Stránka 2 z 4

Napsal: pát srp 03, 2007 21:09
od Maysner
kdyz jezdis je to jedno. kdyz prijedes na sraz, vemes kyblik, vodu a hadr a hned sou bily:P

Napsal: pát srp 03, 2007 21:18
od Michal Pokorný
Marosqo píše:lebo hlavne vpredu ,teda aspon mne stale zcernali a vidno na nich prach ,proste vsetok bordel
stačí to občas umýt :wink: teda alespoň mě se u bývalé 2101 na diskách osvědčila klasická bílá barva na radiátory - zůstala pořád krásně bílá.
Mimochodem dnes jsem -snad omylem- náhodou zahlédl na sídlišti v Roudnici n.L. mojí bývalou 2101 její stav je žalostný :cry: ale kola jsou stále krásně bílá.
Ale jinak je to hrozný pocit - uvědomit si - tento šroubek jsem tam dával já, na této sedačce před 15-ti lety sedávala moje babička ...... atd. a teď je to pojízdný vrak :cry: :cry:

Napsal: pát srp 03, 2007 23:32
od Saša
Michal Pokorný píše:Ale jinak je to hrozný pocit - uvědomit si - tento šroubek jsem tam dával já, na této sedačce před 15-ti lety sedávala moje babička ...... atd. a teď je to pojízdný vrak
Tento pocit znám! Když Jsem prodal v.r.1995 svoji legendární 2102 kterou sem po prodeji obrečel a která mě za 12let denního ježdění(celkem cca 490 000km)nikdy nikde nenechla znovu viděl po třech letech ,Tak mi bylo opět úzko. Pak jsem Jí už nikdy nezahlédl. Píši to dnes a mám slzy v očích! Kdýž si vzpomínám...........!

Ještě možnost našopovat hliníkem a přes to lak i po 11letech super!

Napsal: úte srp 07, 2007 20:51
od ladalover
K těm kolům: když to mažete štětkou, tak v těch rýhách co tam po ní zůstanou se usazuje prach a bordel, proto to je hned špinavé. A když se to meje, tak se ta špína nedá pořádně dostat pryč. Proto sprej!!! když to stříkneš formexem antikoro, jako základem, pak eště jednou, a nakonec 2 nástřiky barvy na disky kol, je to bomba. Vím, o čem mluvím. A když chceš mít jo sichr, hoď přes to bezbarvý lak na disky kol, který má extrémní tvrdost a vydrží kamínky, špínu a běžný bordel. Pak se nemusíš 5 let o kola starat.

Napsal: stř srp 08, 2007 09:03
od mayo456
Saša:presne to co pises som zazil pri otcovej lade.predal ju v roku 96 a odvtedy ako by sa po nej zlahla zem.Aspon viem jak si sa vtedy citil ty

Napsal: čtv srp 09, 2007 19:59
od ladalover
Dnes jsem dostal tip jak chránit disky. V krči, těsně než se podjede jižní spojka, ve směru do centra od Thomayerovy nem. je malá odbočka do prava nahoru. Na ní vjedete a na konce je hala, kde disky opískují a žárově pozinkují. jeden disk stojí ca 250 Kč a je to tak na 10 let bez práce. Já to z jednoho zkoušel dostat kovovým kotoučem na vrtačce a nešlo to dobře. Takže našetřim a jedu to tam dát udělat. Přes tuto úpravu se dá dále lakovat a upravovat dle libosti. Lepší 100000x než komaxit.

Napsal: čtv srp 09, 2007 20:12
od Křečík Barbuška
Na zimních .mám zinek + komaxit a nevím o ničem lepším :lol: .

Napsal: čtv srp 09, 2007 20:41
od ladalover
tak to už máš super pojištění. tyhle dva typy dohromady to je sichr tak na 30 let, ne-li víc. Neloupe se ti ten komaxit?

