Stránka 2 z 2

Napsal: úte dub 10, 2007 07:30
od Roman
Tak, tak a niektore jednoduchsie elektronicke zpalovania, bez obmedzenia prudu cievkou zabrania :P prehrievaniu cievky tym, ze v nich pri dlhsie zapnutom zapalovani odide spinaci trazistor a je srandy kopec....

Napsal: pát dub 13, 2007 15:01
od MZ
Nemo píše:
EMI píše:jaká páčka??
No, ono, zapoměl jsem, že mám reduktor ještě postaru montovaný-na přepážce, takže se na něm brždění projevuje mnohem víc, než u dnes standartních montáží.
Mix na přepážce? Podle mě je to leší varianta než podélně s autem vedle rozdělovače... Vždy jsem to měl tak a bylo to OK.

Napsal: ned dub 15, 2007 21:38
od janci
Nemo píše: A mimochodem, chcípání při prudším brždění jsem odstranil tím, že jsem v reduktoru odlehčil tu delší/těžší stranu plechové páky, která spojuje membránu s ventilem. :wink:
A pri benzine sa to da ako odstranit. Ked je studensi motor a prudko zabrzdim sa niekedy stalo,ze zdechol motor.

Napsal: pon dub 16, 2007 08:43
od Marek
janci píše:A pri benzine sa to da ako odstranit. Ked je studensi motor a prudko zabrzdim sa niekedy stalo,ze zdechol motor.
To se odstranit nedá. Jste, pánové, zmlsaní moderními stroji!!! Na Ladách není automatická regulace nebo stabilizace volnoběhu, takže prostě a jednoduše řečeno - nejde to. Dokud voda i olej nemají 90°C, volnoběžné otáčky jsou nižší než mají být - to je zákon fyziky.