Stránka 2 z 4
Napsal: sob pro 29, 2007 22:57
od VAZoun
jak bylo receno, podvozek, samosvorny diferencial a pak bud vaha nebo vykon..
Akorat ze: samosvor asi tak 18tis, tlumice Bilstein jsem ted videl v akci za 20tis mno a pruziny si nechas stocit asi tak za 6tis na cele auto jake budes chtit. Takze to mame asi 44tis jen za podvozek se samosvorem..
A pochybuji, ze tohle nekdo investuje..
Navic auto se kterym chces driftova zkratit?? To nebude asi to spravne reseni.. ubrat vahu na zadi.. bez poradnyho vykonu se to bude drzet v driftu hodne spatne.. resp. o dost hure..

Napsal: sob pro 29, 2007 23:01
od Tommel
To je ono a za 44 tisic je tu BMW, které to má bez uprav

Napsal: čtv led 03, 2008 20:22
od Wenca084
Ahoj kluci, tady se podívejte na video co sem osobne natočil , kámoš to chtěl skusit, a docela to šlo. Vaz 21061 s 1.5 motorem
http://youtube.com/watch?v=aI-oJmiKXJI
Napsal: čtv led 03, 2008 21:35
od Yellow01
Neměj mi to za zlý, ale je to sračka. Chudák auto. Když už s tim chcete dělat takový kraviny, tak by to chtělo taky nějaký úpravy, aby to nedostávalo tak na prdel. Se sériovým podvozkem se auto hrne přes předek, chce to snížit, přitvrdit a taky by to sneslo dvojitej přední stabilizátor. Kroutí se to jak sejra. A taky když chcete driftovat, tak se 165/80/R13 moc parády neuděláte. Navíc bez samosvoru hrabe pořád jen jedno kolo, takže pro drifting vcelku o ničem.
Navíc tohle není žádnej drifting. Drifting je umění - jízda řízeným smykem. To co předvádíte na tom videu je obyčejný pálení gum, to umí každej, dát cihlu na plyn a plnej rejd.
Promiň mi to, ale tohle fakt nesnáším.
Napsal: čtv led 03, 2008 21:45
od Petanek2101
Napsal: pát led 04, 2008 11:27
od radek mb
Napsal: pát led 04, 2008 21:35
od Petanek2101
Napsal: ned led 06, 2008 09:46
od Ondra 07
Ja jsem pro kazdou spatnost... Me se to celkem libilo, uzke gumy + kluzky povrch (hlazeny beton) to je zaklad uspechu. Mam dotaz na autora videa: Mel ten zigul odpojene zadni brzdy? Protoze evidentne ridic musel stat zaraz na brzde i na plynu, tak jak se to pri driftu dela... A k tem komentarum, no nevim panove jestli to neprehanite s tou hanou, umi nekdo z vas takhle roztocit seriovyho zigula? Nejdriv ukazte, co umite za volantem a pak pomlouvejte.

Ja jsem to zkousel nekolikrat utrhnout a neslo mi to takhle hezky, 185/60 R14 na hrubym asfaltu neni nic moc. K tomu stabiku, slysel jsem nazor ze dvojity stabik bez pritomnosti zadniho prave zpusobuje nedotacivost, tudis vadi pri drifu, tam je potreba pretacivost. Ze nekdo (Yellow) psal ze se krouti jako sejra, to stabikem nezachranis, to je otazka tvrdych pruzin a tlumicu.
Napsal: ned led 06, 2008 10:23
od Trevor
No to ze si tu vela ludi myli pojmi s dojmami tak to nie je chyba yellowa. Drift je predsa o niecom inom ako to co bolo vtom videu alebo sme zvyknuti pozerat na youtube.
Ono skusat to so seriovym auto podla mna nema vobec zmysel lebo to nema na drift ziadne predpoklady a zase nepoznam nikoho kto by mal zigula upraveneho vylucne na drift. Staci si pozret zopar videi z europskych driftov a cloveka hned prejde optimizmus.
Napsal: ned led 06, 2008 11:21
od Yellow01
Ondra 07 píše:Ja jsem pro kazdou spatnost... Me se to celkem libilo, uzke gumy + kluzky povrch (hlazeny beton) to je zaklad uspechu. Mam dotaz na autora videa: Mel ten zigul odpojene zadni brzdy? Protoze evidentne ridic musel stat zaraz na brzde i na plynu, tak jak se to pri driftu dela... A k tem komentarum, no nevim panove jestli to neprehanite s tou hanou, umi nekdo z vas takhle roztocit seriovyho zigula? Nejdriv ukazte, co umite za volantem a pak pomlouvejte.

