Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Jo je to tak ze kdyz stojim v kolone 15 minut tak ventilator sepne:-.) a ne jen jednou. Termostat mam novej, pri normalni jizde mimo mesto drzi teplotu uplne v pohode. njenze to vicko se mi zatim vzdycky nejak tim teplem zdeformovalo a prestalo tesnit... dam vedtet po tydnu jezdenis tim stazenym vckem pomoci hadicove spony
Ted mě upadly obě plastová kolena u LPG reduktoru BRC. Ten LPG krám musí z auta! Klika, že to jen kapalo a všimnul jsem si toho podle louže pod autem. Kdyby to odpadlo při jízdě úplně, vytekla by mi všechna voda.
LPG mechanik mi říkal, že ty kolena obyčejně odpadnou cca po dvou letech, že je to prý u BRC normální.....
A tak mě napadá, Jiří, nemáš ten problém s vodou někde v okolí reduktoru? Nemůže Ti to jít do motoru třeba přes membránu reduktoru?
LPG mechanik mi říkal, že ty kolena obyčejně odpadnou cca po dvou letech, že je to prý u BRC normální.....
A tak mě napadá, Jiří, nemáš ten problém s vodou někde v okolí reduktoru? Nemůže Ti to jít do motoru třeba přes membránu reduktoru?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Saklousi ty kolena jsem asi pred 2 mesicema menil.. jedno trochu utikalo , tak jsem dal nove o krouzky a pak to jedno koleno ruplo! kolena BRC stoji cca 24kc kus tak to neresim. koupil jsem si 2 a po 2 letech zas preventivne vymenim. Lepsi by bylo kdyby nebyly z plastu ale z mosazi. JO je to narez kdyz jedes a najednou ti chcije vsude voda(fridex) je to spis poctem km nez jen vekem.. mel jsem pri tom 70 000km a 3,5 roku. ted to tam na tuty netece!
To odpovídá. Mám tam ten reduktor cca 70000km a 2roky. Myslel jsem, že mi to teče okolo pásky, ale když jsem jí chtěl dotáhnout, tak mi to koleno upadlo pod tlakem šroubováku ještě než jsem s ním stihnul otočit. Druhé mi zůstalo v ruce, když jsem z něj sundával hadici, abych to spolu provizorně propojil. Tak jsem koupil cca půl metru hadice a dal jsem tam novou napřímo mezi klapku a termostat.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
tak odeslo druhe cerpadlo ostrikovace.. nemohl jse nejak najit neco jineho z renaulta tak mi nezbylo nez ten uplne zrezavely motorek nejak ozivit... zatim chodi, ale kouknu se po nejakem spolehlivem a odzkousenem produktu z vrakoviste:-)
po stazeni vicka expanzni nadobky uz voda neutika, jen to cidlo hladiny hlasi ze ma porad malo..
taky me sere spotreba oleje cca 0,5l na 2000km
po stazeni vicka expanzni nadobky uz voda neutika, jen to cidlo hladiny hlasi ze ma porad malo..
taky me sere spotreba oleje cca 0,5l na 2000km
no blby kus se da koupit o jakehokoliv vyrobce
http://www.danik.cz/skoda/servisy.html
uprimnou soustrast... nejsem sam.....
http://www.danik.cz/skoda/servisy.html
uprimnou soustrast... nejsem sam.....
Má to ten danik pekne sepsany. Myslim, ze financne a kilometrama jsem na tom cca podobne, jen se na Lade tolik neserou "dulezite" dily (tj. díly nutné pro jízdu)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Zdat všichni, je to u daníka počtení, podobně jsou na tom i naše služební fabiátoři a úplně mě dostalo toto"Auto bylo v pořádku, ale protože mě už dříve zlobilo hydraulické ovládání sklonu světel, nechal jsem si ho při této příležitosti opravit, rozuměj vyměnit. S překvapením jsem se ale dověděl, že se jedná o víceméně chronickou závadu a že kvůli netěsnosti se to prostě musí čas od času zkrátka vyměnit. Copak to nejde vyrobit, aby to těsnilo?"
Zde je krásně prezentováno, někým jiným než mnou, že u škody jde nějak ta inovace pomalu, ten stejný problém měly favority z 90. let.
U samary, která je 12 let stará to pořád funguje, to je u ruského vozu trochu divné.
PS: pro Anonyma. Děkuji Ti, že překrucuješ to co jsem zde napsal, aspoň každý kdo je v obraze pochopí jaký doopravdy jsi, že Speedy.
Hlavně hodně zdraví a úspěchů přeje Franta
Zde je krásně prezentováno, někým jiným než mnou, že u škody jde nějak ta inovace pomalu, ten stejný problém měly favority z 90. let.
U samary, která je 12 let stará to pořád funguje, to je u ruského vozu trochu divné.
PS: pro Anonyma. Děkuji Ti, že překrucuješ to co jsem zde napsal, aspoň každý kdo je v obraze pochopí jaký doopravdy jsi, že Speedy.
Hlavně hodně zdraví a úspěchů přeje Franta
Tak to je drsný. A já si myslel že Felcka je vcelku spolehlivé auto.Jiri píše:no blby kus se da koupit o jakehokoliv vyrobce
http://www.danik.cz/skoda/servisy.html
uprimnou soustrast... nejsem sam.....
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
no nemam cas to pocitat ale rekl bych ze na tom budu podobne:-)))
Skalousi mluv za sebe tzv dulezite veci.? mam novy starter, ventily , tesneni pod hlavou, prevodovku, vahu vzduchu, remenici na klikovce (je vycapna gumou a ta moje se nejak zacala drolit)... naposled to bylo jen tak tak ze auto dojelo do servisu, jindy s pomoci lana:-))) serizovani svetel mi funguje uz jen v omezenem rozsahu, hydrostel tam je 2 roky. Nepochybuju o tom ze nekde vydrzi pres 10let znam lidi s facekm kteri to meni pred kazdou technickou i takove co tam maji original z roku 89 (te prvni skupiny je drtiva vetsina)
co kus to unikat, kdyz jde o penize za opravu je jedno jestli je to lada nebo skoda...
Skalousi mluv za sebe tzv dulezite veci.? mam novy starter, ventily , tesneni pod hlavou, prevodovku, vahu vzduchu, remenici na klikovce (je vycapna gumou a ta moje se nejak zacala drolit)... naposled to bylo jen tak tak ze auto dojelo do servisu, jindy s pomoci lana:-))) serizovani svetel mi funguje uz jen v omezenem rozsahu, hydrostel tam je 2 roky. Nepochybuju o tom ze nekde vydrzi pres 10let znam lidi s facekm kteri to meni pred kazdou technickou i takove co tam maji original z roku 89 (te prvni skupiny je drtiva vetsina)
co kus to unikat, kdyz jde o penize za opravu je jedno jestli je to lada nebo skoda...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Starter mam taky novej, ale nepovazuju ho za příliš dulezitou vec.
Jezdil jsem bez něj týden, než jsem se dokopal k objednání do servisu.
Stačilo parkovat na kopečku.
Jezdil jsem bez něj týden, než jsem se dokopal k objednání do servisu.
Stačilo parkovat na kopečku.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
no souhlas... ja s nim taky jezdil asi tyden jenze starter mi odesel 2x poprve volnobezka a podruhe se roztrhnulo bremenove viko a to se vysypalo a zakouslo do setrvacniku. takze to bylo alespon v prvni fazi na lano nez jsem starter vytahnul i s tema strepama ven.. nakonec i bez te vahy vzduchu to jezdilo skoro normalne
Hydraulické naklápění světel
Hydraulické naklápění světel mi také nefunguje. Když jsem to koupil, tak se to alespoň trochu hýbalo, ale postupně to úplně vynechalo. Jeden pístek se už nevysunuje vůbec a ten druhý jenom z půlky. Aby světla nebyla spadlá (příliš sklopená při nezatíženém voze), nasadil jsem na pístky měděnou trubičku od topenářů, vniřní průměr 6 mm, vnější 8 mm a délka cca 13 mm. Tím dojde k naklopení světel do výchozí polohy. To je samozřejmě úprava natvrdo a nejdou pak dále klopit dolů. Je pravda, že na STK to kontrolují, ale po mně to naštěstí vidět nechtěli. Rovněž u předchozího vozu ZAZ Tavria jsem měl ten samý problém. Zajímavé je, že se vždy jednalo o český výrobek (AutoPAL).