Stránka 2 z 2
Re: ,?
Napsal: ned črc 22, 2007 21:39
od Vašátor
Štěpán Getsko píše:Sid píše:A nedajú sa otáčky na sytiči niejako nastaviť?
Je tam tokový táhýlko, které vede od přívěry sytiče do škrtící klapky první komory. Zkus s ním si nějak pohrat. S tim táhlem si pohraj v duchu, že ho víceméně víc narovnáš.
Mno, tak do tohoto bych radši nevrtal!!!!!
Klapka sytiče se nastavuje dorazem v membránce. Jak je membrána pro sytič, je v ní našroubovaný šroubek a pod ním se skrývá malý "červík" - další šroubek, kterým se seřizuje otevření klapky - respektive doraz pro podtlakové ovládání klapky.
Prostudovat toto a musí to být jasné!
obr.62 , č.69
http://ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/91.htm
a seřízení obr.65
http://ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/95.htm
k
Napsal: pát črc 27, 2007 22:15
od Sid
Jasné, chápem Vás oboch.Najprv som síce celkom nepochopil o čom hovoril Štěpán, ale keď som pozrel na karbec pochopil som tomu.
Tú membránku nastavovať nemusíme, lebo podľa Tumy je to v poriadku. Problémom boli tie tesnenia pod karburátorom a zle nastavená hladina v plavákovej komore. Po odstránení problémov som vytiahol sytič cca 1 cm a Katka chytila na prvý šup a držala si 2000 ot.
Ale ešte to nieje celkom ok, lebo niejak nechcel ísť nastaviť voľnobeh a až po 2 hodinách sa to podarilo ale nieje to ešte ono- niekedy po prudkom ubratí plynu skape a voľnobeh nieje ešte ustálený. Asi to ešte troška doladíme. Však aj tak po vyjazdení benzínu z nádrže-cca 20 litrov bude len čakať na zimnú go, takže rozsiahle kontroly nemajú zmysel.
Napsal: sob srp 04, 2007 14:07
od jakke
neví někdo kolik by měla lada 21044i mít na volnoběh otáček
Napsal: sob srp 04, 2007 14:13
od Jelen
kolem 800
Napsal: sob srp 04, 2007 16:29
od Maysner
jj. kolem 800. ale me ta potvora momentalne drzi 400-500
Napsal: sob srp 04, 2007 17:35
od jakke
to máš dobrý ta moje šla do 1100
Napsal: sob srp 04, 2007 17:39
od Tommel
Dobré to Maysner moc nema, chod motoru je při takových otáčkách nepravidelnej
Napsal: sob srp 04, 2007 18:34
od Maysner
se s tim neda parkovat bez plynu
posrany icko. ani orezanej filtrbox nezkousne
Napsal: sob srp 04, 2007 18:38
od jakke
a máš plin hodně citlivej na dotek
Napsal: úte zář 04, 2007 18:38
od Sid
No a mám zas problém
Nejde nastaviť voľnobeh ( je len tak biedne a po prudkom pridaní plynu chcípne.) Taktiež to niejako dymí z výfuku.K tomu voľnobehu: tryska je prefúknutá
Napsal: úte zář 04, 2007 21:00
od Cory
Predstih je dobry?Nastavovanie volnobehu je dost nachylne na hodnotu predstihu (vlastna skusenost).
g
Napsal: čtv zář 06, 2007 18:30
od Sid
Ani neviem. Do motora moc niesom, ja som skôr na karosériu, interiér a rôzne detaily. Ako sa dá zistiť, či je dobrý predstih, prípadne ako ho nastaviť
Napsal: čtv zář 06, 2007 18:49
od Cory
Jediny sposob ako presne nastavit (skontrolovat) predstih je pouzitie stroboskopickej lampy (ktoru bohuzial nemam
)
r
Napsal: čtv zář 06, 2007 19:26
od Sid
No čo už. Asi to len šupneme do garáže a s motorom sa budeme babrať až po rekonštrukcii.