Stránka 2 z 3

Napsal: ned čer 10, 2007 10:34
od Marek89
indukcna cievka je chybna, lebo ked mam pripojeny otackomer a pripojim svetelnu skusacku na kontakt kde je otackomer, tak motor zdochne. na druhej indukcnej cievke ide motor dobre, aj ked pripojim skusacku, stale ide. len otackomer je v klude na 0 ot./min. po pridany plynu sa pohne otackomer.

Napsal: ned čer 10, 2007 20:46
od hornak.active.sound
ja bych vse nepotrebne odpojil,a nechal zapojene klasicky bez otackomneru. Podle toho co se pise,bych videl zradu v kondiku a mrknul bych na odtrch kladifka,pokud je velka vule v hrideli rozdelovace tak muze bejt kladifko sepnuto casteji ,nez je zdravo.Tento problem sem mnel onehda i ja.

Napsal: čtv čer 14, 2007 08:27
od Marek89
uz je to ok, je vymeneny prerusovac a kondik na rozdelovaci a dana nova indukcna cievka. teraz mozem ist 40km/h na 4 rychlosti, bez toho aby s autom trhlo. dakujem kazdemu kto mi radil.

Napsal: ned srp 26, 2007 10:31
od Marek89
Už zase mam problém, otáčkomer prestal ukazovať hodnotu voľnobehu, je na 0, keď pridám tak otáčky stúpnu na cca 1500ot./min hoci podľa zvuku počuť, že motor ma viac otáčok. Káble k sviečkam mám tvrdé červené káble, jeden sa dokonca vytiahol z koncovky čo ide na sviečku. Celkovo sa mi zdá, že motor ide divne, lebo cítiť, že spaľuje ináč ako predtým. Keď som ho štartoval a naskočil mi, po pridaní plynu niečo strelilo. Tak neviem čo to mohlo spôsobiť. Začínam si myslieť, že odchádza rozdeľovač. Veď je nepredstaviteľne, aby som motor nastavoval každé 3 mesiace, lebo tak sa mi zdá akoby sa sam rozlaďoval.

Napsal: ned srp 26, 2007 13:54
od Jirka 2103
A máš dobrý předstih?

Mě na 03 pomohlo že jsem udělal přídavné kostření rozdělovače - kousek drátu od zadního šroubu kontaktů přerušovače na jeden ze šroubů co drží tu desku v tělese rozdělovače, a pak ještě drát od šroubku kondenzátoru někam kvalitně na kostru

Jo, a ještě ten kondenzátor - jsi tam dal nový z mototechny? pokud jo možná to je jím, měl jsem s nimi taky problémy,...

Nakonec jsem tam dal prastarý kondenzátor TESLA původně pro škodovku a od té doby maximání spokojenost

kdyztak ti o tom muzu jeste povypravet vecer na icq..

[ Komentář přidal: Majo: po srpen 27, 2007 18:53 ]
clovece aj rozmyslas?? keby si mal spatne ukostreny rozdelovac, tak by si mal spatne ukostreny aj motor a tym padom by to ani nestartovalo

Napsal: ned srp 26, 2007 15:30
od Marek89
Predstih a odtrh bol nastavený v júni (červen). Kondik je origo ruský z firmy AP centras z KE.

edit: Išiel som vyskúšať auto, motor bol studený išiel v pohode. Po cca 3km začalo s ním trhať, asi v polovičke cesty (cca 1,5 km od domu), začalo auto strieľať (tupý zvuk a sivý a troška čierny dym z výfuku). Po návrate domov išiel motor na 3 valce, po poriadnom vytočení išiel na 4 valce a potom zase na 3 valce. Ešte mi je toto divné, že keď išiel motor na voľnobeh, tak 2x preblikla kontrolka mazania.

Napsal: pon srp 27, 2007 21:02
od Dusan
Hmmm divne .... o tom kondiku by som aj mal pohybnosti :) treba premerat.... vsetko skontrolovat :)

Napsal: úte srp 28, 2007 21:12
od Stanley__001x
Že na volnoběh mi prosvicuje kontrolka celkem pravidelně, zvášť jestli tě jde na tři válce,tak má nižší otáčky jak na čtyry, takže i nižší tlak oleje, hlavně když po roztočení zhasne....
K tomu proč to jede jenom na tři válce a po roztočení se chytne i ten 4tý, bych viděl na kladívko nebo výčko rozdělovače, taky ložisko dokáže pozlobit, občas ok občas ko, podle otáček motoru- odstředivá regulace :? , jinný by to bylo kdyby se ten čtvrtý válec chytil jenom v tahu nehledě na otáčkách, to by byl dojebanej motor nebo nejméně hlavy či její těsnění...

