Agumoasfalt

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Pato
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pato »

gumoasfalt takytak - najlepsie kupit 10litrovy kybel z regala uplne vzadu opatrne ho odniest a po otvoreni zliat vodu - a potom sa to celkom dobre "stierkuje" plochym sirokym stetcom.
a pod gumoasfalt cervenu zakladovku najlepsie zo starych miniovych zasob
Přílohy
nater miniovou zakladovkou na ocisteny plech
nater miniovou zakladovkou na ocisteny plech
nater hustym gumoasfaltom
nater hustym gumoasfaltom
nater hustym gumoasfaltom
nater hustym gumoasfaltom
Naposledy upravil(a) Pato dne úte říj 09, 2007 08:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Mé zkušennosti odchycené od známého, který toto dělá již přes 20 let (živil se tím).

Na spodek auta Tlumex-plast, naředěný penetračním asfaltovým nátěrem a doředěný Naturalem na potřebnou stříkací hustotu. Tlumex-plast ale udělá vrstvu dostatečně silnou pouze v případě, že je stříkán. Nikoli plácán štětcem.
Do dutin známej používá přípravek od BODY, přesný název nevím. Já použil Rezistin ML naředěný trochou trafo-oleje (doporučeno Montér Koljou).
Mno a na ramena a nápravy penetrační asfaltový nátěr - udělá krásnou tenkou černou ochranou vrstvičku 8)
Vše stříkáno, ne patlámo-matlámo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Vašátor píše:naředěný trochou trafo-oleje

Tak to by som neskusal - Trafo olej nabera vodu a vo velkom mnozstve!
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pisty píše:
Vašátor píše:naředěný trochou trafo-oleje

Tak to by som neskusal - Trafo olej nabera vodu a vo velkom mnozstve!


Jak jsem psal, vycházím ze zkušeností někoho jiného. Honzovo auto je takto stříkáno již (tuším) sedmým rokem a je naprosto v pořádku. Navíc co si vzpomínám, doporučoval to tu před x dny i někdo jiný 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Je pravda ze ten trafololej sa aj rychlo vyparuje a schne - zhuba ked sa ti niekde vyleje tak za mesiac nevies ze tam bol.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Hlavně má velkou vzlínavost a naleze i do míst spojů, kam se tradiční nástřik nedostane.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Pisty píše:Tak to by som neskusal - Trafo olej nabera vodu a vo velkom mnozstve

Trsfo olej je ten nejhorší a nejjedovatější olej který snad je, má velkou teplotní odolnost nepění, nevstřebává vzduch o vlhkosti ani nemluvě- na frafu asi není moc potřeba aby si vypařoval (žádný by tam asi po čase nezbyl, vypařovat se asi moc nesmí, jinak by se z toho bucholcovo relé docela opíchalo...) a voda v trafooleji.....- to asi by taky nebylo nic moc dobrýho na izolační vlasnosti toho media... ale jako konzervant to je ideál, je stálý a jen tak se nesetře...
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Ja mam BODY nastriekane po celom spodku,len este dutiny treba pre istotu prestriekat:D
Nejaky vosk pouzijem od Valvoline
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Stanley__001x píše:a voda v trafooleji.....- to asi by taky nebylo nic moc dobrýho na izolační vlasnosti toho media.

Preto je na trafakoch aj ta velka nadoba s silica gelom aby to vysusuval (teda vzdusnu vlhkost aj vlhkost samotneho oleja pri expanzii) . Keby si vedel ze na trafo olej sa robia pravidelne rozbory pre obsah vody a velke mnozstvo uhlika na prieraznost (80000v na mm). Kazde tri roky sa meni!!!Obsahuje vela karcinogenov - sposobuje rakovinu.
Stanley__001x píše:vypařovat se asi moc nesmí, jinak by se z toho bucholcovo relé docela opíchalo..


Bucholz je celkom uzavrety!!!! Je na vrchu transformatora - plynove rele - to znamena ze ked vznikne prieraz na trafe tak vznika plyn ktory je horlavy.
A trafo olej sa vyparuje a schne!!!!! Davam ho na mazanie retaze motorovej pili. :D

Prepacte za OT. :D
Aj bludistaka znesiem
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Pisty píše:A trafo olej sa vyparuje a schne!!!!! Davam ho na mazanie retaze motorovej pili.

Příroda tě musí mít docela ráda :oops: jinak ten silikagel tam je právě kůli tej vodě to máš pravdu, a kdyby se odpařoval tak by asi buchols přes první kontakty hlásil poruchu, první balonky by se nadzvedli, expanzní nádrž tam je kůli teplotní roztažnosti oleje, ale s tím že nasává olej vodu a vypařuje se skoro jako ředidlo :lol: s tím moc teda nesouhlasím....
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Chlapi, Pisty, Stanley__001x , ten topic tuším nebyl o fyzikálních vlastnostech trafoolejů.... :|
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Ano Ano už trafa necháme na ESP :P
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Ja by som skôr doporučil na dutiny ML vosk a na podvozok ako základ buť zinkový spray alebo dvojzložkovú polyuretánovú farbu- v lepších farby-laky určite zoženieš. a ako vrch najlepšie tzv hrochovina ( napr PRESTO alebo BODY) - predáva sa to v nádobách na striekaciu pištoľ. Poprípade použiť BODY asfalt- taktiež najlepšie striekať Nápravy vrchnou dvojzložkovou polyuretánovou farbou požadovaného odtieňu.

Odpozorované skúsenosti:
- Patlanie syntetikou a na to hrubá vrstva asfaltu je hovadina. Syntetická farba je slabo odolná a keď odflákneš brúsenie tak to pod asfaltom bude kvalitne hniť. Naoko to bude ok, ale po čase strhneš asfalt a hľa: diera.
- Polyuretánové dvojzložkové farby majú dobrú odolnosť a dobre kryjú , síce sú trocha drahšie
- Osobne upredňostňujem radšej hrochovinu ako asfalt- hrochovina je po zaschnutí tvrdá. Nestriekať hrubé vrstvy, lebo potom puká
-Ak sa rozhodneš pre asfalt tak tiež doporučujem striekanie. Štetcom to trvá dlho a keď robíš ďalšiu vrstvu, musíš to nechať poriadne preschnúť aby ti to predošlú nestrhávalo.
- V každom prípade si zožeň respirátor proti organickým parám aby si nemusel dýchať tieto
sračky
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Sid píše: na podvozok ako základ buť zinkový spray

Chybí tu napsáno, že zinkový sprey je na kov, tudíž spodek auta musí být očištěn od všech nátěrů. Jinak to nemá význam.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jsem sice diletant proti některým tady, ale zatím jsem to dělal tak, že:

1) Na plech se musí vždycky začít tmelem, nebo základovkou.
2) Pokud je tam tmel, přetřu ho stejně základovkou.
3) Na základovku lak nebo tlumex.

Výhoda základovky je, že na ní všechno docela dobře drží. Sama o sobě má ale účinek proti korozi mizernej.

Docela by mě zajímalo, co maj na podvozku za nástřik feldy, protože i po 10 letech to drží docela pěkně (horší jsou plechy na bocích, zadní dveře teprv).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“