Stránka 2 z 10

Napsal: čtv bře 08, 2007 09:55
od Drobek81
Hnojar píše:Nevím jak vy ale já jsem u rozvodu potřeboval akorát občanku................
to tak uz byva no...bez obcanky by nebyla ani svatba, i kdyz mozna je schvalane registrovane ritopichectvi...

Napsal: sob bře 10, 2007 23:12
od dmatej
Ja si koupil klic pulmetrovej a pak jsem zjistil, že nová matka je už jen 36 :D Naštěstí i ta se s tím dá povolit.

Jinak dneska jsem ještě dodal těsnění na prsou, seřídil ventily a vyměnil kladívko v rozdělovači, neb bylo pěkně propálený a motor škubal při nižších otáčkách (až 60 km/h na 4) :(

Napsal: ned bře 11, 2007 18:35
od Cory
Co sa stane,ak prehodim rozvody o jeden zub na vacke.mam na mysli 05.

Napsal: ned bře 11, 2007 19:04
od Křečík Barbuška
Mechanicky nic, ale jaksi to pojede na prd, kdysi jsem si to při výměně řemenu přesadil a jezdilo to maximálně 50.

Napsal: ned bře 11, 2007 19:07
od Cory
Tak to sa asi stalo aj mne.a je to taky zvuk ako keby ventily klepali,hoci su nastavene spravne.Mne to vobec nesedi na znacky.Bud je od znacky kusok napravo alebo nalavo.

ořech 38

Napsal: ned bře 11, 2007 20:40
od jarus
Ahoj, tak to jsem netušil, že ořech nemáte. Já ho kdysi za hroznej ranec ještě jako civilkář koupil, a použil zatím dvakrát. kdybyste někdo potřeboval, zapůjčím i s redukcí na 1/2 golu. jinak je totiž na velkou. jsem z prahy, takže pražská odnož je taky zachráněna. Jarusss@centrum.cz

Napsal: ned bře 11, 2007 20:41
od Nemo
Rozvodový řemen se poměrně rychle o kousek vytahá (prostě si to sedne), pak ty značky budou sedět líp.
Taky jsem nad tím při výměně chvíli bádal, a když jsem porovnal starý a nový rozvoďák, bylo jasno. Na rozvinuté délce by to dalo rozdíl skoro jeden zub. Asi po 500 km jsem ho napínal, a byl docela slušně prověšený. A je od Bosche.

Napsal: ned bře 11, 2007 20:53
od Cory
ja ho musim aj tak uz vymenit lebo ma nabehanych 90000km.A ked ho chcem dat na znacky,tak mi vychadza presne zub na zub.Asi ho musim posunut o jeden zub spat,lebo s tym sa neda jazdit.Viac ako 80km/h to teraz neda a huci jak traktor.

Napsal: ned bře 11, 2007 21:13
od Nemo
:idea: Doporučená výměna po 60 tis.

Napsal: ned bře 11, 2007 21:24
od Cory
viem,len sa na to akosi zabudlo :?

Napsal: ned bře 11, 2007 21:28
od Křečík Barbuška
Cory píše:Tak to sa asi stalo aj mne.a je to taky zvuk ako keby ventily klepali,hoci su nastavene spravne.Mne to vobec nesedi na znacky.Bud je od znacky kusok napravo alebo nalavo.
Ďolík na řemenici od vačky by měl koukat proti kolíku na obalu vačky nebo na krytu deklu motoru (i když u mě značka z deklu moc přesně neodpovídala té na obalu vačky, proto jsem vždy bral tu na obalu jako směrodatnou). Ryska na řemenici kliky by měla koukat na dlouhou rysku na plastovém krytu řemenu, teda aspoň doufám, vždycky jsem v tom měl guláš. Je možné, že jsi si přesadil řemenici na hřídeli olejového čerpadla čímž jsi si rozhodil předstih, zkontroluj to.

Napsal: ned bře 11, 2007 21:58
od Cory
dole som dal na tu velku rysku,cize 0°(HU),predtih som rozhodil aj tak,lebo sa mi kolecko olejoveho cerpadla pretocilo,a hore som dal jamku na znacku a vychadalo zub na zub.tiez mi keca znacka na dekli.Predstih som nastavil znovu.

Napsal: pon bře 12, 2007 10:02
od Vašátor
rozvody při seřizování musí být napnuté!

Napsal: pon bře 12, 2007 18:08
od Myso
no ja som mal remen DAYCO a teraz mam BOSCH ale nejake vytahovanie a rozne dlzky som nespozoroval... :?:

Napsal: ned bře 25, 2007 12:35
od Křečík Barbuška
Začalo mi něco velice odpudivně tlouci pod horním víkem motoru. Bylo to celkem ze dne na den proto jsem pojal podezření na tlumič kmitů či napínák. Sprostým okem se zdají obě dvě součástky opotřebené celkem normálně, nicméně jsem se pokusil o výměnu tlumiče kmitů. Nový bohužel nešel ani trefit na šroubky neb je poněkud podivně vyosen, guma je oproti originálnímu snad poloviční a dokonce nestejnoměrně silná a při pokusu o protažení závitů v těch matičkách došlo u jedné k separaci, celé jeho řemeslné provedení je vůbec podivné. Děsím se představy jak se pokouším vyoperovat tuto věc kdyby zkolabovala v motoru, myslím, že by měla životnost 5 minut. Po napnutí řetězu rachot zmizel nicméněž na straně tlumiče kmitů řetěz stále lehce prohnu, je to normální? Asi ne, že? Každopádně mám strach měnit cokoliv na rozvodech neb mám pocit, že to nové bude stát úplně za hovno. Kde shánět díly? Ten tlumič byl od Vašenkova, takže nějaká iluze kvalitních dílů je naprosto mylná. Zeptat se v Elitu nebo tak nějak? klidně zaplatím 3x větší cenu, ale hlavně ať to má nějakou kvalitu, jsem znechucen. Motor má najeto 80 tis. a přece jen se mi zdá krapet hlučnější, nicméně ty drážky v těch gumách nejsou dle mého tak strašné, dají se použít nějaké díly ze 17ctkových motorů? Proč mám Ladu? Proč nemohu žít jako normální člověk? Jsem v depresi, kdy přijdou světlé zítřky? :koko: