbuška
Doufejme, že ne, když už se s tím drbou tak, ať to dobře dopadne, ovšem při prvním průletu zatáčkou s přetížením 7,5G se kastle stejně zkroutí

.
Napsal: pon říj 15, 2007 20:40
od Tommel
Kvalitně to podlě mě dělané je, viděl jsem dotyčného při praci a opravdu vše pečlivé

Napsal: pon říj 15, 2007 20:44
od Křečík Barbuška
To je hlavní, sehnat někoho, kdo si umí pohrát je pozitivní.
Napsal: úte říj 16, 2007 08:07
od Miči
Ten korektor předstihu co používáš funguje jak? Nastavuje předstih během otáček motoru? A už jsi byl s autem na brzdě? Zajímalo by mě kolik to s tím weberem dává.
Napsal: úte říj 16, 2007 20:59
od Maysner
Miči píše:Ten korektor předstihu co používáš funguje jak? Nastavuje předstih během otáček motoru? A už jsi byl s autem na brzdě? Zajímalo by mě kolik to s tím weberem dává.
nemelo cenu s 1.7kou jezdit na brzdu kdyz je v planu uprava motoru

Napsal: úte říj 16, 2007 21:15
od Tommel
Maysner píše:kdyz je v planu uprava motoru

A uplně jinej motor
Jinak tím korektorem normalně šteluju předstih, když přepnu na benzin a zase zpět na lpg

Napsal: úte říj 16, 2007 22:05
od Vašátor
Miči píše:Ten korektor předstihu co používáš funguje jak? Nastavuje předstih během otáček motoru?
Klasickej korektor předstihu ... používaný od dob 2101. Prostě kolečko na rozdělovači, kterým lze ručně pohnout s předstihem.
Napsal: stř říj 17, 2007 07:42
od dusin
Klasickej korektor předstihu ... používaný od dob 2101. Prostě kolečko na rozdělovači, kterým lze ručně pohnout s předstihem.
Není to u íčka náhodou trochu jinak s tim korektorem(jako že není v rozdělovači),ale že je to v podstatě poťák ovlivňující Řj?
Napsal: stř říj 17, 2007 09:24
od Wolf
dusin píše:Není to u íčka náhodou trochu jinak s tim korektorem(jako že není v rozdělovači),ale že je to v podstatě poťák ovlivňující Řj?
U standartniho icka ano, ale tenhle motor je na karbu a rozdelovaci. W.
Napsal: čtv říj 18, 2007 15:24
od Tommel
Napsal: čtv říj 18, 2007 15:49
od Miči
Tak potom si myslím, že podtlaková regulace by byla celkem vhodná a tudíž i ozon karbec k tomu.. Ale pokud se chystá výměna motoru... Co tam budeš dávat?