Stránka 2 z 4
Napsal: pon led 15, 2007 07:37
od Luděk Musil
Takže ........ po tomto víkendu mé ocelové srdce opět tepe.
Přidávám obrázky ventilů, které měly tu (pro ně neslavnou) čest a potkaly se s písty. A to jsem je (já vůl) dvakrát zabrušoval. L.
Napsal: pon led 15, 2007 07:48
od Wolf
Kdyby to nebylo tak smutne, tak ty ventily vypadaji dost komicky. Tak trochu mi to pripada jako nemecka armada ustupujici od Stalingradu. W.
Napsal: pon led 15, 2007 11:43
od Jiri
a co pisty a ojnice?... nevim co na to zrovna motor lada ale jsou motroty kde kdz se to vsecko potka tak se sem tam posere i neco dalsiho....
no nic, nechci nosit chmurne myslenky preju aby to bylo v pohode
Napsal: pon led 15, 2007 11:47
od Patrac
Jiri píše:a co pisty a ojnice?... nevim co na to zrovna motor lada ale jsou motroty kde kdz se to vsecko potka tak se sem tam posere i neco dalsiho....
no nic, nechci nosit chmurne myslenky preju aby to bylo v pohode
2tkm to vydrží a pak bude novej motor.
Napsal: pon led 15, 2007 12:05
od Luděk Musil
Patrac píše:2tkm to vydrží a pak bude novej motor.
No ..... bude to asi o 2 - 6 tkm víc, ale bude

. L.
Napsal: pon led 15, 2007 12:31
od Drobek81
rosta píše:ja koupil motor 2121 a mel po 60 ti tisicich sežranou vačku,rozvodovymu řetězu nebylo nic,jen ta vačka a vahadla byly sjetý tak o 2 milimetry. zvuk to mělo jak hodně vyběhanej diesel,ještě že díly byly doma.Už to je OK.Jezdim už rok se svoji 2105 a v ní tenhle motor

špica.
Pokud se pretahuje vymenna lhuta oleje a filtru a nebo se pouzivaji nespravne oleje(pripadne kombinace

) tak se neni cemu divit...taky sem se s tim setkal, dostal sem nejakyho zigula, kastle v super stavu ale motor KO...no a pak z majitele vylezlo ze to krmil hydraulickym olejem z prace...ale aspon dodrzoval vymenne lhuty-ovsem jak pravil moc to z toho neteklo...kdo nevidel nepochopi...
Napsal: pon led 15, 2007 12:34
od Patrac
kdo uviděl nechápe.

Napsal: pon led 15, 2007 12:56
od Drobek81
Patrac píše:kdo uviděl nechápe.

Pravda, ten hydraulickej sajrajt utvoril uvnitr motoru silenej sajrajt, slo evidentne o olej kterej po zahrati ztvrdnul a usazoval se vsude.Klikovka si v tom bordelu sice vynutila misto pro otaceni ale zbavit se toho bylo nemozne-este mam nekde schovane vahadla, fakt brutus:)
Napsal: úte led 16, 2007 22:08
od Dusan
no hydraolicky olej je urceny na celkom ine veci už len jeho hustota

Napsal: úte led 16, 2007 22:23
od rosta
ty ventily vypadaj jak pokacenej les

to je sila a ta rana kdyz se to potka a co vacka a vahadla?
Napsal: stř led 17, 2007 12:33
od Luděk Musil
Zatím (ujeto cca 50 km) to vypadá, že nic dalšího k úrazu nepřišlo (klepu na dřevo). L.
Napsal: stř led 17, 2007 17:37
od Marek
Jo, Luďku, na tu Tvou jedna osmičku už se moc těším!!!
A je pro mě velkou ctí, že to mám být právě já, kdo ji bude skládat.
Napsal: čtv led 18, 2007 07:07
od Luděk Musil
Napsal: čtv led 18, 2007 07:09
od Patrac
Napsal: čtv dub 26, 2007 10:30
od Luděk Musil
Patrac píše:maybe Yes maybe No.
Předpokládám, že volný překlad zní: možná ano, možná ne.
Každopádně tuto neděli nastane den D a proběhne záměna motoru.
Ještě musím koupit nějaké drobnosti, abych byl dobře připraven.
Luděk píše: ..... bude to asi o 2 - 6 tkm víc....
A nakonec jsem najezdil od půlky ledna ........ 9 tkm. L.