Stránka 2 z 5

Napsal: úte dub 17, 2007 09:41
od Marek
jarus píše:Tak jsem ještě vyměnil vodní pumpu, neboť slzela, a tiše jsem doufal, že třeby byla přidřená. ale nebyla. Předstih jsem pošteloval dle ucha jako vždycky, a jsem tak na 11,5 litrech.to nic moc. ještě zkusím ventily, ale nevim jestli by to mohly tak takto ovlivnit. navíc motor vůbec nechce do otáček, a víc jak 110 na rovině z něj nevytáhnu. začínám mít podezření jestli mistr přede mnou nepopletl rozvody o zub. nebo by to neběželo bez potkání? :?:

Máš velký předstih !!!

Napsal: sob dub 21, 2007 20:45
od Laďuša
Hele klukové, mam takovej tupej dotaz.....je teoreticky nějak možný, aby si patnáctka brala 20 na sto? U auta, se kterým jezdil důchodce a emisema procházelo.....teoreticky bez zásahů.... Že to nejspíš někde protejká, mě napadlo, budu to muset zkouknout...A nebo blbě ukazuje palivoměr? To je taky nesmysl...budu tu díru muset najít...

jo - benzín :wink:

Napsal: sob dub 21, 2007 21:04
od Little Red Riding Hood
když ještě nemáš cit jak na ladu, tak je to docela možné..

jinak bych doporučoval zkontrolovat připojení palivové hadice ke karburátoru..

Napsal: sob dub 21, 2007 21:09
od Michal Pokorný
No, s tím citem to nevím, i kdyby někdo jezdil jako největší dobytek tak 20 l/ 100 km snad není možné dosáhnout?! Nějaká závada v tom asi opravdu bude.

Napsal: sob dub 21, 2007 21:56
od radek mb
NECHCI NIC ŘIKAT,ALE 20 NA 100 MI NEBRAL ANI mOSGAL,KTERÝMU KLOUZALA SPOJKA.tAKŽE NORMÁLNÍ TO URČITĚ NENÍ.

Napsal: sob dub 21, 2007 22:57
od Jelen
Mě to žralo 25/100 a bylo to tim, že se povolily vzdušniky v karbu a ještě sem se pošteloval v bohatosti. Jo a jestli budeš hledat díru, tak je docela možný, že ti rupla taková ta spojovací hadička co spojuje trubky pod autem, v místě kde je diferenciál, tam jak vylézá trubička od nádrže pod auto. Je tam takovej ohyb a je to řešený hadičkou. Už jsem to prasklý viděl.

Napsal: ned dub 22, 2007 07:01
od JmJ
Jestli je to auto, ktere posledni leta vice stalo nez jelo, tak bych mozna vymenil vsechny palivove hadicky a jejich uchyceni a podival bych se, jestli nepribyva oleje :-)

Napsal: ned dub 22, 2007 07:23
od zigulman
Taky bych se podival jestli neni derava nadrz :-)

Napsal: sob dub 28, 2007 23:37
od Laďuša
heh.....tak jsem se na to drobátko (opravdu jenom malinko mrknul, nějak je málo času a lenost taky udělá svý.. :oops: )... u palivový pumpy bylo drobet vlhko tam, jak začíná hadice ke karbu a taky byl od benálu elektromagnetickej ventil.....
Jo a když jsme u toho, co a kde jsou ty vzdušníky?? (prosím nekamenovat..)

Napsal: ned dub 29, 2007 09:21
od Štěpán
Když sundáš filterbox a povolíš šroubů co opevňujou horní díl karburátoru a sundaš ho, tak přímo v plovákový komoře jsou dvě trysky, a přesně ned nima jsou vzdušníky. Jsou to takový žlutý ( bronzovy ) šroubky s dírkou uprostřed. Neřeknu ti čísla těch vzdušníku, protože záleží na karburátoru, který tam máš. Jestli 2103 nebo 2106 ( najdeš to na spodním 3. dílu ze strany jak je kloubek ovládání plynu. Dobrý by bylo celej karboš rozmontovat do posledního šroubků, umejt v benzínu, profouknout vzduchem a trysky a vzdušníky pročistit párátkem nebo sirkou ( prostě dřívkem ) a smontovat to. Pak už jen dodatečně seřídit volnoběh a bohatost směsi ( volnoběhu ). Jo a ještě bych se kouknul na plovák a jeho výšku hladiny a jestli dobře těsní jehla.

