Ako najlepsie vymenit spojkovu lamlu

Moderátor: Moderátoři

Dany_Five

Příspěvek od Dany_Five »

hehe Ocsi :lol: LaMan thx toto je asi najlepsie riesenie
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

No, jo ale pro domácí použití to teda nedoporučuji, nevěřili byste,ale ono to není zas tak stabilní jak to možná vypadá - obvzláště při takových pracech jako je vyndání převodovky, trošku s tím autem pohnete, a už tu potvůrku máte na boku - a to v lepším případě - vyzkoušeno :P V případě toho konkrétního auta na fotce to možná funguje dobře, protože je to auto maximálně odlehčeno - tzv. verze kde nic tu nic. Mě se to teda přihodilo u auta, které mělo naplánováno, že se na kola už nikdy nevrátí tak že to bylo fuk. A to už vůbec nemluvím o tom jak vám v této poloze z toho začne odkapávat kdejaká kapalina :)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Koko Loko píše:Pravděpodobně budeš potřebovat i něco na vystředění spojkové lamely při montáži, postačí i vstupní hřídel ze staré převodovky, tedy aspoň jsem to někde četl. Mě tato operace čeká asi v sobotu, už se těším na prochlazená záda :twisted: .
Stredici kolik jednoznacne doporucuji, usetri to mnoho zbytecnych nervu. Ja jsem si ho vytocil na soustruhu z tvrdeho dreva a plne postacuje. W.
Will
Příspěvky: 32
Registrován: čtv srp 17, 2006 11:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Will »

Pokud se vyndavá převodovka bez jámy, kolik je potřeba místa pod autem?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Stačí podložení kol přední nápravy pneumatikou, samozřejmě i s diskem, každopádně nic pro lidi co nemají rádi malý prostor, dvě kola na sobě by byly lepší. Literatura uvádí 60cm mezi převodovkou a podlahou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Dany_Five píše:jj robi sa to cez vystredovaciu tyc, bez nej je to o nieco komplikovanejsie ale da sa to dopasovat, na niekolkokrat :D
Jednoduše musíš pod auto, strčíš hlavu do tunelu, kryt spojky se lehce přišroubuje a pak se pokoušíš od oka vystředit lamelu. Je dobrý si dát záležet, jinak to budeš dělat znova.

Převodovka něco váží, mě jí nazouval MZ, páč moje síly na to nestačily (kancelářská krysa).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Kewin
Příspěvky: 142
Registrován: pon zář 25, 2006 20:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewin »

dmatej píše:
Dany_Five píše:jj robi sa to cez vystredovaciu tyc, bez nej je to o nieco komplikovanejsie ale da sa to dopasovat, na niekolkokrat :D
Jednoduše musíš pod auto, strčíš hlavu do tunelu, kryt spojky se lehce přišroubuje a pak se pokoušíš od oka vystředit lamelu. Je dobrý si dát záležet, jinak to budeš dělat znova.

Převodovka něco váží, mě jí nazouval MZ, páč moje síly na to nestačily (kancelářská krysa).


anebo je dobry si auto nechat nazdvyhnout od silaku na popelnice pak je u spojky mista a mista :lol:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“