Ja jsem to zkousel nekolikrat utrhnout a neslo mi to takhle hezky, 185/60 R14 na hrubym asfaltu neni nic moc. K tomu stabiku, slysel jsem nazor ze dvojity stabik bez pritomnosti zadniho prave zpusobuje nedotacivost, tudis vadi pri drifu, tam je potreba pretacivost. Ze nekdo (Yellow) psal ze se krouti jako sejra, to stabikem nezachranis, to je otazka tvrdych pruzin a tlumicu.
O tvrdých pružinách a tlumičích jsem psal, ale pro tenhle účel, kdy auto de facto jezdí jenom v několikametrových kolečkách je dvojitej stabilizátor vhodnej. Zmenší to strašný naklánění předku, podívej se že to auto se prostě hrne pořád přes předek. O gumách jsem psal taky, pro začátek je lepší volit úzký gumy, ale hlavní finta je v tom, mít co nejkvalitnější gumy na přední nápravě, protože dríft je jízda
řízeným smykem. Zadní brzdy mají odpojený, ale jak je vidět, tak přední nejsou zrovna v dobrým stavu, když to auto nejsou schopný udržet na místě.
K technice driftování - jedním z nejpoužívanějších a pro ladu (jako výkonově slabý auto) nejvýhodnější metodou je "Short Shift" což je podřazení s meziplynem při přibrždění, tj. to současný šlápnutí všech pedálů. Bohužel já ve svým autě nemůžu tuhle techniku používat, protože prostě nemám dost místa pro nohy. Vždycky se při tom zarazím kolenama o sloupek řízení. V sériový ladě tohle prostě nejde používat. Proto ve svým druhým autě předělám umístění sedaček a hlavně budu mít úplně jiný řízení a taky použiju závodní volant kterej má věnec víc vysunutej k řidiči. Pak to snad půjde.
A není to hana, jen vyjádření vlastního názoru. Já tohle umím, jenže v životě bych to se svým autem neudělal. Já uznávám drifting, projet bokem zatáčku, někde to s protáčejícíma se kolama otočit o 180° a plynule to odpíchnout, ale tohle když vidím, tak se mi vždycky ježí vlasy na hlavě. To auto na to není stavěný, dostává hrozně na prdel, všimni si jak se ta kastle kroutí, za chvíli mu snad začnou praskat sváry na předních podběhách. A ten motor taky, při driftingu se nedrží plyn celou dobu na podlaze, ale pracuje se s ním podle okolností, přidáváš a ubíráš a tím právě řídíš ten smyk. Ať se chlapec napřed podívá na trochu teorie, pak to auto na to upraví a neřeknu mu půl slova.
Napsal: ned led 06, 2008 14:27
od Wenca084
Ano, zadní brzdy jsme odpojili. Koukam , hodně kritiky...... , Ano a Ondra 007 má pravdu, nepomlouvat,,,,, Je to serijovka....
Napsal: ned led 06, 2008 16:53
od janci
Hodne by pomohly 13p disky a na tom nizkoprofilovky. Cim nizsia guma,tym to motor lahsie pretoci,a nemusi sa tolko namahat.

A mozes driftovat kolko xces.
Napsal: ned led 06, 2008 16:59
od janci
to sa neda porovnat s tym videom LADA 21011 by Lada Drifter ,kde to islo krasne lahucko.
Napsal: ned led 06, 2008 22:10
od čmelák
Napsal: ned led 06, 2008 23:34
od VAZoun
Yellow01, nechapu jak Te neco takoveho muze takhle vytocit..

Myslim, ze staci rict, tohle nepovazuji za drift a tim to konci..
A docela by me zajimalo co delas s nohama pri "Short shiftu", ze narazis o sloupek rizeni.. ja pedaly ovladam spickama, tudiz s kolenama zadny problem nemam..
