Stránka 2 z 2

Napsal: úte kvě 15, 2007 18:58
od janci
Little Red Riding Hood píše:kdyby byl mrtvej termostat, tak by teplota bud rychle rostla, nebo naopak by trvalo déle než by se prohřál.. ale po nějakých například 5ti hodinách jízdy už by musel být motor prohřátej..
praveze,ked mne odisiel termostat. tak sa mi motor nekonecne dlho zohrieval,a pri rychlejsej jazde nemal ani pracovnu teplotu.

Napsal: stř kvě 16, 2007 08:07
od Marek
Samozřejmě, protože voda i zastudena protéká chladičem, což způsobuje, že se za jízdy není schopna ohřát, protože i když se malinko ohřeje, ostrý nápor vzduchu protékajícího jízdou skrze chladič ji okamžitě sníží teplotu.
Motor s otevřeným termostatem se za jízdy nikdy není schopen ohřát na více než 50°C.
Jakmile zastavíš a motor budeš držet v provozních otáčkách na místě (tedy kolem 3000 rpm), motor se bez problémů po chvilce ohřeje až na provozní teplotu 90°C. Ovšem jakmile se rozjedeš, teplota velmi rychle klesá.

Napsal: stř kvě 16, 2007 13:50
od Little Red Riding Hood
OK.. podniknu pár náležitých úkonů a dám vědět...

Napsal: stř kvě 16, 2007 14:28
od Michal Pokorný
Little Red Riding Hood píše:psal sem že sahara se spouští na přechodu bílá-zelená... otázkou je jak moc se dá budiku věřit.. (nicméně ted mě něco napadlo.. :lol: mam doma novej budík teploty z 03)... vyzkoušime..
No, tak na mojí 21044 se teplota neustále drží na přechodu bílá-zelená , jen když dlouho stojím nebo je pořádné vedro tak to vleze tak 1- 2 mm do zeleného, ale to už se zapne sahara, ale ruku bych teda na tom víku dlouho neudržel. Máš to nějaké divné, ještě mě tak napadlo- zkoušel na tom víku udržet ruku i někdo jiný? :P

Napsal: stř kvě 16, 2007 15:00
od Little Red Riding Hood
Michal Pokorný píše:zkoušel na tom víku udržet ruku i někdo jiný? :P
yo!! :mrgreen: