Stránka 2 z 15
Napsal: pát bře 11, 2005 18:40
od Radek
BARTEK píše:Nevite z čeho je ten kompresor .Nebo z čeho se to da dopasovat?
To je Volumex, kompresor co se v osmdesátých letech používal v Itálii, montoval se tuším do Fiatů (nebo do jiných italských aut, to dá rozum)
Napsal: pát bře 11, 2005 19:04
od Pool
Jo jo Volumex pochází od Fiatu a montovali se taky do Lancie. Je poháněno přes klikovej hřídel, víc nevím..
Napsal: sob bře 12, 2005 12:52
od Standa
Proč nebude obřezanej filtr,fungovat na LPG???Co musim udělat pro to aby to fungovalo?Obohatit směs?Jak hodně?A jakej je výslednej efekt.300 z místa a nebo 100na100.Napište mi někdo něco rozumnýho.
K těm fotkám.Myslím si že ke každý takový fotce by se mnělo ještě přidávat okopírované oprávnění.Aby byla jistota že je to auto vubec provozu schopný.Nemýslím pohybu myslím provozu.Vraťte se na zem.Jednoho s dvojtým turbem na žigulu už jsme tady mněli.
Stenly
Napsal: sob bře 12, 2005 13:07
od Radek
Standa píše:.Vraťte se na zem.Jednoho s dvojtým turbem na žigulu už jsme tady mněli.
Jo, máš pravdu. Konkrétně ten kompresor je ale z maďarský Ladamánie, takže bych tipoval, že to auto bylo funkční.
Napsal: sob bře 12, 2005 16:18
od čmelák
zname kluka co dal do 1600 turbo z renaultu master... po urcitej dobe sa turbo rozutekalo ale motor ide dalej.... vacej sprav nemam
ale v lete na sraze o tom bude debata s panom ktory to teda skusil a povie urcite viacej:)
dalej viem a zase poznam dalsieho co turbo do lady vie prisposobit a je si isty ze to ide...
ved ked moze fungovat FIAT 1,5T uno ci jaka bestia tak preco nie i lada?
Napsal: sob bře 12, 2005 20:04
od Pool
Zřejmě to chce i další úpravy na motoru, aby byl schopný ustát ten nárust výkonu. To by byla rychlá smrt, na obyčejný sériový motor namontovat TURBO!
Napsal: ned bře 13, 2005 09:18
od čmelák
myslim ze ani ne... ono ako si to vemes kdyz dam turbo mozem chcet nejakych 20% navrch ale aj viac a presne tu je ta zivotnost... ako vies tak lada ma velmi pevny spodok....
Napsal: ned bře 13, 2005 12:35
od BARTEK
Co je na tom pravdy že se da použit TURBO ze stareho transita?
Napsal: ned bře 13, 2005 13:31
od Majo
Pool píše:Zřejmě to chce i další úpravy na motoru, aby byl schopný ustát ten nárust výkonu. To by byla rychlá smrt, na obyčejný sériový motor namontovat TURBO!
Seriova Lada ma 8,5:1 kompresny pomer, to je ideal na namontovanie turba. Keby sa aj nic ine neurobil, bolo by to paradne! Samozrejme nepisem, ze by sa muselo poriadne vyriesit mazanie toho turba a pouzit olej vhodny pre motor s turbom. So zivotnostou by som to nevidel tragicky. Malo by to podobny efekt ako znizenie bloku(hlavy). Samozrejme 20% vykonu si Cmelo povedal strasne malo, dobre turbo a hlavne dobre namontovane turbo dokaze pridat aj 100-150% vykonu. Samozrejme nepredpokladam, ze by to v domacich podmienkach skutocne niekto dokazal(myslim tu efektivitu, nie samotnu montaz).
No ale bez poriadneho vyfuku by to iste neslo. Seriovka by ten vykon pekne zadusila!
Napsal: ned bře 13, 2005 16:17
od Pool
Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce
Napsal: ned bře 13, 2005 22:32
od Majo
...a presne preto sa mi Garret M4 vala stale len v garazi
Napsal: pon bře 14, 2005 08:52
od Deli
Pool píše:Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce
Diplomka je oproti tomu uplna pohoda...
Napsal: pon bře 14, 2005 10:12
od JmJ
Deli píše:Pool píše:Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce
Diplomka je oproti tomu uplna pohoda...
Diplomky a bakalarky a vubec jine prace toho druhu ja uplne z duse nenavidim.
Napsal: pon bře 14, 2005 12:20
od Myso
Guy Croft ich predava za 900 libier(po GO).je to volumex, zrejme z nejakych fiatkov alebo lancii(to presne neviem)
Napsal: pon bře 14, 2005 14:47
od čmelák
tych20% som si vymyslel...
zase myslis ze ked das na seriovej lade vykon o 150% ze to nepojde srat?: pojde a cele a velmi rychlo...
a ktomu pomeru jj lada ma najidealnejsi pomer pre turbo