Stránka 2 z 2

Napsal: čtv led 04, 2007 14:25
od Milda
Já tam mám taky dvou tryskový ze škodovky a stříkaj supr. :lol:

Napsal: čtv led 04, 2007 14:25
od JmJ
Ivo píše:Stěrače kupuju vždycky v nějakém supermarketu a problém není. Vždycky byly přibalené různé ty příchytky. Stačí vybrat ten správný, nacvaknout na stěrač a nasadit.
Trysky ostřikovače mám taky ze škodovky, ale musel jsem upravit díru, protože byla malá a navíc čtvercová. Na podzim v Jedovnici jsem si za to nadal, protože Vašenkov měl origo dvojtryskové.
ok. dik za info. pockam na Vasenkova. diry neee :-)

Napsal: čtv led 04, 2007 14:35
od Ivo
To že já mám čtyřhrané díry ještě neznamená, že je máš taky. Nevím od kdy to takhle dělali, ale původně byly ty díry kulaté.

Napsal: čtv led 04, 2007 14:40
od Chaloupka
Já mám taky kulaté díry, jak to vypadá, tak po neděli se bude nakupovat :wink:

Napsal: čtv led 04, 2007 16:35
od stav
Ještě k hadičkám: mám tažené přes celé auto k zadnímu ostřikovači novou hadičku z infuzní soupravy s celkem 3x napojením, venkovní průměr je stejný jako vnitřní u origo hadičky, a maká to bezvadně. Původní byla zmačknutá a překleslá. Jinak taky jsem řešil ucpanou rozbočku k předním stěračům.

Napsal: čtv led 04, 2007 17:02
od Brandy
Taky jsem mel dvojtrysky ze skodovky. Original kulata dira byla trosku mensi. Neveslo se to tam s gumovym tesnenim, ktery jsem tam chtel mit. Karoserii jsem upravovat nechtel, tak jsem pilnikem zmensil prumer te casti trysky, ktera se strka do diry v karoserii. Pak to sedlo perfektne. A jeste jsem musel pouzit tlustsi hadicky. Original vedla tlusta od motorku jenom do takoveho tecka a z neho sly dve tenke k tryskam. Takze to chtelo novy to tecko a hadicky k tryskam. Motorek zustal puvodni a strika to slusne. :wink:

Napsal: čtv led 04, 2007 18:57
od dandy
Nikita I (lada 21053) mal pri kupe takmer nefunkcny ostrekovac. Len to tak curalo pod sklo. Kupil som novu hadicku (hrubostennu), rozvodku (T-cko), spätny ventil (rozumej tak, ze prepusta kvapalinu len jednym smerom), gumove prechodky a trysky (obe skoda 105-120). Hadicku som tahal od cerpadielka (povodneho) okolo hornej hadice od chladica kde som ju asi 6-7 krat omotal a popri stredovej vystuhe kapoty az po mriezky vetrania. Tam som dal T-cko a cez mriezky som dal gumove prechodky, do ktorych som vsunul trysky. Striekalo to prefektne teplu kvapalinu. V zime sa rychlejsie rozpustal bordel na skle a v lete lepsie umyvalo musky.
Toto mozem kazdemu odporucit, podobne "ohrievanie" som vzdy poriesil aj na sluzobnych strojoch (Felicia, Octavia. Passat).

Napsal: čtv led 04, 2007 19:40
od Nemo
Já mám na obou kombících škodulácký čerpadlo - maká perfektně, je to výrazný rozdíl oproti origu, a dvoutrysky mám na sacích kapsách větrání. Ostřikuje to výborně, ať auto stojí, nebo jede 120.