Stránka 2 z 6

Napsal: pát srp 10, 2007 12:55
od Saša
Palivo ani tlak není problém !jde pouze o čas si s tím pohrát,já bych dnes dal přednost barevnému TFT 16:9 a malému průmyslovému PC-7,5X10X3CM!
Jinak teploměry má CONRÁD ale musíš hledat protože většina je jich jen do 70°C!

Napsal: pát srp 10, 2007 13:03
od Acibuk
no, uvidím, co přinese tacho, chtěl bych zachovat původní palubku, jen všechny ručičky nahradit displeji..akorát te blbé, že třeba voltmetr mám už postavený(kdysi přd lety), nicméně LCD je poněkud větší oproti tachometrovému..

Napsal: pát srp 10, 2007 13:05
od Acibuk
A ještě silně uvažuju nad tím, vimplantovat do nějakého budíku LCD z digitálu a čočku dát pod nárazník, prostě parkovací kamera..Jeden digitál na to mám, ale pochybuju, že přenos obrazu bude fungovat přes celé auto..

Napsal: pát srp 10, 2007 13:08
od Acibuk
tak už ten foťák kuchám:)

Napsal: pát srp 10, 2007 13:28
od Saša
Fungovat to bude pokut to dokonale odstíníš ale asi to "umře"na počasí má to mechanickou závěrku.
Ale případné fotky by mohli bejt zajímavé Dnes se to řeší "couvací" kamerou cca1000kč a monitorem už sem o něm psal.
A k tomu V-metru Jsou v GM už za 130kč a dá se snich udělat palivo,teplota i tlak ...

Napsal: pát srp 10, 2007 13:31
od Acibuk
tak jo, takže ze snímací části do základní desky vede 40 drátů, doufám, že ty 2 metry to nějak přežije:) jen bude potřeba vymyslet napájení (6V, foťák opravdu nemůže dostat pecku)

Napsal: pát srp 10, 2007 13:55
od Saša
Acibuk píše: do základní desky vede 40 drátů, doufám, že ty 2 metry to nějak přežije
Tudy cesta nevede!

Napsal: pát srp 10, 2007 13:57
od Acibuk
ztráta signálu?

Napsal: pát srp 10, 2007 14:26
od Saša
Ještě :Zelená svítí do 65°C pak nic a od 95°C svítí červená ,vše se dá nastavit a kontrolky si okamžitě všimneš i v noci !

Napsal: pát srp 10, 2007 14:28
od Saša
Acibuk píše:ztráta signálu?
Ne Ale 40ti žilový stíněný kablík!!!

Napsal: pát srp 10, 2007 15:13
od Little Red Riding Hood
Saša píše:TEPLOMER1.jpg
sašo tohle je velice zajímaví nápad, nechtěl by jsi k tomu napsat více??... a popsat princip, te elektroniky v zadu??:.

Napsal: pát srp 10, 2007 16:30
od Pool
Saša píše:
Acibuk píše:ztráta signálu?
Ne Ale 40ti žilový stíněný kablík!!!
Vždyť se dělají i 100 žilový :wink: A nemuselo by to být moc drahý, 32-ka stojí kolem 60,- / 1m.

Napsal: pát srp 10, 2007 17:24
od Saša
Little Red Riding Hood píše:a popsat princip, te elektroniky v zadu??:.
Ta elektronika je pro ty LED v teploměru vody.je přímo našroubovaná na kontakty měřáku odkuť se napájí a bere info o teplotě takže k tomu již nevedouu další dráty jen k LED.
Tohle je jedno z vůbec prvních elektronických vylepšení a vzniklo v.r 1986 tehdy ještě na voze VAZ 2102 a není na něm co vylepšit. Funguje jich asi dvacet a nikdy se žáden nepokazil .
Není třeba dělat plošák de to postavit systémem CV-(celkem vluftě) a pak to něčím zalít.
Jdu smolit schéma.

Napsal: pát srp 10, 2007 18:06
od Saša
Little Red Riding Hood píše:sašo tohle je velice zajímaví nápad, nechtěl by jsi k tomu napsat více
Tahle "blbostička"může zabránit v součinnosti se řidičem motor od uvaření .Když dosáhne teplota vámi zvolené hranice rosvítí se č. LED ,rozsvícená kontrolka Vás ihned upozorní!
Když třeba jedete po dálnici a začne vám vytékat voda tak to zjistíte až je motor "uvařen"a začne mít nepravidelný chod ,protože na ručičku nikdo pořád nekouká.

Napsal: pát srp 10, 2007 19:13
od Little Red Riding Hood
děkuji za osvětu... princip proč to máš udělané je mi jasné... :)
Saša píše:Když dosáhne teplota vámi zvolené hranice rosvítí se č. LED ,rozsvícená kontrolka Vás ihned upozorní!
zajím mě čim dosáhneš toho aby se to spouštělo kdy chceš??::