Napsal: stř říj 10, 2007 08:57
Dečku ano.
Teple sani ne, naopak co nejstudenejsi.Konici maj vetší sílu
Teple sani ne, naopak co nejstudenejsi.Konici maj vetší sílu
polobrazanym -Majo píše:ja jazdim aj na LPG s polobrazanym filterboxom a taka zima za tych 5 rokov co mam Ladu este nebola aby mi to robilo problemy
A v poslednej dobe ked pridem do auta, uz je vykurene, staci si nastartovat dialkovym ked si umyvam zuby
studeny ano, ale bez vlhkosti. tedy kdyz bude -15, nemas zrejme problem. kdyz bude +-0 a mlha, tak si v haji. Nejakemu rychlemu ohrevu to az zas tak moc nepomuze, neb po vybuchu to mas secko teplotu +- stejnou a nejakych 10 stupnu+- nebude hrat roliPajas píše:Myslím, že v zimě je nejdůležitější co nejrychlejší prohřátí motoru (při častých krátkých trasách určitě) a těch pár koní rychlejšímu prohřátí motoru i interiéru klidně obětuju. Ale při delší trase určitě souhlasím s co nejstudenějším vzduchem pro všech mých 78 koníků
to JmJ: Asi si sedim na vedení, tuto větu nějak nechápu... Myslíš to tak, že není rozdíl jestli se vzduch do motoru nasává zepředu studený nebo 5cm od výfuku který je téměř okamžitě po nastartování rozpálený?JmJ píše:po vybuchu to mas secko teplotu +- stejnou a nejakych 10 stupnu+- nebude hrat roli
Keby to tak bolo,tak asi by si sudruhovia nelamali hlavu z prepinanim leto-zimaMarek89 píše:Čiže najlepšie je mať sanie otvorené a bez deky ?
Souhlasím, pro nic za nic to tam asi nebude. Myslím si že správné nastavení nasávání je docela důležité, proto jsem tohle téma založilCory píše:Keby to tak bolo,tak asi by si sudruhovia nelamali hlavu z prepinanim leto-zimaMarek89 píše:Čiže najlepšie je mať sanie otvorené a bez deky ?
je to asi temer jedno pro motor, resp. pro rychlost jeho ohrevu. tam bych videl vliv ne moc velky. ale ma to zasadni vliv na karburaci. jestli das do motoru luft o 10 stupnu studensi, to je vzhledem k teplote vybuchu asi celkem jedno, ale jestli sajes vzduch vlhky s teplotou +-0 stupnu a vlahkost se usazuje ve filtru a v karburatoru a diky proudicimu vzduchu zacne v karburatoru treba namrzat, to jedno neni.Pajas píše:to JmJ: Asi si sedim na vedení, tuto větu nějak nechápu... Myslíš to tak, že není rozdíl jestli se vzduch do motoru nasává zepředu studený nebo 5cm od výfuku který je téměř okamžitě po nastartování rozpálený?JmJ píše:po vybuchu to mas secko teplotu +- stejnou a nejakych 10 stupnu+- nebude hrat roli
Zajímavé u mě plyn začně dělat blbosti jen co nasunu na box ten plastový bazmek (sebemenší omezení na vstupu vzduchu do boxu činí potíže), takže jezdím bez něj a na zimu jsem zvědav. Na druhou stranu mohu vyřadit i ve 160 a volnoběh drží. Co se týče tématu zamrzání karburátoru, bylo tu touhle dobou loni jen jsem jej nenašel, spoustě lidem by se ušetřilo ťukání do klávesnice.Myso píše:to sa kruto mylis, dost casto sa u LPGu nechava prepnute zimne sanie (moze sa odpojit hadica), aby ti pri vyradeni vo vyssich rychlostiach nesfukovalo plamienok co hori v motore...(na LPG asi hori dost slabo )Honza 21061 píše:Uživatelé LPG teplé sání nepoužívají. Jednou mi to někdo vysvětloval, že to prý i snad škodí, ale protože ho sám nepoužívám, tak jsem to zase zapomněl proč, co a jak...