Stránka 2 z 3
Napsal: pon kvě 28, 2007 19:26
od Karl 2101
nevim jak na to
Napsal: úte kvě 29, 2007 06:02
od Luděk Musil
Napsal: úte kvě 29, 2007 07:03
od Drobek81
Lamela stoji par stovek,nevyplati se rozhodne davat stara...to ze to prokluzuje jen na 4ku je jasna znamka toho, ze se nekde lehce zacal dotykat nejakej nytek...na 4ku je pro spojku tezkej prevod, musi prenest nejvetsi kroutici moment-na nizsi rychlosti by to taky zacalo delat, postupne by to pak proklouzlo na 3,2,1 stop, odtah, vymena setrvaku, lamely a pritlacaku...ono totiz to prokluzovani je vrazdou pro setrvak a pritlacak...pokud se s tim jezdi dal tak pak se to prodrazi..proste to vymen zavcas a budes mit pokoj...
Napsal: úte kvě 29, 2007 16:31
od hornak.active.sound
Gdyz uz je rec o spojce,jakou asi silou vam jde jeji pedal?? Ja posledni dobou jezdim sluzebne s Feldou a Fiatem a po sichte mi nejak nejde do nohy LAADA.Je to jen pocit,nebo mi de fakt spojka jen pouzitim vjetsi sily??? Dycky pri presednuti do LAADI auto 2x skubne a motor stoji.
Napsal: úte kvě 29, 2007 18:24
od Myso
to sa neda porovnavat, ja som formana cele leto soferoval vo flip-flopoch, v lade si to nedovolim
spojka v lade je o hodne tvrdsia ako v inych autach, ale zalezi aj kus od kusu, hlavne na pritlacaku... ked mas nebodaj SACHS tak je to este 3x tvrdsie...
Napsal: úte kvě 29, 2007 21:18
od dmatej
Spojka - nejtvrdší má 2107, u 2101 jde naopak lehčeji než u feldy (o takovém Renaultu 19 už ani nemluvě).
S tou pomocí siláka jsem myslel právě někoho, kdo tu převodovku položí na hrudník a pak jí tam zvedne. Já na to neměl.
Napsal: stř kvě 30, 2007 12:38
od Majo
najhorsie je zistit ktory pritlacak pouzit ked ich mam doma asi 8 a ani srnka netusi, ktory je z coho. Hlavne aby to nepreklzovalo a neslo moc tazko

Napsal: stř kvě 30, 2007 13:41
od Marek
Obecně platí, že kapalinou poháněné vypínací systémy spojky pracují malinko více ztuha než převody mechanické. Například já se v Galaxy nadřu jako vůl a v Ladě mi spojka chodila měkce jako u Feldy. Ale záleží to na mnoha okolnostech.
To hornak.: Zkus vyměnit kapalinu ve spojce, možná se to zlepší.
Napsal: stř kvě 30, 2007 13:42
od Vašátor
dmatej píše:S tou pomocí siláka jsem myslel právě někoho, kdo tu převodovku položí na hrudník a pak jí tam zvedne. Já na to neměl.
Já zase neměl na to, abych ji tam alespoň trochu přišrouboval

Napsal: stř kvě 30, 2007 13:59
od Luděk Musil
Vono je to problém

.
Než tam tu převodovku zvedneš, postupně se trefit do první díry (v přítlačáku), druhý díry (v lamele), třetí díry (v klikovce a navíc na tisícihran v lamele) ..... a potom ještě najít sílu udržet tu převodovku na jedný ruce (aby sis mohl druhou špinavou prackou vyhrábnout mastnej bordel z očí) pak našmátrat nějakej šroub a ještě najít správnou díru a zatočit ho aspoň na 2 závity (obvykle se v půli prvního závitu kousne) ........ uuuff - než jsem to napsal tak jsem se zpotil a ruce mě bolí, jako bych právě ležel pod autem

a zvedal nějakou zk......ou převodovku

. L.
Napsal: stř kvě 30, 2007 14:05
od Marek
Luďku, přesně vím, o čem mluvíš !!!
Napsal: stř kvě 30, 2007 14:54
od Vašátor
Luďku, fuj! Až mě z toho rejplo v zádech

Napsal: stř kvě 30, 2007 19:54
od Majo
tak tomu hovorim povzbudenie pred zajtrajsim zakladanim prevodovky
az ste ma odhovorili, necham si to na vikend
akurat je extrem triafat sa do tych dier bez pripravku - vystredovacieho trna. Ale aj to sa da

Napsal: stř kvě 30, 2007 20:13
od Nemo
Taky jsem pod autem hekal s převodovkou na prsou, a pak mě napadlo, proč já vůl jí nehodim na hever - žraloka! A taky že jo, šlo to jako po másle, zívačka.
Bejt kuřák, tak to určitě dělám s cígem v koutku a lahváčem v pravý ruce.

Napsal: stř kvě 30, 2007 20:31
od Dawid
A o heveru a skateboardu uz jste slyseli, gentlemani?

) takhle se to dela v jednom
(jenomze si clovek udela takovouhle wifikundaci a pak prehledne dva srouby a paci to dolu i s tim krycim plechem a nadela v nem diry :/ )