Napsal: ned čer 17, 2007 00:31
od Slavek
25 l na 100 znamená, že to teče na silnic , jinak to není možné. Ale jinak pánové největší spotřebu dělá zaručeně ten prostřední pedál.Mám LADY 25 let ,sám je coby mechanik z AUTONOVY opravuji a znám na zpamět. Jinak mám 07 a jezdím za 8.6 LPG :lol:

Napsal: ned čer 17, 2007 18:50
od Blazzen
Slavek píše:25 l na 100 znamená, že to teče na silnic , jinak to není možné. Ale jinak pánové největší spotřebu dělá zaručeně ten prostřední pedál.Mám LADY 25 let ,sám je coby mechanik z AUTONOVY opravuji a znám na zpamět. Jinak mám 07 a jezdím za 8.6 LPG :lol:
Tak mě papá má 2107čka 7litrů/100km a po městě 8,5l/100km sice na benzín ale bere tolik! :wink: když se teda nepřekročí stovka :P

po dlouhé době

Napsal: čtv srp 16, 2007 19:28
od jarus
Tak předstih jsem dal dle ucha, a nic moc se nezměnilo. ale když jsem se dal do ventilů, ta jsem se roztřásl. skoro všechny byly tak o milimetr moc nahoře, absolutně bez vůle. tak jsem to pošteloval, a po pár kilometrech jiná jízda. po cca 1500 km - auto jede 150 po rovince, jsem na 10 litrech ( a to jezdim pořád plně naložen), auto mnohem líp startuje, volnoběh se zvedl asi 0 700 otáček. jenom výkon mi ještě nezdá, ale myslim že budou pekelně podkouřený ventily. a to jsem auto koupil od automechanika ve čtvrťáku, kterej tvrdil, že všechno seřídil.
bůh chraň nás a naše auta před takovými opraváři. myslíte, že je hlava v prdeli? ještě jsem po pomlce seřídil volnoběh, ta myslim spotřeba ještě klesne. Nevíte prosím, kdo generálkuje hlavy?

Napsal: pát srp 17, 2007 06:34
od Luděk Musil
jarus píše:Nevíte prosím, kdo generálkuje hlavy?
Co si pod pojmem "generálka hlavy" představuješ?
Jestli je to "jenom" srovnání hlavy - čili lehké přefrézování spodní strany na magnetické brusce - tu Ti udělají téměř všude.
No a dál musíš koupit sadu sacích a výfukových ventilů (teda pokud jsou "podkouřený" jak říkáš) , brusnou pastu a chutě do toho! Možná bude jen stačit ty ventily, vršek spalovacího prostoru vč. sacích a výfukových ventilů pořádně očistit od karbonu a zabrousit pastou ventilová sedla. L.

pokračování

Napsal: úte říj 23, 2007 21:34
od jarus
Tak jsem se smířil s 12 litry. Nějaký čas to bylo ok, dokonce na dálnici možná 11. je to dost, ale co se dá dělat. Po nějakém čase ale tankování houstlo (LPG), auto jelo na prd, vůbec netáhlo a naměřil jsem 25 L/100. To semi zdálo moc, tak jsem zavítal do servisu. všechno těsnilo, až při cloumání hadicemi na mne vyzkočil šroub z reduktoru. tak tím to bylo. firma LOVTEC vyrábí reduktor z umělé hmoty, a závit byl tak špatný, že to šroub vystřelilo. zlatý BRC, to bylo z hliníku. tak mi ho vyměnili, seřídili, zaplatil jsem 300, a jezdim dál za 12 litrů. naloženej po Praze. je to normální spotřeba, nebo mám dál hledat? díky za tipy.