disky
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
stačí to občas umýt teda alespoň mě se u bývalé 2101 na diskách osvědčila klasická bílá barva na radiátory - zůstala pořád krásně bílá.Marosqo píše:lebo hlavne vpredu ,teda aspon mne stale zcernali a vidno na nich prach ,proste vsetok bordel
Mimochodem dnes jsem -snad omylem- náhodou zahlédl na sídlišti v Roudnici n.L. mojí bývalou 2101 její stav je žalostný ale kola jsou stále krásně bílá.
Ale jinak je to hrozný pocit - uvědomit si - tento šroubek jsem tam dával já, na této sedačce před 15-ti lety sedávala moje babička ...... atd. a teď je to pojízdný vrak
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Tento pocit znám! Když Jsem prodal v.r.1995 svoji legendární 2102 kterou sem po prodeji obrečel a která mě za 12let denního ježdění(celkem cca 490 000km)nikdy nikde nenechla znovu viděl po třech letech ,Tak mi bylo opět úzko. Pak jsem Jí už nikdy nezahlédl. Píši to dnes a mám slzy v očích! Kdýž si vzpomínám...........!Michal Pokorný píše:Ale jinak je to hrozný pocit - uvědomit si - tento šroubek jsem tam dával já, na této sedačce před 15-ti lety sedávala moje babička ...... atd. a teď je to pojízdný vrak
Ještě možnost našopovat hliníkem a přes to lak i po 11letech super!
K těm kolům: když to mažete štětkou, tak v těch rýhách co tam po ní zůstanou se usazuje prach a bordel, proto to je hned špinavé. A když se to meje, tak se ta špína nedá pořádně dostat pryč. Proto sprej!!! když to stříkneš formexem antikoro, jako základem, pak eště jednou, a nakonec 2 nástřiky barvy na disky kol, je to bomba. Vím, o čem mluvím. A když chceš mít jo sichr, hoď přes to bezbarvý lak na disky kol, který má extrémní tvrdost a vydrží kamínky, špínu a běžný bordel. Pak se nemusíš 5 let o kola starat.
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Saša:presne to co pises som zazil pri otcovej lade.predal ju v roku 96 a odvtedy ako by sa po nej zlahla zem.Aspon viem jak si sa vtedy citil ty
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Dnes jsem dostal tip jak chránit disky. V krči, těsně než se podjede jižní spojka, ve směru do centra od Thomayerovy nem. je malá odbočka do prava nahoru. Na ní vjedete a na konce je hala, kde disky opískují a žárově pozinkují. jeden disk stojí ca 250 Kč a je to tak na 10 let bez práce. Já to z jednoho zkoušel dostat kovovým kotoučem na vrtačce a nešlo to dobře. Takže našetřim a jedu to tam dát udělat. Přes tuto úpravu se dá dále lakovat a upravovat dle libosti. Lepší 100000x než komaxit.
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Neloupe, asi to nechali před komaxitem v něčem kyselejším zreagovat, nebo tam ten zinek třeba ani není . Po první zimě zadní kola jak nová, přední utrpěla pár kráterků od šutrů, ale nereznou. Jediné co orezlo, byly kraje děr pro náboje neb se škrábly stěny a spoj disk-límec v té štěrbině, tam je to ovšem normální neb tam se písek ani nátěr moc dobře nedostane. Vzhledem k tomu, že před úpravou byla kola rezavá jak liška jsem spokojen.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Podívej se, disky jsem dovezl do jednoho pneuservisu na repasi, tam mi panáček řekl, že tam co to pošle na to dají zinek + komaxit, disky vypadají v pohodě takže není co řešit. Co s tím nakonec dělali je ve hvězdách a vyzkoumat se to stejně v domácích podmínkách nedá, nezbývá než věřit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Vždy (nebo téměř - klobouk dolu pred blaznem kterej to cisti rucne) je třeba kolo opískovat kvůli odstranění drobné koroze a zbytků původních laků a potom máme
Varianty:
1) Šopování (strikane jako v Krci) + barva
+ dobrá antikorozní ochrana
- hrubý povrch
2) Zinkování (lázeň) + barva
+ skvělá antikorozní ochrana
- na zinku špatně drží běžné barvy, potřeba nátěru speciálem, pak povrchová barva = vyšší cena.
3) Komaxit - prášková barva
+ dobrý vzhled jednou vrstvou, slušná odolnost proti korozi a otěru
- v místě spoje "věnce" se středem kola se někdy stane, že barva nevyplní správně tu skulinu - neslije se a problémové místo je na světě, a sul v zime dokoná zbytek
4) Nástřik akrylátovou barvou
+ skvělý vzhled, možnost volby stejného odstínu jako auto, antikorozivní ochrana nižší než u předchozích....
- vzhledem k opískování nutnost nástřiku více vrstev nebo lépe plničem, takže vyšší náklady
5) Chromování
+ skvělý vzhled
- není věčné, kompletní ráfek se velmi obtížně připravuje (brousí) pod chrom, tudíž vysoká cena a možnost nedokonalosti v oblesti spoje věnce se středem
6) Natření štětkou
+ rychlost, nízká cena
- vzhled, protikorozní ochrana nižší
tak to vidíme my od VW
Varianty:
1) Šopování (strikane jako v Krci) + barva
+ dobrá antikorozní ochrana
- hrubý povrch
2) Zinkování (lázeň) + barva
+ skvělá antikorozní ochrana
- na zinku špatně drží běžné barvy, potřeba nátěru speciálem, pak povrchová barva = vyšší cena.
3) Komaxit - prášková barva
+ dobrý vzhled jednou vrstvou, slušná odolnost proti korozi a otěru
- v místě spoje "věnce" se středem kola se někdy stane, že barva nevyplní správně tu skulinu - neslije se a problémové místo je na světě, a sul v zime dokoná zbytek
4) Nástřik akrylátovou barvou
+ skvělý vzhled, možnost volby stejného odstínu jako auto, antikorozivní ochrana nižší než u předchozích....
- vzhledem k opískování nutnost nástřiku více vrstev nebo lépe plničem, takže vyšší náklady
5) Chromování
+ skvělý vzhled
- není věčné, kompletní ráfek se velmi obtížně připravuje (brousí) pod chrom, tudíž vysoká cena a možnost nedokonalosti v oblesti spoje věnce se středem
6) Natření štětkou
+ rychlost, nízká cena
- vzhled, protikorozní ochrana nižší
tak to vidíme my od VW
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No vida, dobrej tip. Protože jsem nic nemohl najít (ani u nás v pneuservisu nevěděl, že prej by sám potřeboval) tak jsem to spravil štětcem a syntetickou (industrolem) myslím je to S 2018. Schne tak 2-3 hodiny, má tudíž dost času na slévání a nějké tahy štětcem? Když je pod tím slušná základovka tak se mi výsledek líbí a tahy nevidno. Odstín hliníková, musí se tomu dát trochu lásky pochopitelně. (po cca 10 minutách rozehnat případné stejkance)Nemo píše:No to je parádní tip! Já se pořád nemohl dostat k tomu, abych to někam odvez na opískování, než to dám namočit do zinku, a tady to udělají obojeladalover píše:disky opískují a žárově pozinkují.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Je zde někdo kdo by mi dokázal vysvětlit co je to to šopování?No my sme se to učili ve škole, ale už si to vůbec nepamatuju.
A v tý Krči dělaj co všechno? Asi tam ty disky hodím.
A v tý Krči dělaj co všechno? Asi tam ty disky hodím.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch