Stránka 2 z 4

Napsal: úte led 16, 2007 17:33
od Vašátor
Marek píše:
Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!
Já taky :D

Napsal: úte led 16, 2007 18:32
od mtx
Vašátor píše:
Marek píše:
Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!
Já taky :D
Vsak presne o to mi ide!
Brutalnu vacku a dva webre a tyzden spor a den sa voz !!! Takto to ja nechcem riesit!
Racej sa budem piplat s hlavou sacim potrubim vyfuk zvody. Na karbace je v Mt jeden odbornik sice viac na Skodovacke a on mi odporucil karbec z T 613- ky samo upravi ho max. ako sa da. S lahkou nohou spotreba musi ostat v norme, ale az nejaky tipek ma zozadu zacne tlacit tak potom nech ukaze co v nom je!

Napsal: úte led 16, 2007 21:02
od Little Red Riding Hood
to mtx.. taky mam doporučenej karbec z tatry...

Napsal: úte led 16, 2007 21:06
od meda.pu
asi stupidni otazka ale v cem bude rozdil?

Napsal: úte led 16, 2007 22:12
od Little Red Riding Hood
meda.pu píše:asi stupidni otazka ale v cem bude rozdil?
v tom že ladakarbec ti tlačí furt stejně paliva... kdežto ten tatrák tak jak šlapeš.. tet nevim přesně jak to vysvětlit..

Napsal: úte led 16, 2007 23:02
od Pool
Spíš takhle... seriový karburátor je většinou navržen do otáček tak 5000 a dál už nevyhovuje, ani se nepředpokládá jeho využívání v otáčkách vyšších. Předpokládá se, že bude využíván v normálních otáčkách a při navržení byl brán zřetel na spotřebu. Od toho se odvíjí velikost komor, difuzorů, trysek atd. Z toho vyplívá, že motor ve vysokých otáčkách je jednak "omezován" složením směsi, jednak je "bržděn" průměrem difuzorů. T 613 má všechno větší (difuzory až 27mm). Samozřejmě se hodí víc na motory upravené. Na seriovém motoru se to projeví jen málo, spíš to bude chlastat a pojede úplně stejně.

Napsal: stř led 17, 2007 01:28
od Little Red Riding Hood
co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...

Napsal: stř led 17, 2007 07:38
od mtx
Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.

Napsal: stř led 17, 2007 10:00
od Little Red Riding Hood
mtx píše:Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.
to bude akorát více žrát, ale taky sem zastánce staré dobré mechaniky.. ...

Napsal: stř led 17, 2007 10:17
od EMI
Mě zase spoustu lidí říkalo, že podtlakový otvírání 2. kalpky je lepší než mechanický - podtlakem si motor "sám řekne" kolik chce a řek bych, že to bude znát i na spotřebě

Napsal: stř led 17, 2007 10:34
od Hanz
EMI píše:Mě zase spoustu lidí říkalo, že podtlakový otvírání 2. kalpky je lepší než mechanický - podtlakem si motor "sám řekne" kolik chce a řek bych, že to bude znát i na spotřebě
No je to znat docela dost...kdyz jsem osadil podtlak, tak mi spotreba klesla asi o 1,5l...ale taky to trochu min jelo, resp. min razantni nastup vykonu...

Napsal: stř led 17, 2007 11:05
od Vašátor
Myslím, že největší vliv na spotřebu má to, jak člověk šlape na plyn ... když je někdo prase a zacápne ho do podlahy hned, je jasný, že s podtlakovým otvíráním druhé komory bude mít spotřebu výrazně menší. Pokud člověk ví, jak šlapat na plyn, dosáhne tak menší spotřeby i většího výkonu klidně i při Weberu. Já mám Webera, zvětšený druhý difuzér, osazený úplně jinýma tryskama - většíma a spotřeba Bechyně - Brno 7,2l/100Km. A to jsem to nijak nešetřil. Hodně záleží na celkové konstrukci karburátoru. (Weber a Ozon je defakto to samý, až na podtlak). S karburátorem z Fiatu (typ přesně nevím, myslím Regata) kamarád dosahoval s předělaným motorem 1,5 na 100Ps spotřeby defakto stejné, jak na sériovce.

Napsal: stř led 17, 2007 11:24
od George DeLorean
...mno ja mam dojem, ze mechanika je dost ostrejsi nez podtlak.

Napsal: stř led 17, 2007 14:45
od Myso
alchymisti :finga: upravia, prevrtaju, natryskuju a potom jazdia 160 avg. a maju to pod 6l/100km (ti najlepsi v LPGu)

Napsal: stř led 17, 2007 15:00
od mtx
George DeLorean píše:...mno ja mam dojem, ze mechanika je dost ostrejsi nez podtlak.
Podtlak pri plnom plyne zere sice menej, ale viem aky je rozdiel v pruznosti a vykone!!!
A ked len steklim plyn tak aj webrom sa da urobit pekna spotreba ako to bolo povedane.
U mna jednoznacne vyhrala mechanika ! :D :D