číslo
Napsal: čtv čer 02, 2005 11:47
tak oprava telefonu na pana Soukupa z Klatov je 376/311092.Ten mobil neplatí.
V rozvodovce se mění stálý převod,protože u některých typů se 4q může být těžší stálý převod a pětka s tím pak moc nechce jet. Takto to měl známý,který do 2101 dodělal pětku a potom mu to nejelo do té doby než předělal stálý převod. Tohle jsem měl na mysli při té mé poznámce o předělání stálého převodu.ZdeněkMajo píše:urcite do toho chod ak to mas na ruke v slusnej cene. A myslim, ze ked je repasovana(za predpokladu, ze je to spravene ozaj dobre-odborne) bude to velmi dobre. Tu patku v Lade 2104 urcite dobre vyuzijes, nakolko Lada 2104 ma diferak 4,3:1, i ked mas motor 1300 budes kludne jazdit na 5ke od cca 85 vyssie. Uspora na spotrebe pri ustalenej rychlosti 90km/h bude o dost viac nez 1 liter na sto km.
a k tej poruchovosti - Patstupnova prevodovka je z 99% zhodna so stvorstupnovou prevodovkou. Urcite nie je poruchovejsia nez 4q. Mozno tak v Nive, kde su na nu kladene omnoho vacsia naroky a vacsia zataz, inak sa fakt nema preco kazit...
A Zdeněk(Slade) - to mi vysvetli, PRECO by si musel menit "staly prevod v rozvodovke"(ja to volam diferak). Urcite mozes, no preco by si musel
No jo ale tady se bavime o 2104ce, tedy autu s prevodovkou odlisne odstupnovanou od 2101ky.2101 ma totiz prvni tri prevodove stupne pomalejsi, s tim se holt musi pocitat...Ale u novejsich modelu sou vsechny prevodove stupne stejne, jak 4q tak 5q...To je duvod proc musel menit i hrusku...slade píše: V rozvodovce se mění stálý převod,protože u některých typů se 4q může být těžší stálý převod a pětka s tím pak moc nechce jet. Takto to měl známý,který do 2101 dodělal pětku a potom mu to nejelo do té doby než předělal stálý převod. Tohle jsem měl na mysli při té mé poznámce o předělání stálého převodu.Zdeněk
Diferák určitě vyměníš ale ruku nasrce má to smysl ?Pool píše:Zas mě napadají blbosti... Dal by se v kombíku vyměnit stálý převod 4,45 za 4,1 či 3,9 ???Jak je to náročný měnit stalý převod a jde to vůbec??
Někdo psal že jo, někdo zas že ne.. Ale myslím, že by nebyl problém rozhulit to s 1200 na 150!! Ale už se mi nechce znovu o tom diskutovatcapodrak píše:Diferák určitě vyměníš ale ruku nasrce má to smysl ?
Najdi si dostatečně dlouho rovinku a dej si špunty douší a dáš 150 rovinka tak 1km ideálněPool píše:Někdo psal že jo, někdo zas že ne.. Ale myslím, že by nebyl problém rozhulit to s 1200 na 150!! Ale už se mi nechce znovu o tom diskutovatcapodrak píše:Diferák určitě vyměníš ale ruku nasrce má to smysl ?Když bude možnost, určitě to někdy zkusím předělat.
Stejně je to jedno normálně jezdím kolem 120 to bohatě stačíPool píše:Já vím, s optimistickým tachometrem dám i 160![]()
Klasickej žigul 1200 bez úprav 150 neudělá. A to myslím jako 150 ve skutečnosti !! Ne podle 20let starýho tachometruAby jsi měl ve skutečnosti 150 musela by ručička olizovat 160, tak to většinou je... No pokud nevalíš ze strmého kopce, tak víc jak 140-145 (podle seřízení motoru a stavu vozu) z 1200 nevytáhneš.
A teď když mam 17ku tak je to ulně jendo dam 5q a ten bere od 80 -180 takže není co řešitcapodrak píše:Stejně je to jedno normálně jezdím kolem 120 to bohatě stačíPool píše:Já vím, s optimistickým tachometrem dám i 160
Klasickej žigul 1200 bez úprav 150 neudělá. A to myslím jako 150 ve skutečnosti !! Ne podle 20let starýho tachometruAby jsi měl ve skutečnosti 150 musela by ručička olizovat 160, tak to většinou je... No pokud nevalíš ze strmého kopce, tak víc jak 140-145 (podle seřízení motoru a stavu vozu) z 1200 nevytáhneš.
Narážíš na mých někdejších 160 km/hPool píše:Já vím, s optimistickým tachometrem dám i 160![]()