uzávěrka
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
To ovládání lanovodů podtlakem nebo poloautomat?Muzes to nejak prosimte rozvest?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Vymíšlet to tady a teď nebudu.Napadlo mě to v souvislosti se skoušeným poloautomatem.
V principu je to stejné! Já jsem posilovačem brzd přes elektro pneumatický ventil ovládal spojku.pomocí podtlaku .síla vivinutá posilovačem je velká je dána plochou membrány x podtlak (cca -0,7ata) a přes páku je možné ovládat brzdy.
Mechanika a elektronika by se musela vyřešit ale to je banalita.
Blíže v Jedovnici.
V principu je to stejné! Já jsem posilovačem brzd přes elektro pneumatický ventil ovládal spojku.pomocí podtlaku .síla vivinutá posilovačem je velká je dána plochou membrány x podtlak (cca -0,7ata) a přes páku je možné ovládat brzdy.
Mechanika a elektronika by se musela vyřešit ale to je banalita.
Blíže v Jedovnici.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!