Napsal: úte srp 28, 2007 21:40
od Marek89
Zle nastavený podzápal a vymenený palec.

Napsal: úte srp 28, 2007 22:19
od janci
Marek89 píše:dlho som sa netesil, zase to zacalo robit, indukcna cievka je velmi horuca, odpor ma 4ohm. dal som aj druhu zo S120, ta ma odpor 2ohm.
BTW na zigulaku moze byt indučka zo škodovky?..
Je nejaky dovod prečo je na zigulaku s ina? :?:
Thx

Napsal: stř srp 29, 2007 05:08
od Marek89
janci píše:
Marek89 píše:dlho som sa netesil, zase to zacalo robit, indukcna cievka je velmi horuca, odpor ma 4ohm. dal som aj druhu zo S120, ta ma odpor 2ohm.
BTW na zigulaku moze byt indučka zo škodovky?..
Je nejaky dovod prečo je na zigulaku s ina? :?:
Thx
Dáva asi o 2 až 3V na výstupe viac.

Napsal: stř srp 29, 2007 08:41
od Roman
:shock: vystup z indukcnej cievky sa pohybuje radovo v kV (t.j. 1kV=1000V) a byva ich tam tak 14 az 19. Takze tie tvoje 2 - 3V by asi vela nezavazili :lol: Jedine, ak si myslel 2 - 3kV. Inac do Lady mozes v principe pouzit akukolvek indukcnu cievku, ktora je urcena pre rozdelovac s mechanickym prerusovacom. V skodovkach (od nejakeho roku vyroby) sa pouzivali cievky s vyssim prevodom a predradnym odporom. V trvalej prevadzke isla s predradnym odporom, pri startovani sa za ucelom kratkodobeho zvysenia napatia predradny odpor premostil spinacom v starteri. Asi najlepsia cievka, ktora sa dala kupit v casoch fungovania Mototechny, co sa tyka prevodu, indukcnosti a teda aj vystupneho napatia je cievka, ktora sa pouzivala v automobiloch Tatra 603.

Napsal: stř srp 29, 2007 18:36
od Marek89
Ja už nechápem čo je s tým autom. V pondelok bolo v oprave, dnes už ostal stať cca 3km od domu. V princípe to isté, prestal ísť jeden valec, dusilo motor a nakoniec sa ani nedal naštartovať. V júni som menil kladivko, kondenzátor, indukčnú cievku, palec a viečko rozdeľovača. Najazdilo sa cca 2000km a ukázali sa tie isté problémy a čo je najhoršie otáčkomer odišiel do "večných lovíšť", vystrelil do 5000ot./ min a potom pád na 0. Už nereaguje ani na ťuknutie. Ak je ešte nejaký mechanik z KE a okolia (okrem Dušana) tak nech sa mi ozve cez PM. Ďakujem.

Napsal: stř srp 29, 2007 19:12
od Jirka 2103
Ano, já do naší lady dal zapalovací cívku ze Š120 s předřadným odporem a zapojil ji za pomoci relatka tak jak má být, nějaké zlepšení oproti původní žigulské cívce tam je, hlavně teplé to je o něco ochotnější´naskočit i když žádná sláva stejně to není...


Marek89 : co je zač ten kondenzátor? Jestli je nový z motechny může to být jím. :roll: Taky jsem jeden takový měl. Ten letěl..

Napsal: stř srp 29, 2007 19:15
od Marek89
Jirka 2103 píše:Ano, já do naší lady dal zapalovací cívku ze Š120 s předřadným odporem a zapojil ji za pomoci relatka tak jak má být, nějaké zlepšení oproti původní žigulské cívce tam je, hlavně teplé to je o něco ochotnější´naskočit i když žádná sláva stejně to není...


Marek89 : co je zač ten kondenzátor? Jestli je nový z motechny může to být jím. :roll: Taky jsem jeden takový měl. Ten letěl..
Neviem či je z mototechny ale viem, že bol kúpený vo veľkosklade s ND na LADU.