Napsal: čtv srp 09, 2007 20:57
od Nemo
ladalover píše:disky opískují a žárově pozinkují.
No to je parádní tip! Já se pořád nemohl dostat k tomu, abych to někam odvez na opískování, než to dám namočit do zinku, a tady to udělají oboje :cheers:

Napsal: čtv srp 09, 2007 20:59
od Křečík Barbuška
Neloupe, asi to nechali před komaxitem v něčem kyselejším zreagovat, nebo tam ten zinek třeba ani není :lol: . Po první zimě zadní kola jak nová, přední utrpěla pár kráterků od šutrů, ale nereznou. Jediné co orezlo, byly kraje děr pro náboje neb se škrábly stěny a spoj disk-límec v té štěrbině, tam je to ovšem normální neb tam se písek ani nátěr moc dobře nedostane. Vzhledem k tomu, že před úpravou byla kola rezavá jak liška jsem spokojen.

Napsal: sob srp 11, 2007 21:34
od Herbie
Koko Loko píše:Na zimních .mám zinek + komaxit a nevím o ničem lepším :lol: .
tak nevim, ale zatim me v kazdy praskovy lakovne (komaxit) varovali ze na zinek ne-e
zveda se to pupinkovati a vubec spatny

nemas to spis hlinik + komaxit ?

Napsal: sob srp 11, 2007 21:41
od Křečík Barbuška
Podívej se, disky jsem dovezl do jednoho pneuservisu na repasi, tam mi panáček řekl, že tam co to pošle na to dají zinek + komaxit, disky vypadají v pohodě takže není co řešit. Co s tím nakonec dělali je ve hvězdách a vyzkoumat se to stejně v domácích podmínkách nedá, nezbývá než věřit.

Napsal: sob srp 11, 2007 21:50
od Herbie
Vždy (nebo téměř - klobouk dolu pred blaznem kterej to cisti rucne) je třeba kolo opískovat kvůli odstranění drobné koroze a zbytků původních laků a potom máme
Varianty:
1) Šopování (strikane jako v Krci) + barva
+ dobrá antikorozní ochrana
- hrubý povrch
2) Zinkování (lázeň) + barva
+ skvělá antikorozní ochrana
- na zinku špatně drží běžné barvy, potřeba nátěru speciálem, pak povrchová barva = vyšší cena.
3) Komaxit - prášková barva
+ dobrý vzhled jednou vrstvou, slušná odolnost proti korozi a otěru
- v místě spoje "věnce" se středem kola se někdy stane, že barva nevyplní správně tu skulinu - neslije se a problémové místo je na světě, a sul v zime dokoná zbytek
4) Nástřik akrylátovou barvou
+ skvělý vzhled, možnost volby stejného odstínu jako auto, antikorozivní ochrana nižší než u předchozích....
- vzhledem k opískování nutnost nástřiku více vrstev nebo lépe plničem, takže vyšší náklady
5) Chromování
+ skvělý vzhled
- není věčné, kompletní ráfek se velmi obtížně připravuje (brousí) pod chrom, tudíž vysoká cena a možnost nedokonalosti v oblesti spoje věnce se středem
6) Natření štětkou :)
+ rychlost, nízká cena
- vzhled, protikorozní ochrana nižší


tak to vidíme my od VW :)

Napsal: pon srp 13, 2007 08:14
od Teepee
Nemo píše:
ladalover píše:disky opískují a žárově pozinkují.
No to je parádní tip! Já se pořád nemohl dostat k tomu, abych to někam odvez na opískování, než to dám namočit do zinku, a tady to udělají oboje :cheers:
No vida, dobrej tip. Protože jsem nic nemohl najít (ani u nás v pneuservisu nevěděl, že prej by sám potřeboval) tak jsem to spravil štětcem a syntetickou (industrolem) myslím je to S 2018. Schne tak 2-3 hodiny, má tudíž dost času na slévání a nějké tahy štětcem? Když je pod tím slušná základovka tak se mi výsledek líbí a tahy nevidno. Odstín hliníková, musí se tomu dát trochu lásky pochopitelně. (po cca 10 minutách rozehnat případné stejkance)

Napsal: ned bře 29, 2009 14:51
od plavec
Je zde někdo kdo by mi dokázal vysvětlit co je to to šopování?No my sme se to učili ve škole, ale už si to vůbec nepamatuju.
A v tý Krči dělaj co všechno? Asi tam ty disky hodím. :wink: