Stránka 2 z 5

číslo

Napsal: čtv čer 02, 2005 11:47
od Božena Dömeová
tak oprava telefonu na pana Soukupa z Klatov je 376/311092.Ten mobil neplatí.

.

Napsal: čtv čer 02, 2005 12:56
od Hanz
Jo, tak p.Soukupa znam uz dlouho, ale prevodovky jsem snim zatim neresil...
Kdyz mu privezu straou, za kolik nechava repasovanou? :D

5q

Napsal: čtv čer 02, 2005 18:55
od slade
Majo píše:urcite do toho chod ak to mas na ruke v slusnej cene. A myslim, ze ked je repasovana(za predpokladu, ze je to spravene ozaj dobre-odborne) bude to velmi dobre. Tu patku v Lade 2104 urcite dobre vyuzijes, nakolko Lada 2104 ma diferak 4,3:1, i ked mas motor 1300 budes kludne jazdit na 5ke od cca 85 vyssie. Uspora na spotrebe pri ustalenej rychlosti 90km/h bude o dost viac nez 1 liter na sto km.
a k tej poruchovosti - Patstupnova prevodovka je z 99% zhodna so stvorstupnovou prevodovkou. Urcite nie je poruchovejsia nez 4q. Mozno tak v Nive, kde su na nu kladene omnoho vacsia naroky a vacsia zataz, inak sa fakt nema preco kazit...

A Zdeněk(Slade) - to mi vysvetli, PRECO by si musel menit "staly prevod v rozvodovke"(ja to volam diferak :) ). Urcite mozes, no preco by si musel :?
V rozvodovce se mění stálý převod,protože u některých typů se 4q může být těžší stálý převod a pětka s tím pak moc nechce jet. Takto to měl známý,který do 2101 dodělal pětku a potom mu to nejelo do té doby než předělal stálý převod. Tohle jsem měl na mysli při té mé poznámce o předělání stálého převodu.Zdeněk

Re: 5q

Napsal: pát čer 03, 2005 10:27
od Drobek81
slade píše: V rozvodovce se mění stálý převod,protože u některých typů se 4q může být těžší stálý převod a pětka s tím pak moc nechce jet. Takto to měl známý,který do 2101 dodělal pětku a potom mu to nejelo do té doby než předělal stálý převod. Tohle jsem měl na mysli při té mé poznámce o předělání stálého převodu.Zdeněk
No jo ale tady se bavime o 2104ce, tedy autu s prevodovkou odlisne odstupnovanou od 2101ky.2101 ma totiz prvni tri prevodove stupne pomalejsi, s tim se holt musi pocitat...Ale u novejsich modelu sou vsechny prevodove stupne stejne, jak 4q tak 5q...To je duvod proc musel menit i hrusku...

Napsal: pát čer 03, 2005 15:53
od dmatej
Já už to chápu - třeba do 2101 dát 5kvalt, ale aby to nebylo tak těžký, dát dozadu lehčí rozvodovku z 2102.

Teď nemám čas, zauvažuju nad tím a propočítám....

Napsal: pát čer 03, 2005 21:48
od Pool
Zas mě napadají blbosti... Dal by se v kombíku vyměnit stálý převod 4,45 za 4,1 či 3,9 ??? :idea: Jak je to náročný měnit stalý převod a jde to vůbec??

Napsal: pát čer 03, 2005 21:53
od capodrak
Pool píše:Zas mě napadají blbosti... Dal by se v kombíku vyměnit stálý převod 4,45 za 4,1 či 3,9 ??? :idea: Jak je to náročný měnit stalý převod a jde to vůbec??
Diferák určitě vyměníš ale ruku nasrce má to smysl ?

Napsal: pát čer 03, 2005 22:59
od Pool
capodrak píše:Diferák určitě vyměníš ale ruku nasrce má to smysl ?
Někdo psal že jo, někdo zas že ne.. Ale myslím, že by nebyl problém rozhulit to s 1200 na 150!! Ale už se mi nechce znovu o tom diskutovat :? Když bude možnost, určitě to někdy zkusím předělat.

Napsal: pát čer 03, 2005 23:21
od capodrak
Pool píše:
capodrak píše:Diferák určitě vyměníš ale ruku nasrce má to smysl ?
Někdo psal že jo, někdo zas že ne.. Ale myslím, že by nebyl problém rozhulit to s 1200 na 150!! Ale už se mi nechce znovu o tom diskutovat :? Když bude možnost, určitě to někdy zkusím předělat.
Najdi si dostatečně dlouho rovinku a dej si špunty douší a dáš 150 rovinka tak 1km ideálně

Napsal: sob čer 04, 2005 16:49
od Pool
Já vím, s optimistickým tachometrem dám i 160 8)
Klasickej žigul 1200 bez úprav 150 neudělá. A to myslím jako 150 ve skutečnosti !! Ne podle 20let starýho tachometru :wink: Aby jsi měl ve skutečnosti 150 musela by ručička olizovat 160, tak to většinou je... No pokud nevalíš ze strmého kopce, tak víc jak 140-145 (podle seřízení motoru a stavu vozu) z 1200 nevytáhneš.

Napsal: sob čer 04, 2005 19:21
od capodrak
Pool píše:Já vím, s optimistickým tachometrem dám i 160 8)
Klasickej žigul 1200 bez úprav 150 neudělá. A to myslím jako 150 ve skutečnosti !! Ne podle 20let starýho tachometru :wink: Aby jsi měl ve skutečnosti 150 musela by ručička olizovat 160, tak to většinou je... No pokud nevalíš ze strmého kopce, tak víc jak 140-145 (podle seřízení motoru a stavu vozu) z 1200 nevytáhneš.
Stejně je to jedno normálně jezdím kolem 120 to bohatě stačí

Napsal: úte črc 26, 2005 19:27
od capodrak
capodrak píše:
Pool píše:Já vím, s optimistickým tachometrem dám i 160 8)
Klasickej žigul 1200 bez úprav 150 neudělá. A to myslím jako 150 ve skutečnosti !! Ne podle 20let starýho tachometru :wink: Aby jsi měl ve skutečnosti 150 musela by ručička olizovat 160, tak to většinou je... No pokud nevalíš ze strmého kopce, tak víc jak 140-145 (podle seřízení motoru a stavu vozu) z 1200 nevytáhneš.
Stejně je to jedno normálně jezdím kolem 120 to bohatě stačí
A teď když mam 17ku tak je to ulně jendo dam 5q a ten bere od 80 -180 takže není co řešit :wink:

Napsal: čtv črc 28, 2005 20:27
od Ondrej
Pool píše:Já vím, s optimistickým tachometrem dám i 160 8)
Narážíš na mých někdejších 160 km/h :?: :angry4: :wink:
Ale za těmi si stojím... :D ...protože už tenkrát jsem upozorňoval, že to bylo z kopce a šlo o údaj zděšeného tachometru :glasses7:

Napsal: čtv črc 28, 2005 21:14
od Pool
Návod - kdo si chce zkontrolovat přesnost tachometru. V Juliánově kousek od spalovny je značka, fosforově zelená reflexní tabule s displejem, který ukazuje aktuální rychlost. Před ní je rovinka asi 500m, na které se to dá slušně roztočit. Ale za ní je zóna 30 km/h, takže zas moc to nerozjíždět :wink:
Nevím nakolik se tomu dá věřit, ale mohlo by to měřit přesně ne?

Napsal: čtv črc 28, 2005 21:31
od Ondrej
Jo. Není to sice moc k věci a taky nevím, zda se tomu dá věřit, ale taky si u takových příležitostí zkouším odchylku rychloměru a musím s uspokojením konstatovat, že můj Polák má o něco málo přesnější tachometr než nová ochcáfka! :D