Stránka 2 z 2

Napsal: čtv črc 19, 2007 12:23
od Dobi
Tak sleduji Vašátororvo trable. Že je zasr.... chladič je jasný. Vlastně nejen chladič, ale všechno. Mám pocit, jestli dřívější pan majitel nesmíchal nějaké dvě ( nebo víc ) chladící směsi, které se prostě nemají rády. Mě zaráží ten oranžový srak! Neudělalo to tam, náhodou nějaký železitý ( železnatý) chelát a aby náhodou nechybělo někde kus ( třeba ) bloku! U 120 mi kdysi fridex prožral na 4. válci blok, ale ten byl hliníkovej, myslím. Tady to je litina? Jo? Ten ocet bude asi lámání chleba, ale co takhle zkusit něco do UT? Co třeba Inhikor, pokud se ještě dělá.

Napsal: čtv črc 19, 2007 12:26
od dusin
Mám v práci sanitizer a podobný sračky co se lejou do laserů.JE mezi tim i chemikálie pro čisticí cyklus.Žere to snad všechno napadený.Tak jestli chceš,tak to můžem zkusit.Ale nezaručuju,že to ten chladič přežije.

Napsal: čtv črc 19, 2007 13:29
od Ivo
Mi v práci servisáci čistili chladič sodou.

Napsal: čtv črc 19, 2007 20:08
od Stanley__001x
Vysral bych se na to, možná ještě tak techniku made by Majo, ale lejt tam nějakou sračku... Na to bych se uflák buď rád že ti motor vaří jen ve velkým horku a z vozejkem to není nic tak strašnýho, neteče ti chladič a nějaká ta sračka z toho vždy poteče, jestli si někdy odvzdušňoval nebo předělával topení tak víš co z toho teče !

Napsal: čtv črc 19, 2007 20:15
od Dobi
Stanley sice napsal, že nějaká ta sračka z toho vždycky poteče, ale to, co je vidět na Vašátorových fotkách už snad není ani sračka. Já nevím, ale asi bych to řešil vymontováním chladiče a možná jen horkou vodou skrz něj a motoru bych dal krystýr hadicí. Mám pocit, že použití nějaké chemie by asi vedlo k likvidaci chladiče.

Napsal: čtv črc 19, 2007 20:46
od Pisty
A co tak niaku velku nadobu - velky hrniec - do neho polozit ten chladic dat to na sporak nech ta voda dobre vrie a potom mu pomoct tlakom vody a pridat trocha octu. Podla mna urcite pomoze. Nedavno som robil generalku mojho chladica a ocot pomohol. Len som mal prezrate tie lamely co odvadzaju teplo - to som uz neriesil. Ale tie boli prezrate uz pred tym.
Inac ziadna sracka s toho netiekla len taky zhrdzaveny vodny kamen co sa podobal vlockam.

Chladic funguje dobre a afto sa aj tak v tomto teple trocha hreje viac. Ale neprehroci magicku hranicu a to som isiel 400km s 5timi osobami a plnym kufrom.

Napsal: čtv črc 19, 2007 21:19
od Vašátor
Mno, osobně mi přijde, že bývalý majitel snad ani fridex neměnil. Když jsem to vypouštěl poprvé, moje první myšlenka byla: "ty vole to je snad ještě původní" ..... majitel v zimě nejezdil.
A abych se na to vykašlal, to prostě nejsem já 8) . Musí to být perfektní. jak jsem již psal: nejsem škodovkář, abych v létě musel pouštět topení!

To Dobi: Dobrej nápad! Něco do UT by určo mohlo pomoct. Blok motoru je litina, starý topení bylo taky z litiny, takže určo něco na průplach bude :-). Zítra odjíždím na Slovensko, až se vrátím, zkusím to :-)

To Ivo: Vidíš to, to mě nenapadlo. Technickou sodou jsme čistili starý karburátory a bylo to naprosto supr! Dík za radu :wink:

To Dusin: Pokud nepomůže méně choulostivá varianta, obrátím se na tebe :wink:

Napsal: pát pro 21, 2007 09:10
od mirecc89
a možem sa spytať keď už novy chladič tak aky a za koľko? mam karoseriu okruhlej rady.
a čo popri to ešte by bolo vhodne vymeniť?

:roll: