Stránka 2 z 3
Napsal: čtv čer 21, 2007 15:30
od Štěpán
S M6 závitem je tam jedina - tahle na odtok!!!
A 3mm - třeba myslel 3mm jako vnější průměr?!

Napsal: čtv čer 21, 2007 15:48
od Little Red Riding Hood
Štěpán Getsko píše:S M6 závitem je tam jedina - tahle na odtok!!!
to není až tak pravda, ta podtlaková je taky M6....
Napsal: čtv čer 21, 2007 15:58
od Štěpán
Pokuď myslíš podtlak na brzdy,tak to bude něco kolem 14mm ale pokuď myslíš na nucenej běh naprázdno pro Ozona, tak to ti neřeknu jistě, ale zas na druhou stranu pokuď má 2103 z roku 1975, tak to v tý době ještě ozon byl někde na houbach

Napsal: čtv čer 21, 2007 19:03
od Little Red Riding Hood
jj mluvim o tom nátrubku na podtlak..
Napsal: pát čer 22, 2007 05:34
od Drobek81
sak muze mit menene potrubi...a na ten podtlak je to tez M6...to bylo prave zavadejici, stejne jako popsane umisteni...Navic sani z auta na LPG ma nekde pridanej vyvod na podtlak tak by to tam mohl nekde mit...
Napsal: pát čer 22, 2007 08:08
od Luděk Ondrůch
Vzhledem k tomu že psal že po nalití trochy benzínu do potrubí ten benzín vytéká tím vyústěním na výfuk, tak určitě myslel tu odtokovou trubku. Ostatní vývody jsou z boku popřípadě s horní strany potrubí, takže aby to teklo tama tak by tam musel toho benzínu nalít kýbl.
Napsal: pát čer 22, 2007 08:10
od Drobek81
L O: vidis, toho sem si nejak nevsimnul...

Napsal: pát čer 22, 2007 09:25
od Michal Pokorný
A vypadá to, že má tu trubičku ulomenou a zbyla mu tam jen ta matice s dírou (také se mi to kdysi povedlo ulomit)
Napsal: pát čer 22, 2007 10:32
od Little Red Riding Hood
Drobek81 píše:Navic sani z auta na LPG ma nekde pridanej vyvod na podtlak
to je vývod kvůli sytiči ne??.. byvá většínou z horní strany sání a to buď na 1, nebo 4 válci..
Napsal: pát čer 22, 2007 10:34
od Jirka 2103
Tak vskutku to je ta která je na tom obrázku červeně orámovaná
ten průmě 3 mm - je to vyrobené z nějakého 6 hranného kusu tyče, která má na jednom konci závit M6 a skrz tuto celou "tyčku" je díra průměru cca 3mm. Snad jsem to vysvětlil pochopitelně
Ale nejde z ní žádná zahnutá hadička jak je na tom obrázku malováno....

Napsal: pát čer 22, 2007 11:02
od Luděk Ondrůch
ta trubička co z ní má vézt se docela často láme
Napsal: pát čer 22, 2007 13:14
od Little Red Riding Hood
nová stojí pár kaček, našroubuješ a ohneš..
Napsal: sob čer 23, 2007 09:44
od Jirka 2103
Aha, tak díky moc.

nějakou tu trubičku tam dám a ohnu.
Napsal: pát srp 10, 2007 20:50
od Liborec
Luděk Ondrůch píše:Pokud myslíš to červeně orámované, tak ta trubička slouží k odvodu kondenzátu ze sběrného potrubí. Rozhodně ji neucpávej!
Tak vy odbornici to je kanalek kterým vyteče ven přebytečný benzín když neni nastartovaný motor a benzin by tekl do valcu tak teče ven. ale je tam při montovana taková trubička jestli tam neni tak to muže mas k čemu to tam vlastně je.
Re: Díra v sacím potrubí
Napsal: pát srp 10, 2007 20:52
od Liborec
Štěpán Getsko píše:Vladimír píše:Zdravim
Včera jsem tak drobně pracoval v motorovém prostoru a zjistil jsem jednu takovou velmi zajímavou věc - díru v sacím potrubí se závitem M6 do kterého je zašroubován nějaký "nipl" s kuželovým závitem a asi trojkou dírou v něm nakrz
Může mi někdo říci co tímhle chtěli soudruzi říci? Je přímo pod přípojkou hadice k posilovači brzd. A vypadá to jako originální díl, ne nějaký homemade

A v Tůmovi jsem o něm nic nenašel....
Určitě to souvisí s vlastním sacím prostorem, zkousil jsem do sacího potrubí nalít něco benzínu a vytékal odtamtud, a to prímo na výfukové potrubí....
Dík za odpovědi. Jo, je to LADA 1500, rok 75
Tahle trubička tam musí být. Dokonce se ani nesmí zaslepovat a to proto, že konstruktéři při navrhování karbu brali v úvahu i přisávání vzduchu touhle trubičkou.
Ta trubička slouží předevšim k tomů, aby se neuchlastal motor v zimě při startování. Někteří jedinci totíž se říděj tím, že napumpujou akcelerační pumpičkou litry benzínu, aby to vůbec nakopli - a uchlastaj to. Proto je tam ta trubička, která je napojena v sacím potrubí na takovou malinkou prohlubeň. Tím pádem přebytek benzínu odteče ven a ne do válcu, aby vyskratovali svíčky.
No konečně jeden odborník
Taky jsi někdy začínal, tak se tak vyjadřuj, nenarodil si se jako odborník, navíc se tu všichni snažili pomoct. A.